profil

Reklama

(67)
Teksty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

6 online
poleca77%

Symboliczne znaczenie barw.

SYMBOLICZNE ZNACZENIE BARW. Symbole i barwy mają zróżnicowane formy w kulturach i wiążą się z uzewnętrznianiem uczuć, potrzeb, obyczajowością erotyczną (np. w kulturach Indii i Chin symbole i barwy są bardzo często odnoszone do seksualności) i...

poleca85%

„Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy

Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania;...

poleca75%

Reklama i jej wpływ na człowieka

Od jakiegoś czasu media zagościły na stałe w naszych domach. Obecnie nasze życie jest bardzo ściśle z nimi powiązane. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy nawet wychodzimy na spacer. Niemal wszędzie, gdzie się tylko...

poleca81%

Rodzaje reklamy.

Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące...

poleca82%

Opakowania

Opakowanie jest jednym z elementów promotion - mix, spełniając funkcje estetyczne i informacyjne. Opakowanie stanowi równocześnie element produktu (funkcje użytkowe). W dzisiejszych czasach opakowanie pełni bardzo ważną funkcję - jest bardzo...

poleca82%

Opakowanie

Większość produktów materialnych musi być zapakowana i opatrzona etykietą. Niektóre opakowania, jak butelka Coca – Coli czy pudełko pończoch L'eggs, są znane na całym świecie. Wielu specjalistów do spraw marketingu uznaje opakowanie za piąty, obok...

poleca84%

Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy.

Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy. Krótka charakterystyka firmy. Działamy na rynku od 2006 r. W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy budowlani, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z...

poleca83%

Ergonomiczne urządzenie miejsca pracy biurowej

Ergonomiczne biuro Ergonomiczne zaprojektowanie stanowiska pracy obejmuje dobór mebli i wyposażenia, a potem ich odpowiednie ustawienie i oświetlenie tak, by zapewnić pracownikom komfort, wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesne i ergonomiczne...

poleca83%

Reklama i jej wpływ na człowieka

Na samym początku powinniśmy zadać sobie pytanie co to jest reklama. Po co została wymyślona? Dlaczego jest taka ważna i ma tak dużą siłę perswazji? Przed XX wiekiem swoiste pojęcie reklamy nie istniało. Jednak samo zjawisko zaczęło...

poleca84%

Znaczenie telewizji

Twórcy telewizji z początku XX wieku na pewno nie przypuszczali, jaką osiągnie ona popularność. W XXI jest ona wszechobecna. Odbiorniki telewizyjne znajdują się w niemal w każdym domu, w niektórych nawet po kilka. Techniki telewizyjne...

poleca82%

Projekt kampani reklamowej

Patrz załącznik

poleca84%

Reklama- od histrorii reklamy po event marketing i ADVERTAINMENT

Formę komunikacji handlowej uznawane za najbardziej pierwotna prareklamę: · Krzyk to instrument promocji, medium reklamowe, · Rysunek, bo czytelny dla osób niepiśmiennych, · Ryty, symbole. Okres z którego pochodzi najstarsze znane ogłoszenie...

poleca83%

Analiza językowa wybranych tekstów reklamowych, z wyszczególnieniem metod i narzędzi wywierania perswazji.

"Reklama to sztuka redukcji" . Zredukowanie potencjalnego klienta do pozycji biernego odbiorcy komunikatu reklamowego, a także, poprzez adekwatne zabiegi stylistyczne, próba pozbawienia owego konsumenta, choćby najmniejszej chęci rzeczowej analizy...

poleca83%

Reklama i jej wpływ na życie człowieka

Na samym początku powinniśmy zadać sobie pytanie, co to jest reklama. Po co została wymyślona? Dlaczego jest taka ważna i ma tak dużą siłę perswazji? Przed XX wiekiem swoiste pojęcie reklamy nie istniało. Jednak samo zjawisko zaczęło kształtować...

poleca83%

Opracowanie strategii reklamowej wybranego przez siebie produktu - psychologia reklamy

Oczywiście każda strategia ma swoje specyficzne zasady. Przede wszystkim, musimy uczyć się z doświadczeń, w tym wypadku przeszłych kampanii danej marki. Strategia reklamowa musi być dopasowana do strategii marketingowej i być związaną ze...

poleca82%

Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo

Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz...

poleca81%

Reklama wycieczki na Krym śladami Adama Mickiewicza na podstawie "Sonetów krymskich"

Serdecznie zapraszamy na wspaniała podróż na Krym śladami naszego wieszcza Adama Mickiewicza. Szczególnie polecamy zwiedzanie tego pięknego kraju nocą, gdyż wtedy, puszczając wodze wyobraźni będą państwo mogli odtworzyć wspaniałość budowli,...

poleca77%

Slogany reklamowe

Jak zapewne wiadomo każdemu z nas ludzi, reklama jest niewątpliwie pewnym rodzajem twórczości i to z zasady takim, który wymaga wszechstronnej wiedzy z wielu dziedzin, do których zaliczyć trzeba przede wszystkim: ekonomię, psychologię oraz...

poleca72%

Ulotka reklamowa (przyklad)

W zalaczniku znajduje sie przykladowa ulotka reklamowa fikcyjnej ksiegarni "moja ksiazka"

poleca85%

Plan reklamy, jej adresaci

Mówi się, że reklama jest dźwignia handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu. Rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny i firmy są skazane na...

poleca85%

Stereotyp w reklamie

Specjaliści od reklamy twierdzą, że najprostszym sposobem pozyskania klienta jest odwołanie się do wyznaczających hierarchię i porządek społeczny stereotypów, które znajdują swe odbicie w codziennych zachowaniach, podziale obowiązków domowych i...

poleca85%

Za i przeciw reklamie

Uważam, że więcej argumentów przemawia przeciwko reklamie. Najważniejszy z nich to chyba niezrozumiałość. Reklamy są kolorowe, głośne, nabierają szybkiego tempa. Dlatego też wiele osób ich nie rozumie, nie może pojąć ich sensu, nie wiedzą nawet,...

poleca85%

Kodeks etyki reklamy

Kodeks etyki reklamy - obejmuje całą działalność marketingową, reklamową, dystrybucyjną, sponsoringową oraz promocję sprzedaży. W potrzebie społecznej odpowiedzialności, świadomości wpływu, jaki działania marketingowe wywierają na rynek i...

poleca85%

Kompleksowe Przygotowanie przyjęcia

KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE IMPREZY BANKIET ZASIADANY 1. data: 14.06.2005 2. godz. 19.00-...