profil

Wytwórnia win owocowych

poleca 85% 407 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

1. Charakterystyka przedsiębiorstwa
Przedmiotem działalności naszego przedsiębiorstwa jest produkcja i wprowadzenie na rynek nowej marki wina owocowego. Spółka powstała 01.05.2005 r. w Siemianowicach Śląskich jako Spółka z o.o. zgłoszona do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Katowicach na mocy umowy spisanej w formie aktu notarialnego przez wspólników zgodnie z przepisami Kodeksu Spółek Handlowych. Spółkę reprezentuje oraz prowadzi jej sprawy pięcioosobowy Zarząd, powołany Uchwałą Wspólników. Kapitał zakładowy spółki wynosi 100 000,00 PLN. Każdy ze wspólników posiada 10 udziałów. Każdy udział ma wartość 2 000,00 PLN.

Nazwa i adres firmy:
Wytwórnia Win Owocowych „WINEX” Sp. z o.o.
ul. Wróblewskiego 67
41 – 106 Siemianowice Śląskie
tel. 508 100 185
e-mail: [email protected]
NIP: 648-121-51-82
KRS: 0000021886

Informacje o wspólnikach:
xxxxxxxxxxxx – Prezes Zarządu
yyyyyyyyyyyyy – Główny Księgowy – Członek Zarządu
xxwwwwwwwwww– Dyrektor ds. Marketingu – Członek Zarządu
qqqqqqqqqqqq- Dyrektor ds. Logistyki – Członek Zarządu
yyyxxxx- Dyrektor ds. Produkcji – Członek Zarządu

2. Lokalizacja
Lokal do produkcji, mieszczący się przy ul. Wróblewskiego 67 w Siemianowicach Śląskich, został zakupiony od Wytwórni Wód Mineralnych wraz z podstawowymi urządzeniami do rozlewu i butelkowania napojów. Park maszynowy należy zmodernizować i dostosować do naszych potrzeb. Istniejąca infrastruktura dróg jest korzystna i stwarza możliwości łatwego transportu samochodowego półproduktów, zapasów konsumpcyjnych oraz dystrybucji gotowych wyrobów.

Mapa 1. Umiejscowienie Wytwórni


Mapa.2. Położenie miasta
3. Produkt.
Produktem oferowanym przez nas będzie tanie wino owocowe. Nasz produkt będzie kierowany do najniższej klasy społecznej tzn. dla degustantów z rodzin o średnim dochodzie ok. 200 zł na osobę. Wzrost bezrobocia i spadek zamożności społeczeństwa sprawi, że grono klientów, do których kierowany jest nasz produkt, będzie się systematycznie powiększać. Zaletą naszego produktu jest stosunkowo wysoka jakość oferowanego przez nas wina oraz jego niska cena. Dzięki optymalnemu stosunkowi jakości do ceny nasz produkt będzie konkurencyjne wobec innych tego typu wyrobów, co pozwoli nam osiągnąć znaczny udział w rynku.

4. Misja.
PRAGNIEMY W TAKI SPOSÓB ZASPOKAJAĆ POTRZEBY NASZYCH KLIENTÓW, ABY DBAĆ O ICH ZDROWIE I SATYSFAKCJĘ
Celem naszego przedsiębiorstwa jest uzyskanie wizerunku firmy jako producenta wysokiej jakości tanich win owocowych oraz wyrobienie u klienta pozytywnego obrazu naszej marki.
Ważną intencją naszej firmy jest wzrost wartości firmy oraz uzyskanie zwrotu inwestycji w przeciągu dwóch lat.
Pragniemy również uzyskać pozycję lidera na rynku win owocowych na Śląsku, co w dalszej konsekwencji pozwoli nam na coroczne generowanie większych zysków.

5. Strategia marketingowa.
Wytwarzane przez nas towary będziemy dystrybuować przez sieć współpracujących z nami hurtowni, a także poprzez odbiorców detalicznych, oferując im jednocześnie transport. W celu pozyskania odbiorców zatrudnimy przedstawicieli handlowych, a także będziemy przeprowadzać akcje promocyjne. Atrakcyjność naszego wyrobu zwiększać będą również rozliczne gadżety dodawane przy zakupie. W celu obniżenia kosztów produkcji zaopatrywać się będziemy bezpośrednio u producentów.


6. Zespół zarządzający i personel.



7. Analiza SWOT.


SIŁY WAGA SŁABOŚCI WAGA
1. Wykwalifikowana kadra. 0,1 1. Brak stabilności zespołu pracowniczego. 0,1
2. Nowoczesna technologia. 0,3 2. Niewielkie doświadczenie. 0,2
3. Atrakcyjna cena. 0,3 3. Ograniczona możliwość pozyskania nowych rynków. 0,2
4. Certyfikaty jakości. 0,1 4. Ograniczona elastyczność dostosowania się do klienta. 0,2
5. Niskie koszty produkcji. 0,2 5. Ograniczona ilość środków na inwestycje. 0,3
RAZEM 1 RAZEM 1
SZANSE WAGA ZAGROŻENIA WAGA
1. Możliwość zwiększenia asortymentu. 0,2 1. Ograniczona możliwość reklamy. 0,2
2. Zwiększający się rynek odbiorców. 0,4 2. Potencjalne naciski ze strony konkurencji. 0,1
3. Zmniejszenie się lokalnej konkurencji. 0,1 3. Wzrost akcyzy na alkohol. 0,3
4. Możliwość monopolizacji sektora. 0,1 4. Zubożenie społeczeństwa. 0,1
5. Dobry wizerunek firmy na zewnątrz. 0,2 5. Wzrost kosztów produkcji. 0,3
RAZEM 1 RAZEM 1

Załączniki:
Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 3 minuty

Typ pracy