profil

Dydaktyka

(157)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

10 online
satysfakcja82%

Metody nauczania

METODY NAUCZANIA ► - to sposób postępowania nauczyciela z uczniami, w celu osiągnięcia zamierzonego celu. . Metody oparte na słowie: 1. Opowiadanie – polega na zaznajomieniu uczniów z jakimiś rzeczami, zjawiskami w formie ich słownego opisu....

satysfakcja75%

Plan pracy do przedszkola wg nowej podstawy programowej

Plan pracy do przedszkola wg nowej podstawy programowej na miesiąc wrzesień.

satysfakcja86%

Lekcja - ogniwa, fazy, części, sytuacje

KLASYCZNA STRUKTURA LEKCJI: 1. Powitanie. 2. Sprawdzenie obecności. 3. Sprawdzenie pracy domowej. 4. Nawiązanie do tematu. 5. Podanie tematu. 6. Realizacja tematu. 7. Podsumowanie lekcji, synteza lekcji. Zastosowanie osiągniętej wiedzy i...

satysfakcja64%

Opis Obrazu "Dziwny Ogród" Józefa Mehoffera !!!

Obraz pt „Dziwny Ogród” namalowany został przez Józefa Mehoffera . Ukazuje on niezwykle barwny i żywy ogród pełen kwiatów , owadów. Na planie pierwszym znajduje się nagi chłopiec . Padają na niego intensywne promienie słońca . W rękach trzyma...

satysfakcja75%

Metoda Zoltana Kodaly'a.

Metoda wychowania muzycznego wg Zoltana Kodaly'a. Zoltan Kodaly swoją metodę nauczania muzyki oparł na rodzimym folklorze węgierskim, ponieważ muzyka ludowa była zawsze związana z życiem, kulturą, religią, przyrodą itd. Nie jest więc...

satysfakcja70%

Przykłady wykorzystania zasad i metod nauczania

Przykłady wykorzystania zasad i metod nauczania Zasady nauczania to ogólne normy postępowania dydaktycznego, które określają, jak należy realizować cele kształcenia. Przestrzeganie tych norm pozwala nauczycielowi zaznajamiać uczniów z podstawami...

satysfakcja88%

Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym-dydaktyka ogólna

Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym (F. Bereźnicki) 1.Środki dydaktyczne- są to przedmioty, które dostarczają uczniom określonych bodźców sensorycznych oddziaływujących na ich wzrok, słuch, dotyk itp. (ławki, ksiązki, mapy, TV) ułatwiają im...

satysfakcja90%

Zasady nauczania

Przez lata dydaktycy różnie interpretowali pojęcie zasad. B. Nawroczyński mianem tym określał całość problematyki ogólno-dydaktycznych. Z kolei K. Sośnicki zasadami nazywał najogólniejsze prawidła, których nauczyciel powinien przestrzegać we...

satysfakcja70%

Analiza wiersza K.Przerwy-Tetmajera "Lubię,kiedy kobieta..."

Lubię, kiedy kobieta omdlewa w objęciu, kiedy w lubieżnym zwisa przez ramię przegięciu, gdy jej oczy zachodzą mgłą, twarz cała blednie i wargi się wilgotne rozchylą bezwiednie. Lubię, kiedy ją rozkosz i żądza oniemi, gdy wpija się w...