SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Nauczyciel: Agnieszka Latos Klasa: V Temat lekcji: St Valentine's Day. Cel ogólny: poznanie słownictwa związanego z Walentynkami Cele szczegółowe/operacyjne:` -uczeń zna słownictwo związane z...
Konspekt prowadzonych zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 3 w Płocku Data: 20 marca 2012r. Klasa: Ve/begginers Temat: Who is she?- revision. Cele lekcji: Urwalenie sposobów przedstawiania się, słownictwa związanego z...
SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Data: 16.03.2011r. Osoba prowadząca zajęcia dydaktyczne: Mateusz Smoleń Temat lekcji: Describing animals. Opisywanie zwierząt. Rozdział: Unit 6 Charakterystyka zespołu klasowego: Klasa IV jest...
W spisie treści znajdą Państwo tematy jakie zostaną poruszone. W poradniku znajdą się wskazówki dotyczące uczenia się j. angielskiego i rosyjskiego. Przeczytaj poradnik po polsku ucząc się angielskiego - - zobacz jak można uczyć się języka...
Zachęcam do wykorzystania na lekcjach w klasie III gimnazjum. Complete definitions. Uzupełnij definicje odpowiednimi zwrotami związanymi z pracą. 1. He is a judge and he works in a _ _ _ _ _. 2. I don’t work 8 hours. It’s a _ _ _ _ -...
Podróżowanie i turystyka I. Uzupełnij puste luki właściwymi wyrazami. 1. Usually in a hotel you need to _ _ _ c _ out before noon. 2. You can exchange foreign _ _ r _ _ n _ _ at the Exchange. 3. You can _ _ o _ your flight online...
Przedstawiam konspekt lekcji języka angielskiego dla klasy 2 szkoły podstawowej, który można wykorzystać przy omawianiu lekcji związanej z robieniem zakupów oraz pytaniem o cenę.
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata T. Klasa: III a Technikum Zawodowego – Technik Ekonomista Data: 18 marca 2010 Czas realizacji: 45 min TEMAT: MARKETING vs GLOBAL BRANDS Cele wynikające z podstawy programowej: Uczeń w wyniku...
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata T. Klasa: IIa IIb LO Czas realizacji: 45 min TEMAT: Verb patterns – wzory łączenia czasowników Zagadnienia programowe: - kształcenie językowe, - rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu i mówienia,...
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata T. Klasa: IIa Technikum Zawodowego - Technik Informatyk Data: 23 marca 2010 Czas realizacji: 45 min Ogólny cel nauczania języka angielskiego w IV etapie edukacyjnym (wariant A): - osiągnięcie umiejętności...
Date: 08.11.2009 teacher’s name :Beata T. Class: LO I 1. Description of the class: - level: intermediate, - students the ages 18, 11 women, 7 men, - the classes take place from...
Date: December 8,2009 teacher’s name : Beata T. Class: Technikum Informatyczne I 1. Aims: Students are able to use second conditional in particular situation correctly and they can...
Class: Technikum Ekonomiczne I teacher’s name : Beata T. 1.Description of the class: - level: pre - intermediate, - students the ages 17, 19 women, 4 men, - the classes take place from 8.50 a.m. to 9.35...
WIELKANOC na języku angielskim Praca z tekstem i nowym słownictwem, analiza i tworzenie definicji, dedukcja na podstawie kontekstu – poziom intermediate EASTER In Christian countries Easter is celebrated as a religious holiday which...
To serve four people. Preparation time fifteen minutes. Cooking Time fifteen minutes. Ingredients: -4 large spoons of sunflower oil, -2 small spoons of crushed garlic -6 large potatoes, peeled and cut into thin chips -salt to your taste -1 small...
1. Use the lists below to describe their appearance or how they look. 2. Pairs work: one student can write down a description from a picture and the other student must guess who it is. 3. Describe yourself, another student, your Teacher.
Małgorzata Kobińska Nauczyciel języka angielskiego w Zespole Szkół w Serokomli SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Klasa: I gimnazjum Szkoła Zespół Szkół w Serokomli Czas: 45 min. Temat: Grammar ? ?be? negative, questions and answers...
Małgorzata Kobińska Nauczyciel języka angielskiego w Zespole Szkół w Serokomli SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Klasa: I gimnazjum Szkoła Zespół Szkół w Serokomli Czas: 45 min. Temat: Grammar – personal pronouns, “be”...
I. Uzupełnij 1) I am from Poland, I?m Polish. 2) I am from France, I?m ________________ 3) I am from ________________, I?m British. II. Uzupełnij opis odpowiednią formą czasownika ?być? I ____________ Manuel. I ____________ from Spain. Wendy...
1) He ??????????? (wychowuje) 4 children alone. 2) I ??????????? (kontynuuję) my work in fabric. 3) She ??????????? (wróciła / III f. czas.) to her family house. 4) The director just ??????????? (wszedł / III f. czas.) to the building. 5) The old...
I. Wstaw odpowiednią formę i napisz jaki to czas 1) My sister __________________ their students now. (cz.____________) teaches teach is teaching 2) I __________________ to play basketball. (cz.____________) love loves am loving 3) Why...
Ex. 1 1. Monika watches sitcoms. (Never) 2. It is cold in this country. (Always) 3. Does he go to the theatre? (Sometimes) 4. There is a good film in the cinema. (Normally) 5. I can't watch TV at night. (Usually) 6. Peter has got interesting...
Recipe: Cut breasts in half and remove skin. Melt margarine in saucepan; add dressing mix and stir. Dip chicken in melted butter, then roll in bread crumbs. Bake at 375 degrees F for 45 to 60 minutes. Nutrition Calories 265; Fat 5 g;...