profil

Marketing

(425)
Teksty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

36 online
poleca84%

Charakterystyka elementów marketingu mix

Charakterystyka elementów marketingu mix 1. Wstęp 2. Elementy marketingu mix 2. 1. Produkt, jako element marketingu mix 2. 2. Cena, jako element marketingu mix 2. 3. Promocja, jako element marketingu mix 2. 4. Dystrybucja, jako element...

poleca84%

Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj....

poleca83%

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w lokalnych mediach Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o...

poleca84%

Pojęcie i funkcje promocji w gminie

Pojęcie i funkcje promocji w gminie Termin promocja zagościł na stałe już nie tylko w polskiej literaturze przedmiotu, ale stał się powszechnie stosowany wśród całego społeczeństwa. Najczęściej przyjmuje się, iż zbiór przedsięwzięć...

poleca82%

Projekt ankiety

1. Ankieta – jej funkcje, klasyfikacje. 2. 2. Przygotowanie ankiety. 3. Układ i struktura. 1. Zestaw pytań na które odpowiadają respondenci w czasie przeprowadzania wywiadu. Zazwyczaj ankieta służy do zapisywania odpowiedzi. W ten sposób...

poleca84%

Marketing terytorialny w samorządach terytorialnych z uwzględnieniem interaktywnych baz danych.

Termin samorząd terytorialny rozumiany jest jako obligatoryjny związek mieszkańców danego terytorium, wspólnie zajmujących się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym. Patrząc na ten termin z perspektywy władz całego państwa, samorząd...

poleca83%

Analiza Swot

PRACA SEMESTRALNA Z PRZEDMIOTU: MARKETING TEMAT PRACY SEMESTRALNEJ: ?OPRACUJ ANALIZĘ SWOT DLA WYBRANEJ FIRMY LUB INSTYTUCJI? ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ ?ADAM? SPIS TREŚCI 1. Opis firmy...

poleca84%

Ogólne informacje z marketingu

Strategie działania na rynku: 1. orientacja produkcyjna- konsument kupi taki produkt który będzie tani i łatwo dostępny. Nacisk w firmie jest położony na podniesienie wydajności pracy, dystrybucję i wady tej strategii. Firma nie przekazuje...

poleca84%

Sposoby gromadzenia danych w badaniach marketingowych.

Dane dzielimy na dane wtórne i na dane pierwotne. Dane wtórne obejmują informacje już istniejące, zebrane dla realizacji innych celów. Podział danych wtórnych jest następujący: Wewnętrzne źródła danych wtórnych: faktury sprzedaży, dane...

poleca83%

Plan marketingowy

WSTĘP Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Planowanie to jedna z najważniejszych funkcji...

poleca82%

Przykładowy biznes plan dla szkół średnich

Przedmiotem biznes planu jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na uruchomieniu biura podróży. I. Opis przedsięwzięcia I.A. Cele działalności I.B. Możliwości i szanse rynkowe I.C. Podstawowe zagrożenia II. Profil...

poleca84%

Kompania Piwowarska- projekt

Krótka charakterystyka firmy Kompania Piwowarska SA powstała w 1999 roku z połączenia Lech Browar Wielkopolski S.A. oraz Browarów Tyskich Górny Śląsk S.A. Inwestorem strategicznym powstałej w ten sposób spółki został międzynarodowy koncern...

poleca83%

Zagraniczne supermarkety i hipermarkety w Polsce.

Hipermarket (hiper- + ang. market "rynek, targ" z łaciny mercatus "jarmark, targowisko") duży sklep, często ze względu na rozmiary znajdujący się na obrzeżach miasta. Supermarket (amer.-ang.) ogromny, z dużą ilością różnego asortymentu sklep...

poleca84%

POZYCJONOWANIE MAREK JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA.

Pozycjonowanie jest czymś więcej niż tworzeniem wizerunku (image) firmy. Jest kreowaniem takiego wizerunku marki, który pozwoli na jej korzystne wyróżnienie wśród marek konkurencyjnych oraz zajęcie optymalnej pozycji na mapie percepcji rynku....

poleca83%

Segmentacja rynku

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKU Głównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz ewolucja gustów, nawyków, marzeń i chęci naśladownictwa. Potrzeby...

poleca84%

Ankieta

Wydawnictwo ?Kruk? ANKIETA Drodzy Państwo! Dołączamy do Państwa tę ankietę wraz z bieżącą ofertą Naszych książek. Naszym celem jest przeprowadzenie ankiety wśród pedagogów szkół średnich, którzy zakupują Nasze podręczniki. Celem jest...

poleca84%

Marketing ściąga

Marketing proces społeczny dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to czego potrzebują i chcą,poprzez kreowanie oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług. Marketing-sztuka kształtowania i zaspokajania klienteli z zyskiem. RODZAJE...

poleca84%

Znaczenie marki w wyborze żywności na tle innych czynników warunkujących zachowania konsumentów - znane marki żywności

Trochę historii Istnienie marek jest konsekwencją posiadania przez konsumentów niepełnych informacji o dostępności produktów, ich jakości i alternatywnych cenach. Sposób i znaczenie znakowania markami zmieniały się na przestrzeni wieków....

poleca84%

Charakterystyka nabywców instytucjonalnych i ich zachowań rynkowych.

Nabywcy instytucjonalni to producenci, pośrednicy handlowi i instytucje publiczne, które nabywają towary i usługi na swój własny użytek lub celem odsprzedaży. Kategoria nabywców instytucjonalnych obejmuje wszystkie podmioty gospodarcze z...

poleca84%

Media jako czynnik kształtujący obraz współczesnego świata

Współczesny człowiek żyje w natłoku problemów i spraw, jest uczestnikiem wielu wydarzeń w skali makro i mikro. Cały świat to potop informacji i rozrywki. Trzeba wybierać to, co najważniejsze, a następnie streszczać i przekazywać w przyjaznej...

poleca83%

ANKIETA - Samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka w szkole.

Ankieta ta została oceniona przez nauczyciela na bdb. W załączniku znajduje się treść ankiety na temat podany w powyższym temacie i opisówka, czyli co i jak, by rozwiać wątpliwości. Mam nadzieję, że komuś pomoże moja praca.

poleca83%

Analiza rynku - przekrój przez cały materiał - ściąga

ANALIZA RYNKU -suma czynności zmierzających do jak najlepszego poznania zjawisk i procesów rynkowych; b)nieodłączny element podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operatywnym w procesie zarządzania firmą Cele prowadzenia badań rynku –...

poleca83%

Masowe i zindywidualizowane metody promocji

Firmy stosujące orientację marketingową mają do dyspozycji cztery narzędzia marketingowe : produkt, cenę, kanały dystrybucji oraz promocję, czyli : „ działania informacyjno – nakłaniające ”, które mają się przyczynić do wzrostu popytu na towary...

poleca84%

Kanały dystrybucji jako łańcuchy logistyczno – marketingowe

Dystrybucja stanowi kolejny – po produkcie, cenie i promocji – element marketingu mix. Dystrybucja jest to obieg produktów z zakładów produkcyjnych bezpośrednio lub za pośrednictwem ogniw handlu hurtowego i detalicznego do finalnych nabywców....

poleca83%

Marketing zagadnienia

I. 1 Koncepcja produkcyjna Założenie:konsumenci preferują produkty łatwo dostępne i tanie.Podejmow ne działania: podnoszenie wydajności obniżanie kosztów, masowa produkcja. Rynek był bardzo chłonny, nabywcy kupowali wszystkie produkty dostępne...