profil

Marketing

(429)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

14 online
poleca82%

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o...

poleca83%

Analiza Swot

PRACA SEMESTRALNA Z PRZEDMIOTU: MARKETING TEMAT PRACY SEMESTRALNEJ: ?OPRACUJ ANALIZĘ SWOT DLA WYBRANEJ FIRMY LUB INSTYTUCJI? ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ ?ADAM? SPIS TREŚCI 1. Opis firmy...

poleca84%

Charakterystyka elementów marketingu mix

Charakterystyka elementów marketingu mix 1. Wstęp 2. Elementy marketingu mix 2. 1. Produkt, jako element marketingu mix 2. 2. Cena, jako element marketingu mix 2. 3. Promocja, jako element marketingu mix 2. 4. Dystrybucja, jako element...

poleca82%

Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj....

poleca84%

Jak stworzyć najlepszy dział sprzedaży

PRACA DYPLOMOWA TEMAT: “JAK STWORZYĆ NAJLEPSZY DZIAŁ SPRZEDAŻY” WSTĘP “ROLA SPRZEDAŻY” Ludzie odczuwają różnorodne potrzeby. Na zakres i sposób ich odczuwania wywiera wpływ szereg czynników, a wśród nich między innymi warunki...

poleca84%

Cykl życia produktu - przykładowe przeprowadzenie wymyślonego produktu przez wszystkie fazy :)

Nośnikiem reklamy jest: -radio -telewizja Faza WPROWADZENIA Tego jeszcze nie było! Marka SONY wprowadza na rynek ABSOLUTNY HIT!!! Telewizor 32" z wbudowanym DVD i modemem! To produkt na miarę XXII wieku !! Dzięki najnowszej...

poleca84%

Projekt badań marketingowych

Spis treści: Rozdział I Koncepcja badania 1.1 Sformułowanie problemu badawczego i celów badania 3 1.2 Ustalenie hipotez badawczych 4 Rozdział II Plan badania 2.1 Wybór gromadzenia informacji (tryb bezpośredni i pośredni) 5 2.2...

poleca83%

ANALIZA SPRZEDAŻY SOKÓW KUBUŚ

SOKI I NAPOJE ANALIZA I KONKURENCJA Bardzo dynamicznie rozwija się rynek soków i napojów skierowanych specjalnie do dzieci. Producenci by zdobyć młodego konsumenta oferują swoje produkty w bardzo kolorowych opakowaniach, na których do dzieci...

poleca80%

Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami...

poleca84%

Cena jako instrument marketingu

Cena – jest to określenie w jednostce pieniądza wartości dóbr i usług - czynnik prestiżu (efekt snoba) Wybór instrumentu zależ od: · Celu, jaki stawiamy przed promocją · Grupy nabywców, do której kierujemy przekaz promocyjny · Fazy życia...