profil

Marketing

(429)
Więcej przedmiotów
Pokaż więcej
Lista
Polecamy | Najnowsze
poleca84%

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o...

poleca84%

Analiza SWOT - opracuj analizę SWOT dla wybranej firmy lub instytucji

ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ "ADAM" 1. Opis firmy. Firma powstała w 1997 roku pod nazwą USŁUGI STOLARSKIE "JAN" W styczniu 2004r. została zmieniona nazwa na FIRMA STOLARSKA "ADAM" Jest to firma jednoosobowa z siedzibą w Zambrowie. Oferuje...

poleca84%

Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj....

poleca84%

Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z...

poleca84%

Marketing w handlu i usługach

Marketing w handlu i usługach MARKETING W HANDLU I USŁUGACH Wykład 1. Definicje i specyfika usługi jako produktu marketingowego • Marketingowa definicja usługi • Materialne i niematerialne elementy usługi • Marketingowe cechy usługi...

poleca84%

Analiza pięciu sił portera - PKN Orlen

ANALIZA PIĘCIU SIŁ PORTERA 1. Wielkość i struktura sektora Proszę przeanalizować strukturę wewnątrz sektora, w którym działa analizowane przedsiębiorstwo. Wypisać około 10-ciu przedsiębiorstw mających największe obroty i spróbować określić ich...

poleca84%

Makroekonomia

W promocji troche makroekonomii

poleca83%

Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”. SEGMENTACJA RYNKU. Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, kształtowanie...

poleca83%

Podstawowe mierniki poziomu rozwoju gospodarczego

Rozwój gospodarczy jest długofalowym procesem przemian dokonujących się w gospodarce. Obejmuje zarówno zmiany ilościowe, dotyczące wzrostu produkcji, zatrudnienia, inwestycji, rozmiarów funkcjonującego kapitału, dochodów, spożycia i in....

poleca83%

Analiza SWOT, Plan marketingowy, Biznas plan

1.Analiza SWOT 2.Plan marketingowy 3.Biznes Plan Przedsiębiorstwo jest organizacją uporządkowaną i powołaną do realizacji celów. Służą temu wszystkie gromadzone w przedsiębiorstwie zasoby: ludzkie, kapitałowe, finansowe, a także własne...

poleca83%

Przechowywanie, magazynowanie, opakowania, oznaczenia i transport towarów.

Opakowania towarów Opakowanie - to wyrób, który stanowi dodatkową warstwę zewnętrzną określonego towaru, mając chronić go, ułatwić przemieszczanie, magazynowanie, jak i sprzedaż i użytkowanie oraz ma oddziaływanie na wyobrażenie nabywcy....

poleca82%

Projekt ankiety

1. Ankieta – jej funkcje, klasyfikacje. 2. 2. Przygotowanie ankiety. 3. Układ i struktura. 1. Zestaw pytań na które odpowiadają respondenci w czasie przeprowadzania wywiadu. Zazwyczaj ankieta służy do zapisywania odpowiedzi. W ten sposób...

poleca83%

Analiza Swot dla PKN Orlen

S- mocne strony - Największa korporacja przemysłu naftowego w europie środkowo ?wschodniej; - Dobrze wykwalifikowana kadra kierownicza; - Duży kapitał zakładowy; - Największa sieć stacji paliw zlokalizowanych w Polsce, Niemczech oraz czechach; -...

poleca84%

Masowe i zindywidualizowane metody promocji

Firmy stosujące orientację marketingową mają do dyspozycji cztery narzędzia marketingowe : produkt, cenę, kanały dystrybucji oraz promocję, czyli : „ działania informacyjno – nakłaniające ”, które mają się przyczynić do wzrostu popytu na towary...

poleca84%

Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub • podmiotowe • procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: • konsumenci (klienci) • konkurenci (czyli inne firmy oferujące te...

poleca83%

Strategie marketingowe firm usługowych

Uciekanie się do tradycyjnych metod marketingowych nie jest zbyt v skuteczne w zarządzaniu firmami usługowymi. W firmie usługowej klienta i personel obsługujący go łączą wzajemne relacje podczas realizacji usługi. Usługodawcy muszą więc skutecznie...

poleca83%

Zagraniczne supermarkety i hipermarkety w Polsce.

Hipermarket (hiper- + ang. market "rynek, targ" z łaciny mercatus "jarmark, targowisko") duży sklep, często ze względu na rozmiary znajdujący się na obrzeżach miasta. Supermarket (amer.-ang.) ogromny, z dużą ilością różnego asortymentu sklep...

poleca83%

Analiza SWOT

Firma powstała w 2010 roku pod nazwą Firma stolarska ,,NOWAK”. Jest to firma jednoosobowa z siedzibą w Bydgoszczy. Oferuje usługi w zakresie: szklenie okien i drzwi, szklenie obiektów przemysłowych, fazowanie oraz szlifowanie szkła i luster,...

poleca82%

Przykładowy biznes plan dla szkół średnich

Przedmiotem biznes planu jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na uruchomieniu biura podróży. I. Opis przedsięwzięcia I.A. Cele działalności I.B. Możliwości i szanse rynkowe I.C. Podstawowe zagrożenia II. Profil...

poleca82%

Potrzeby ludzkie

POTRZEBY LUDZKIE Do rozmyślań nad tym problemem można wykorzystać piramidę potrzeb Abrahama Maslowa. Jego zdaniem wszystkie potrzeby ludzkie można podzielić na kilka kategorii, które układają się w kształt piramidy. Zasada ich realizacji...

poleca84%

ANKIETA - Samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka w szkole.

Ankieta ta została oceniona przez nauczyciela na bdb. W załączniku znajduje się treść ankiety na temat podany w powyższym temacie i opisówka, czyli co i jak, by rozwiać wątpliwości. Mam nadzieję, że komuś pomoże moja praca.

poleca84%

Ankieta

Wydawnictwo ?Kruk? ANKIETA Drodzy Państwo! Dołączamy do Państwa tę ankietę wraz z bieżącą ofertą Naszych książek. Naszym celem jest przeprowadzenie ankiety wśród pedagogów szkół średnich, którzy zakupują Nasze podręczniki. Celem jest...

poleca82%

Rodzaje kanału dystrybucji

W zależności od przyjętych rozwiązań w sferze obsługi rynku kształtowanie dystrybucji towarów może przebiegać w różnych składach organizacyjnych, odzwierciedlających zakres dysponowania poszczególnymi instrumentami jako zmiennymi decyzyjnymi oraz...

poleca83%

Badania marketingowe

Badania marketingowe - to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. - Systematyczny - oznacza że badania powinny być dobrze zorganizowane i zaplanowane jako...

poleca82%

Metody portfelowe - analiza portfolio

Metody portfelowe jest to zbiór narzędzi umożliwiających dokonanie oceny różnych możliwości działania oraz określenie przyszłej pozycji przedsiębiorstwa. Przedstawiają one w sposób graficzny w przestrzeni dwuwymiarowej przewidywane rezultaty...

poleca83%

Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami...

poleca83%

Segmentacja rynku

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKU Głównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz ewolucja gustów, nawyków, marzeń i chęci naśladownictwa. Potrzeby...

poleca82%

Zasady planowania marketingowego

Planowanie to podejmowanie bieżących decyzji dotyczących przyszłych działań. Również marketing prowadzony przez firmę powinien być działalnością planową. Planowanie marketingowe pomaga uniknąć bezcelowych i jałowych działań, a wykorzystać te...

poleca84%

Charakterystyka nabywców instytucjonalnych i ich zachowań rynkowych.

Nabywcy instytucjonalni to producenci, pośrednicy handlowi i instytucje publiczne, które nabywają towary i usługi na swój własny użytek lub celem odsprzedaży. Kategoria nabywców instytucjonalnych obejmuje wszystkie podmioty gospodarcze z...

poleca84%

Semestr II marketing - streszczenie

KLASYFIKACJA PRODUKTÓW ma duże znacznie, ponieważ poszczególne grupy produktów wymagają odmiennych strategii marketingowych. Najbardziej ogólna klasyfikacja, oparta na kryterium przeznaczenia, wyróżnia: produkty konsumpcyjne, zaspokajające...

poleca83%

Dystrybucja - pojęcia

Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup...

poleca84%

Rola pośredników w kanałach dystrybucji.

Pojęcie dystrybucji może zostać postrzegane z wielu perspektyw. Dla producentów dystrybucja to przede wszystkim struktury i środki pozwalające im zdobyć klienta. Dla klienta natomiast definicje pojęcia dystrybucji oznacza w konsekwencji wybór...

poleca83%

SPOSOBY WEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKI ZAGRANICZNE

Gdy przedsiębiorstwo wybierze już konkretny kraj, musi ono określić najlepszy sposób wejścia na jego rynek. 1. EKSPORT POŚREDNI – prowadzenie eksportu przez niezależnych pośredników, 4 typy: - krajowy hurtownik – pośrednik ten kupuje wyroby...

poleca82%

Segmentacja Rynku

Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach, sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Każda z tych zmiennych może być wykorzystywana do...

poleca84%

Produkt turystyczny jako element strategii rozwoju Miasta i Gminy Barwice

Spis treści: Wstęp??????????????????????????????????..4 Rozdział 1. Turystyka jako jedna z szans rozwoju rolniczych gmin w Polsce???..?..6 1.1. Pojęcie produktu turystycznego???????????????...???????6 1.2. Rynek...

poleca82%

Analiza Swot

Nazwa wywodzi się od pierwszych liter angielskich słów: Strenghts – mocne strony firmy Weaknesses – słabe strony firmy Opportunities – szanse Threats – zagrożenia Analiza SWOT (SWOT analysis) jest to rodzaj analizy, mający na uwadze ocenę...

poleca83%

Analiza rynku - przekrój przez cały materiał - ściąga

ANALIZA RYNKU -suma czynności zmierzających do jak najlepszego poznania zjawisk i procesów rynkowych; b)nieodłączny element podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operatywnym w procesie zarządzania firmą Cele prowadzenia badań rynku –...

poleca83%

Dobór próby

Dobor proby moze byc-losowy-nielosowy. Dobor losowy jednostek do badan ma miejsce wtedy gdy kazda jadnostka wchodzaca w sklad zbiorowosci objetej badaniem ma taka sama szanse uczestnictwa w badaniu. Zastosowanie doboru losowego wymaga posiadania...

poleca84%

Marketing Analiza koncepcji marketingu mix

Analiza koncepcji marketingu mix Do swojej pracy wybrałam produkt przemysłowy, powszechnie stosowany w gospodarstwach domowych. Praktycznie niemal każde gospodarstwo domowe w Polsce korzysta z tego wyrobu, różnicę występują tylko w doborze...

poleca83%

Marketing. Notatki

T: POJĘCIE, ROLA I ZNACZENIE MARKETINGU. Marketing – to działalność która polega na rozpoznawaniu, kształtowaniu i zaspokajaniu potrzeb odbiorców. Co z jednej strony daje korzyść całym odbiorcom, a z drugiej strony jednak zapewnia korzyści...

poleca83%

Produkt, jako podstawowy element marketingu mix.

W marketingu podstawowe znaczenie ma produkt. Wszystkie pozostałe części marketingu mix, zarówno cena, dystrybucja, jak i promocja, są z nim bezpośrednio powiązane. Definicja produktu obejmuje swym zakresem nie tylko rzecz materialną, lecz także...

poleca84%

Charakterystyka wybranej formy promocji na przykładzie dowolnego produktu

Produktem, który będę rozpowszechniał będzie oprogramowanie dla indywidualnych klientów. W tym celu wykorzystam Internet, ponieważ znajdę tam najwięcej potencjalnych nabywców. Narzędzia komunikacji i promocji w Internecie....

poleca83%

Strategie marketingowe i konkurencji - wykłady

PRZEDMIOT I ZAKRES DECYZJI STRATEGICZNYCH Rozwój i wzrost przedsiębiorstw w obecnych warunkach (zmienność otoczenia i wzrost siły konkurencji) wymaga wiedzy o uwarunkowaniach i mechanizmach zapewniających dobre działanie i rozwój...

poleca84%

Analiza elementów systemu marketingowego

ANALIZA ELEMENTÓW SYSTEMU MARKETINGOWEGO I.CHARAKTERYSTYKA FIRMY >Podstawowe dane: Nazwa - ,,Hotel Cztery Pory Roku’’ Forma prawna –spółka jawna Podmiot działalności –działalność hotelarsko – gastronomiczna Siedziba spółki - ul....

poleca83%

Biznes plan restauracji

Kraków, 2006 SPIS TREŚCI Wstęp 1. STRESZCZENIE 1.1. Struktura biznesplanu 1.2. Opis programu działania 1.3. Misja firmy 1.4. Cel sporządzenia programu i opis spodziewanych korzyści 2. DANE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORSTWA (PROFIL I ZAKRES...

poleca83%

METODY OCENY POZYCJI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU

Pojęcie konkurencyjności używane jest do oceny efektów działalności różnych systemów gospodarczych, głównie przedsiębiorstw, produktów, sektorów, regionów oraz gospodarki narodowej. Pojęcie konkurencyjności odnosi się do czynników produkcji...

poleca84%

Metody badań marketingowych

Badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach konkurencji i efektach podjętych decyzji. Badania marketingowe muszą być...

poleca83%

Główne elementy otoczenia przedsiębiorstwa i ich wpływ na decyzje marketingowe.

Otoczeniem przedsiębiorstwa można nazwać wszystkie czynniki jakie wpływają na podejmowanie decyzji przez firmy. Bardzo ważną rolę pełni otoczenie ekonomiczne. Zaliczamy do niego:  Dynamikę dochodu narodowego i dochód narodowy na jednego...

poleca84%

Podstawy marketingu

ISTOTA MARKETINGU Pola działania współczesnego marketingu 1. Przestrzeń Aktywności Przedsiębiorstw, czyli wszystko to co się dzieje w przedsiębiorstwie 2. Obszar decyzji konsumentów 3. Przestrzeń Funkcjonowania Rynku Definicje...

poleca84%