profil

Marketing

(429)
Teksty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

26 online
poleca84%

ANKIETA - Samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka w szkole.

Ankieta ta została oceniona przez nauczyciela na bdb. W załączniku znajduje się treść ankiety na temat podany w powyższym temacie i opisówka, czyli co i jak, by rozwiać wątpliwości. Mam nadzieję, że komuś pomoże moja praca.

poleca83%

Dystrybucja - kilka pojęć

Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup...

poleca82%

Misja, cele strategia przedsiębiorstwa, funkcje kierownicze, controlling

Co to jest misja przedsiębiorstwa ? To zestaw wartości akcentujący specyficzną rolę danej organizacji na rzecz otoczenia, tym samym uzasadniających istnienie danej jednostki. Misja jest ukonkretnieniem pomysłu na przedsiębiorstwo. Misja tworzy...

poleca85%

Sytuacja strategiczna Polkomtel S.A. oraz proponowane strategie rozwojowe tej firmy

Sytuacja strategiczna Polkomtel S.A. oraz proponowane strategie rozwojowe tej firmy Spis treści: 1. OPIS FIRMY. 3 2. KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU. 5 3. SYTUACJA STRATEGICZNA FIRMY. 11 4. PROPOZYCJA STRATEGII...

poleca82%

Główne elementy otoczenia przedsiębiorstwa i ich wpływ na decyzje marketingowe.

Otoczeniem przedsiębiorstwa można nazwać wszystkie czynniki jakie wpływają na podejmowanie decyzji przez firmy. Bardzo ważną rolę pełni otoczenie ekonomiczne. Zaliczamy do niego:  Dynamikę dochodu narodowego i dochód narodowy na jednego...

poleca80%

Analiza Swot własnej osoby

1. Silne strony - obszerna wiedza ekonomiczna; - odbyte praktyki; - dobra znajomośc języka angielskiego i francuskiego; - umiejętność dostosowania się do różnych warunków pracy; - jestem osoba młodą - dobra znajomość obsługi programów...

poleca83%

Biznes plan restauracji

Kraków, 2006 SPIS TREŚCI Wstęp 1. STRESZCZENIE 1.1. Struktura biznesplanu 1.2. Opis programu działania 1.3. Misja firmy 1.4. Cel sporządzenia programu i opis spodziewanych korzyści 2. DANE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORSTWA (PROFIL I ZAKRES...

poleca84%

Zagrożenia polskiego rolnictwa w związku z wejściem Polski do UE.

Członkostwo w Unii Polski i innych krajów stowarzyszonych jest kwestią przyszłości kontynentu europejskiego. Szansa na ostateczne przezwyciężenie podziałów i stworzenie przyjaźni między państwami oraz możliwości rozwoju tych państw. Określę...

poleca82%

Rodzaje kanału dystrybucji

W zależności od przyjętych rozwiązań w sferze obsługi rynku kształtowanie dystrybucji towarów może przebiegać w różnych składach organizacyjnych, odzwierciedlających zakres dysponowania poszczególnymi instrumentami jako zmiennymi decyzyjnymi oraz...

poleca84%

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o...

poleca85%

Podstawy komunikacji społecznej - wykłady

Praca umieszczona w załączniku

poleca83%

Analiza Swot

PRACA SEMESTRALNA Z PRZEDMIOTU: MARKETING TEMAT PRACY SEMESTRALNEJ: ?OPRACUJ ANALIZĘ SWOT DLA WYBRANEJ FIRMY LUB INSTYTUCJI? ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ ?ADAM? SPIS TREŚCI 1. Opis firmy...

poleca84%

Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj....

poleca82%

Promocja-jej cele,strategia i instrumenty

Promocja - promotion forma społecznej komunikacji w dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami pomysłowości i przedsiębiorczości. Promocja (łac. promotio, promovere – poparcie, szerzenie, posuwanie naprzód) jest...

poleca85%

Media jako czynnik kształtujący obraz współczesnego świata

Współczesny człowiek żyje w natłoku problemów i spraw, jest uczestnikiem wielu wydarzeń w skali makro i mikro. Cały świat to potop informacji i rozrywki. Trzeba wybierać to, co najważniejsze, a następnie streszczać i przekazywać w przyjaznej...

poleca84%

Co to jest leasing

Leasing jest nowoczesną i efektywną ekonomicznie formą finansowania inwestycji, nie wymagającą angażowania dużych środków własnych. Przez cały czas trwania umowy leasingowej jej przedmiot pozostaje własnością leasingodawcy, natomiast...

poleca82%

Przykładowy biznes plan dla szkół średnich

Przedmiotem biznes planu jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na uruchomieniu biura podróży. I. Opis przedsięwzięcia I.A. Cele działalności I.B. Możliwości i szanse rynkowe I.C. Podstawowe zagrożenia II. Profil...

poleca82%

Marketing. Notatki

T: POJĘCIE, ROLA I ZNACZENIE MARKETINGU. Marketing – to działalność która polega na rozpoznawaniu, kształtowaniu i zaspokajaniu potrzeb odbiorców. Co z jednej strony daje korzyść całym odbiorcom, a z drugiej strony jednak zapewnia korzyści...

poleca84%

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług. Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskiem. RODZAJE...

poleca84%

badania marketingowe -ściaga

INFORMACJA jest to wiadomość rozszerzająca wiedzę o otaczającej nas rzeczywistości. Jest to więc wiadomość o zdarzeniach, czynnościach, procesach czy zjawiskach.Podział informacji wg ich powstawania -informacje zewnętrzne -informacje...

poleca84%

Charakterystyka nabywców instytucjonalnych i ich zachowań rynkowych.

Nabywcy instytucjonalni to producenci, pośrednicy handlowi i instytucje publiczne, które nabywają towary i usługi na swój własny użytek lub celem odsprzedaży. Kategoria nabywców instytucjonalnych obejmuje wszystkie podmioty gospodarcze z...

poleca84%

Bilnas banku

BILANS BANKU Aktywa I. Kasa, środki w Banku Centralnym 1. A vista 2. Rezerwa obowiązkowa 3. Inne środki II. Dłużne papiery wartościowe uprawnione do redyskontowania w Banku Centralnym III. Należności od innych instytucji finansowych...

poleca83%

Pdstawy marketingu (pytania i odpowiedzi)

60 pytań i odpowiedzi na egzamin z Podstaw Marketingu, plus wersja mini.

poleca84%

Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”. SEGMENTACJA RYNKU. Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, kształtowanie...

poleca84%

Istota i zakres badań marketingowych

Podejmowaniu wszelkich przedsięwzięć rynkowych towarzyszy występowanie określonego ryzyka. Wynika ono z dynamicznego charakteru procesu i zjawisk rynkowych, a zwłaszcza permanentnych zmian sytuacji rynkowej. Naturalną reakcją na istniejące...