profil

Zarządzanie

(419)
Teksty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

2 online
poleca83%

Praca w sekretariacie

Zadania sekretariatu Sekretariat jest komórką organizacyjną, której głównym zadaniem jest odciążanie kierownika od drobnych, uciążliwych spraw administracyjno – biurowych i techniczno – usługowych. W strukturze organizacyjnej firmy jest to...

poleca83%

Stres.

1.Psychologiczna koncepcja stresu 1.1Definicja stresu Stres kojarzy się większości ludzi negatywnie,a samo odczuwanie stresu jest przez nich odbierane jako słaba strona,utrudniająca skuteczne działanie.Znaczna część osób odbywających rozmowy...

poleca83%

Formy opodatkowania

Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z podatkami. W zależności od wybranej formy opodatkowania dolegliwości podatkowe mogą być mniejsze lub większe, jednak zawsze występują. Należy wiedzieć, że tylko przy niektórych rodzajach...

poleca83%

Podatek dochodowy od osób fizycznych

Podatek dochodowy od osób fizycznych jest podatkiem bezpośrednim, zwyczajnym, obligatoryjnym, o charakterze dochodowym i osobistym. Obliczany jest przez samych podatników lub przez płatników, którymi są najczęściej pracodawcy, organy wypłacające...

poleca83%

Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ORGANIZACJA ? grupa ludzi, którzy współpracują ze sobą w sposób uporządkowany i skoordynowany, aby uzyskać pewien zestaw celów. ZARZĄDZANIE ? zestaw działań obejmujących planowanie i...

poleca84%

Procesy tworzące cykl życia systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie

Praca z przedmiotu \" Zarządzanie systemami informacji\", którego nie ma w serwise. Praca w załączniku

poleca83%

Logistyka w przedsiębiorstwie

I. Charakterystyka przedmiotu projektowania 1. Charakterystyka firmy w aspekcie logistyki zaopatrzenia i dystrybucji Wstęp Zakład Przetwórstwa Owocowego Smakuś s.c. istnieje od 1994 roku. Przedsiębiorstwo zostało zlokalizowane na...

poleca84%

Wykorzystanie techniki list kontrolnych do analizy dwóch stanowisk pracy

PRACA ZALICZENIOWA - ZARZĄDZANIE KADRAMI Wykonali: Lista kontrolna to narzędzie wspomagające ocenę przestrzegania przepisów prawa pracy, w tym bezpieczeństwa i higieny pracy. Jest to instrument pracy zarówno inspektora Państwowej Inspekcji...

poleca83%

Zasada Pareto. Diagram Pareto - Lorenza

SPIS TREŚCI: 1. WSTĘP 1.1 ZAKRES REFERATU 2. ZASADA PARETO...

poleca83%

Alianse strategiczne.

Alianse strategiczne to sojusze nawiązywane pomiędzy przedsiębiorstwami będącymi faktycznymi lub potencjalnymi konkurentami. Zmierzają one do poprawy zarządzania jakimś przedsięwzięciem lub dziedziną działalności przez koordynowanie kompetencji...

poleca83%

Metody sieciowego planowania

Metody sieciowego planowania W ostatnich latach funkcjonowanie organizacji stało się coraz bardziej złożone i kosztowne. Wzrosła zatem trudność, a jednocześnie znaczenie przygotowania przez kierowników skutecznych planów i decyzji. Opracowano...

poleca84%

Kultura w organizacji.

W ostatnich latach coraz częściej poruszany jest problem kultury organizacyjnej. Wiąże się to z odpowiedzią na nurtujące ludzi pytanie dotyczące przyczyn podejmowanych przez nich działań. Pojęcie kultury organizacyjnej narodziło się w roku...

poleca83%

Cykl organizacyjny.

Studiując poglądy różnych autorów na temat metodologii badania i projektowania organizatorskiego a nawet technicznego można zauważyć, że w praktyce istnieją dwie podstawowe metody, a mianowicie: -metoda diagnostyczna -metoda prognostyczna W obu...

poleca83%

zarządzanie produkcją

SYSTEM PRODUKCYJNY – to celowo zaprojektowany i zorganizowany układ materialny energetyczny i informacyjny eksploatowany przez człowieka i służący produkowaniu określonych produktów (wyrobów lub usług) w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb...

poleca83%

zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne – Wykład I 26.10.02r. Rozwój koncepcji zarządzania: 1 Orientacja przedsiębiorcza, zarządzanie przez intuicję doświadczenie 2.Zarządzanie funkcjonalne i orientacja produkcyjna rośnie skala przedsiębiorstwa, przemysł...

poleca82%

Zasady konserwowania towarów.

Metody fizyczne: 1. Konserwowanie za pomocą niskiej temperatury: a) chłodzenie – proces polegający na wymianie ciepła między produktami a środkiem chłodzącym: -chłodnictwo zwykłe (plusowe)-chłodzenie lub chłodnicze przechowywanie...

poleca83%

Polityka monetarna państwa

Polityka monetarna państwa polega na dostosowaniu pieniądza w obiegu do aktualnych wymagań gospodarki. Przesada w jedną stronę to recesja , przesada w drugą to inflacja. Gospodarka jest tak skomplikowanym...

poleca83%

Preferowane cechy charakteru w mijescu pracy.

Jeśli ludzie posiadają silne cechy swojego typu zespołowego, maja oczywiście również i mniej pożądane właściwości, które zwykle Ida w parze z tymi pierwszymi. Na przykład perfekcjonista ma tendencje do poświęcania zbyt wiele czasu na mniej istotne...

poleca83%

Metody organizacji i zarządzania

TQM Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM) jest koncepcją zarządzania, ukierunkowanym na zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klientów poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników w realizację strategii organizacji jak również w proces ciągłego...

poleca82%

Zarządzanie strategiczne

W procesie zarzadzania można wyróżnić pięć podstawowych_funkcji: l.planowanie, 2.organizowanie, 3.przekazywanie poleceń, 4.koordynację, 5.kontrolowanie. W ramach każdej z tych funkcji zarządca może wykorzystać określone zbiory...

poleca83%

Produkcja i jej rodzaje

Produkcja może być zorganizowana w sposób potokowy i niepotokowy. A) potowkowy – jak produkty przesuwają się po linii produkcyjnej, B) produkcja niepotokowa - chaotyczna, produkty nie przesuwają się po linii potokowej. Charakterystyczna cechą...

poleca82%

Zarządzanie - AE Poznań

Pytania egzaminacyjne: 1. Czym jest ustrój gospodarczy? 2. Cechy różniące ustroje gospodarcze? 3. Kryteria rozróżniania ustrojów liberalnych i etatystycznych? 4. Relacje między gospodarką liberalną etatystyczną oraz centralnie zarządzaną....

poleca83%

Funkcjonowanie recepcji jako działu koordynującego prace hotelu.

Podstawowym zadaniem recepcji jest świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem i obsługa gości hotelowych w czasie ich pobytu w hotelu, a także prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami sztuki hotelarskiej. Wszyscy pracownicy recepcji...

poleca82%

Strategie

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące...

poleca84%

Biurokracja jako metoda sprawowania władzy i jako typ porządku społecznego

Biurokracja jako metoda sprawowania władzy i jako typ porządku społecznego Termin biurokracja określany jest jako organizacja o usankcjonowanej formalnej strukturze hierarchicznej. Teorię biurokratycznego zarządzania opracował niemiecki...