profil

Reklama

(67)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

2 online
poleca76%

Symboliczne znaczenie barw.

SYMBOLICZNE ZNACZENIE BARW. Symbole i barwy mają zróżnicowane formy w kulturach i wiążą się z uzewnętrznianiem uczuć, potrzeb, obyczajowością erotyczną (np. w kulturach Indii i Chin symbole i barwy są bardzo często odnoszone do seksualności) i...

poleca84%

Kampania reklamowa kawy EmuPola.

Wprowadzeniu na rynek polski kawy rozpuszczalnej EmuPola towarzyszy intensywna kampania reklamowa prowadzona na terenie całej Polski w telewizji, w radiu, w prasie i w internecie. Hasło reklamowe kampanii brzmi: EmuPola - mała, czarna,...

poleca83%

Reklama- od histrorii reklamy po event marketing i ADVERTAINMENT

Formę komunikacji handlowej uznawane za najbardziej pierwotna prareklamę: · Krzyk to instrument promocji, medium reklamowe, · Rysunek, bo czytelny dla osób niepiśmiennych, · Ryty, symbole. Okres z którego pochodzi najstarsze znane ogłoszenie...

poleca83%

Ergonomiczne urządzenie miejsca pracy biurowej

Ergonomiczne biuro Ergonomiczne zaprojektowanie stanowiska pracy obejmuje dobór mebli i wyposażenia, a potem ich odpowiednie ustawienie i oświetlenie tak, by zapewnić pracownikom komfort, wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesne i ergonomiczne...

poleca83%

Kompleksowe Przygotowanie przyjęcia

KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE IMPREZY BANKIET ZASIADANY 1. data: 14.06.2005 2. godz. 19.00-...

poleca83%

Plan reklamy, jej adresaci

Mówi się, że reklama jest dźwignia handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu. Rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny i firmy są skazane na...

poleca83%

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa jest to proces polegający na urzeczywistnianiu koncepcji reklamowej przedsiębiorstwa. Kampania reklamowa prowadzona jest przy wykorzystaniu wyspecjalizowanego przedsiębiorstwa czyli agencji reklamowej, a rzadziej przy użyciu...

poleca84%

Rodzaje reklamy

Text ten zawiera wszystko o rodzajach reklamy i jej rozprowadzania. 3. Skuteczność oddziaływania Internetu jako jednego ze środków masowego przekazu 3.1. Internet jako środek masowego przekazu Prasa, radio i telewizja są uważane za...

poleca84%

„Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy

Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania;...