profil

Marketing

(429)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

10 online
satysfakcja81%

Analiza Swot

PRACA SEMESTRALNA Z PRZEDMIOTU: MARKETING TEMAT PRACY SEMESTRALNEJ: ?OPRACUJ ANALIZĘ SWOT DLA WYBRANEJ FIRMY LUB INSTYTUCJI? ANALIZA SWOT FIRMY STOLARSKIEJ ?ADAM? SPIS TREŚCI 1. Opis firmy...

satysfakcja90%

Opłaty ponoszone w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Ogólne informacje o prowadzeniu działalności gospodarczej w Polsce. Przedsiębiorcami prowadzącymi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową są: osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi,...

satysfakcja77%

ANKIETA - Samopoczucie i bezpieczeństwo dziecka w szkole.

Ankieta ta została oceniona przez nauczyciela na bdb. W załączniku znajduje się treść ankiety na temat podany w powyższym temacie i opisówka, czyli co i jak, by rozwiać wątpliwości. Mam nadzieję, że komuś pomoże moja praca.

satysfakcja71%

Jakie cechy ma osoba przedsiębiorcza?

Osoba przedsiębiorcza zawiera w sobie takie cechy, które pomagają mu w dążeniu do osiągnięcia sukcesu i osiągnięcie go. Osoba taka posiada umiejętność wykorzystywania szans, sytuacji i wydarzeń, które mogą pojawić się w każdej...

satysfakcja81%

Istota badań marketingowych

1.Istota badań marketingowych – definicja Badania marketingowe to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania, na który składa się gromadzenie, analizowanie i prezentacja informacji w celu podjęcia decyzji marketingowej. Proces - jest...

satysfakcja73%

Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”. SEGMENTACJA RYNKU. Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, kształtowanie...

satysfakcja71%

Strategie konkurencji przedsiebiorstw

Wstęp Każda firma konkurująca w danym sektorze ma strategię konkurencji, sformułowaną świadomie lub wynikową. Strategia może być celowo opracowana w toku procesu planowania albo może być efektem działalności różnych działów funkcjonalnych...

satysfakcja72%

Proces podejmowania decyzji o zakupie na przykladzie aparatu cyfrowego

Proces podejmowania decyzji o zakupie na przykładzie aparatu cyfrowego. Zbliżają się wakacje, więc pani Nowak chcę zakupić aparat cyfrowy. Wraz z rodziną wyjeżdża na wycieczkę, a taki aparat pozwoli im „zachować wspomnienia”. Jej wiedza na...

satysfakcja71%

Dystrybucja -kilka pojęć

Dystrybucja obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, nabywcy). Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup...

satysfakcja68%

Pdstawy marketingu (pytania i odpowiedzi)

60 pytań i odpowiedzi na egzamin z Podstaw Marketingu, plus wersja mini.