profil

Reklama

(66)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

4 online
satysfakcja76%

Symboliczne znaczenie barw.

SYMBOLICZNE ZNACZENIE BARW. Symbole i barwy mają zróżnicowane formy w kulturach i wiążą się z uzewnętrznianiem uczuć, potrzeb, obyczajowością erotyczną (np. w kulturach Indii i Chin symbole i barwy są bardzo często odnoszone do seksualności) i...

satysfakcja72%

Projekt kampani reklamowej

Patrz załącznik

satysfakcja84%

Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych

Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...

satysfakcja58%

Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo

Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz...

satysfakcja59%
satysfakcja82%

Kodeks etyki reklamy

Kodeks etyki reklamy - obejmuje całą działalność marketingową, reklamową, dystrybucyjną, sponsoringową oraz promocję sprzedaży. W potrzebie społecznej odpowiedzialności, świadomości wpływu, jaki działania marketingowe wywierają na rynek i...

satysfakcja84%

Analiza reklamy zestawu witamin „VIGOR”.

1)OPIS REKLAMY W reklamie przedstawiona jest szczęśliwa rodzina podczas wykonywania swoich codziennych czynności (takich jak np. robienie zakupów) na tle innych ludzi, którzy są szarzy (dosłownie i w przenośni), zdekoncentrowani i zmęczeni....

satysfakcja66%

Rodzaje reklamy.

Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące...

satysfakcja61%

Opakowanie

Większość produktów materialnych musi być zapakowana i opatrzona etykietą. Niektóre opakowania, jak butelka Coca – Coli czy pudełko pończoch L'eggs, są znane na całym świecie. Wielu specjalistów do spraw marketingu uznaje opakowanie za piąty, obok...

satysfakcja78%

Za i przeciw reklamie

Uważam, że więcej argumentów przemawia przeciwko reklamie. Najważniejszy z nich to chyba niezrozumiałość. Reklamy są kolorowe, głośne, nabierają szybkiego tempa. Dlatego też wiele osób ich nie rozumie, nie może pojąć ich sensu, nie wiedzą nawet,...