profil

Marketing

(427)
Więcej przedmiotów
Pokaż więcej
poleca84%

Cykl życia produktu - przykładowe przeprowadzenie wymyślonego produktu przez wszystkie fazy :)

Nośnikiem reklamy jest: -radio -telewizja Faza WPROWADZENIA Tego jeszcze nie było! Marka SONY wprowadza na rynek ABSOLUTNY HIT!!! Telewizor 32" z wbudowanym DVD i modemem! To produkt na miarę XXII wieku !! Dzięki najnowszej...

poleca80%

Jakie cechy ma osoba przedsiębiorcza?

Osoba przedsiębiorcza zawiera w sobie takie cechy, które pomagają mu w dążeniu do osiągnięcia sukcesu i osiągnięcie go. Osoba taka posiada umiejętność wykorzystywania szans, sytuacji i wydarzeń, które mogą pojawić się w każdej...

poleca82%

Główne elementy otoczenia przedsiębiorstwa i ich wpływ na decyzje marketingowe.

Otoczeniem przedsiębiorstwa można nazwać wszystkie czynniki jakie wpływają na podejmowanie decyzji przez firmy. Bardzo ważną rolę pełni otoczenie ekonomiczne. Zaliczamy do niego:  Dynamikę dochodu narodowego i dochód narodowy na jednego...

poleca84%

Produkt, jego rodzaje itp itd

Produkt to dobro materialne lub usługa pozwalające na zaspokojenie określonej potrzeby. Do zaspokojenia tej samej potrzeby mogą być wykorzystywane różne produkty (substytuty). Istnieją jednak potrzeby do zaspokojenia, w których nabywca...

poleca82%

Planowanie marketingowe

SPIS TREŚCI WSTĘP 1.ZASADY PLANOWANIA MARKETINGOWEGO 1.1. Cele planowania marketingowego 1.2.Kwestie i koncepcje działań rynkowych 1.3.Osoby zaangażowane w planowanie marketingowe 1.4.Formy sporządzania planu marketingowego 2.ETAPY...

poleca82%

Rodzaje kanału dystrybucji

W zależności od przyjętych rozwiązań w sferze obsługi rynku kształtowanie dystrybucji towarów może przebiegać w różnych składach organizacyjnych, odzwierciedlających zakres dysponowania poszczególnymi instrumentami jako zmiennymi decyzyjnymi oraz...

poleca85%

Analiza rynku piwa

Ogólna analiza rynku piwa - referat

poleca88%

Analiza swot firmy Usługi Stolarskie "BUCZEK".

....................... Wyższa Szkoła Nr indeksu .............. Zarządzania i Przedsiębiorczości Podstawy...

poleca90%

Geneza marketingu

Geneza marketingu Pojęcie marketingu jak dotąd nie zostało jednoznacznie zdefiniowane. Jest to związane z ewolucją warunków funkcjonowania przedsiębiorstw w procesie rozwoju gospodarki rynkowej. Dokonujące się zmiany zmuszały przedsiębiorców...

poleca83%

Dystrybucja - kilka pojęć

Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup...

poleca83%

Analiza rynku - przekrój przez cały materiał - ściąga

ANALIZA RYNKU -suma czynności zmierzających do jak najlepszego poznania zjawisk i procesów rynkowych; b)nieodłączny element podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operatywnym w procesie zarządzania firmą Cele prowadzenia badań rynku –...

poleca83%

Strategie konkurencji przedsiebiorstw

Wstęp Każda firma konkurująca w danym sektorze ma strategię konkurencji, sformułowaną świadomie lub wynikową. Strategia może być celowo opracowana w toku procesu planowania albo może być efektem działalności różnych działów funkcjonalnych...

poleca84%

Charakterystyka nabywców instytucjonalnych i ich zachowań rynkowych.

Nabywcy instytucjonalni to producenci, pośrednicy handlowi i instytucje publiczne, które nabywają towary i usługi na swój własny użytek lub celem odsprzedaży. Kategoria nabywców instytucjonalnych obejmuje wszystkie podmioty gospodarcze z...

poleca83%

Analiza Swot

PRACA SEMESTRALNA Z PRZEDMIOTU: MARKETING TEMAT PRACY SEMESTRALNEJ: ?OPRACUJ ANALIZĘ SWOT DLA WYBRANEJ FIRMY LUB INSTYTUCJI? ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ ?ADAM? SPIS TREŚCI 1. Opis firmy...

poleca85%

System informacji marketingowej

Pojęcie i tworzenia Systemów Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwie. System Informacji Marketingowej (SIM) jest to skoordynowany zespół ludzi, działań narzędzi, głównie systemów komputerowych, którego celem jest...

poleca85%

Pojęcie i funkcje promocji w gminie

Pojęcie i funkcje promocji w gminie Termin promocja zagościł na stałe już nie tylko w polskiej literaturze przedmiotu, ale stał się powszechnie stosowany wśród całego społeczeństwa. Najczęściej przyjmuje się, iż zbiór przedsięwzięć...

poleca85%

Wykłady z Podstaw Marketingu (AE)

TEMAT 1 PRZESŁANKI ROZWOJU KONCEPCJI MARKETINGOWEJ:  Trudności sprzedaży rosnącej ilości towarów, występują nadwyżki  Wzrost koncentracji w przemyśle i handlu, powstają duże przedsiębiorstwa i stosuje się marketing, aby zapobiec ryzyku...

poleca82%

Pojęcie i funkcja dystrybucji

W celu transportowania produktów potrzeba ciężarówek, statków i pociągów. Prawdziwą sztuką jest koordynowanie różnych środków transportu tak, aby było można przemieszczać artykuły możliwie najszybciej i najwydajniej. Nie wystarcza jedynie...

poleca82%

Marketing. Notatki

T: POJĘCIE, ROLA I ZNACZENIE MARKETINGU. Marketing – to działalność która polega na rozpoznawaniu, kształtowaniu i zaspokajaniu potrzeb odbiorców. Co z jednej strony daje korzyść całym odbiorcom, a z drugiej strony jednak zapewnia korzyści...

poleca81%

Instrumenty marketingu

Paweł Nyczaj 2002-05-22 Stosowanie instrumentów marketingu dla konkretnego produktu lub konkretnej firmy. Organizacja komórek marketingowych w przedsiębiorstwie Instrumenty marketingu to pojęcie dość szerokie obejmujące zarówno...

poleca84%

Badania marketingowe, pytania egzaminacyjne i odpowiedzi

POJĘCIA Badania marketingowe- systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i projektowanie danych i wyników badań związanych ze specyficzną sytuacją marketingową firmy Decyzja – świadomy wybór spośród dwóch lub więcej alternatyw, z...

poleca79%

Biznesplan firmy cateringowej

I. WIADOMOŚCI WSTĘPNE 3 CEL SPORZĄDZENIA BIZNESPLANU 3 STRESZCZENIE PROJEKTU PRZEDSIĘWZIĘCIA 3 II. CHARAKTERYSTYKA FIRMY...

poleca86%

Marketing mix

I . Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to elementy marketingu, które firma może świadomie i umiejętnie wykorzystywać dla zwiększenia popytu na swój produkt. II. Narzędzia marketingu mix to : - PRODUKT (product) - podstawowe...

poleca84%

Projekt badań marketingowych

Spis treści: Rozdział I Koncepcja badania 1.1 Sformułowanie problemu badawczego i celów badania 3 1.2 Ustalenie hipotez badawczych 4 Rozdział II Plan badania 2.1 Wybór gromadzenia informacji (tryb bezpośredni i pośredni) 5 2.2...

poleca84%

Charakterystyka elementów marketingu mix

1. Wstęp 2. Elementy marketingu mix 2. 1. Produkt, jako element marketingu mix 2. 2. Cena, jako element marketingu mix 2. 3. Promocja, jako element marketingu mix 2. 4. Dystrybucja, jako element marketingu mix 1. Wstęp Marketing jest to...

poleca82%

Przechowywanie, magazynowanie, opakowania, oznaczenia i transport towarów.

Opakowania towarów Opakowanie - to wyrób, który stanowi dodatkową warstwę zewnętrzną określonego towaru, mając chronić go, ułatwić przemieszczanie, magazynowanie, jak i sprzedaż i użytkowanie oraz ma oddziaływanie na wyobrażenie nabywcy....

poleca85%

Podstawy komunikacji społecznej - wykłady

Praca umieszczona w załączniku

poleca85%

Plan marketingowy

wszystko w załączniku

poleca83%

Pdstawy marketingu (pytania i odpowiedzi)

60 pytań i odpowiedzi na egzamin z Podstaw Marketingu, plus wersja mini.

poleca84%

Cykl życia produktu

Produkty będące przedmiotem wymiany utrzymują się na rynku przez pewien czas. Przechodzą przy tym przez pewne fazy, które składają się na tzw. cykl życia produktu. Produkty, podobnie jak ludzie, rodzą się, zdobywają rynek, żyją i umierają [1]. W...

poleca85%

Marketing partnerski

Jedna z najnowszych strategii marketingowych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa, zmierzających do ograniczenia gotowości zmiany dostawcy, jest marketing partnerski. Marketing partnerski oznacza tworzenie, utrzymywanie oraz umacnianie więzi...

poleca83%

Biznes plan restauracji

Kraków, 2006 SPIS TREŚCI Wstęp 1. STRESZCZENIE 1.1. Struktura biznesplanu 1.2. Opis programu działania 1.3. Misja firmy 1.4. Cel sporządzenia programu i opis spodziewanych korzyści 2. DANE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORSTWA (PROFIL I ZAKRES...

poleca80%

Analiza Swot własnej osoby

1. Silne strony - obszerna wiedza ekonomiczna; - odbyte praktyki; - dobra znajomośc języka angielskiego i francuskiego; - umiejętność dostosowania się do różnych warunków pracy; - jestem osoba młodą - dobra znajomość obsługi programów...

poleca84%

Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj....

poleca84%

badania marketingowe -ściaga

INFORMACJA jest to wiadomość rozszerzająca wiedzę o otaczającej nas rzeczywistości. Jest to więc wiadomość o zdarzeniach, czynnościach, procesach czy zjawiskach.Podział informacji wg ich powstawania -informacje zewnętrzne -informacje...

poleca84%

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o...

poleca85%

Promocja jako narzędzie marketingu

Treść pracy zamiesz czona jest w załączniku jako plik .doc

poleca84%

Plan marketingowy

WSTĘP Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Planowanie to jedna z najważniejszych funkcji...

poleca83%

Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z...

poleca82%

Sciaga - pojęcia

Rynek jest to ogół stosunków wymiennych zachodzących pomiędzy sprzedającymi i kupującymi.Przedmiotem rynku czyli przedmiotem wymiany są dobra ekonomiczne; wyroby gotowe, surowce, materiały lub towary oraz usługi .Podmiotem rynku czyli uczestnikami...

poleca84%

Media jako czynnik kształtujący obraz współczesnego świata

Współczesny człowiek żyje w natłoku problemów i spraw, jest uczestnikiem wielu wydarzeń w skali makro i mikro. Cały świat to potop informacji i rozrywki. Trzeba wybierać to, co najważniejsze, a następnie streszczać i przekazywać w przyjaznej...

poleca82%

Analiza Swot dla PKN Orlen

S- mocne strony - Największa korporacja przemysłu naftowego w europie środkowo ?wschodniej; - Dobrze wykwalifikowana kadra kierownicza; - Duży kapitał zakładowy; - Największa sieć stacji paliw zlokalizowanych w Polsce, Niemczech oraz czechach; -...

poleca82%

Cena

CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo...

poleca84%
poleca84%

Koncepcja pracy licencjackiej

1) TEMAT: Działalność ubezpieczeniowa. TYTUŁ: Działalność ubezpieczeniowa na przykładzie PZU S.A. w Warszawie UZASADNIENIE: a) dostęp materiałów: -firmom ubezpieczeniowym zależy na propagowaniu swych usług, dlatego chętnie udostępniają...

poleca84%

ANKIETA - Samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka w szkole.

Ankieta ta została oceniona przez nauczyciela na bdb. W załączniku znajduje się treść ankiety na temat podany w powyższym temacie i opisówka, czyli co i jak, by rozwiać wątpliwości. Mam nadzieję, że komuś pomoże moja praca.

poleca83%

Biznes plan kawiarenki internetowej

Streszczenie: Kawiarenka internetowa „Amber” prowadzić będzie działalność usługową. Nasza oferta zawierać będzie obsługę klientów, którzy w czasie otwarcia kawiarenki mają możliwość przeglądania zasobów internetowych, wyszukiwania niezbędnych...

poleca87%

Marketing partnerski

Marketing partnerski wiąże się z koncentracją na utrzymaniu klienta i jego lojalności; z naciskiem na korzyści dla klienta z całości oferty; z działaniami długookresowymi; ze znaczeniem obsługi klienta jako istotnego elementu polityki...

poleca82%

Projekt ankiety

1. Ankieta – jej funkcje, klasyfikacje. 2. 2. Przygotowanie ankiety. 3. Układ i struktura. 1. Zestaw pytań na które odpowiadają respondenci w czasie przeprowadzania wywiadu. Zazwyczaj ankieta służy do zapisywania odpowiedzi. W ten sposób...