profil

Grafika
Filmy
Komentarze

Dnia 10 września 2023 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Wzięła w niej udział cała nasza klasa oraz kilka osób z młodszych klas. Zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca stolicy, które przyciągają uwagę turystów.

Wyruszyliśmy o godzinie 6:00 rano spod budynku naszej szkoły. Podróż trwała długo, aż wreszcie dotarliśmy do celu, mijając tablice z napisem "Warszawa". Po wysiadce z autobusu i ustawieniu się parami, ruszyliśmy na zwiedzanie Pałacu Kultury i Nauki, znajdującego się w centrum miasta. Następnie udaliśmy się na obiad do restauracji KFC, ponieważ była już pora obiadowa i odczuwaliśmy głód. Po posiłku udaliśmy się do galerii handlowej, gdzie spędziliśmy trochę wolnego czasu.

Kolejnym punktem wycieczki było odwiedzenie Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i zaciekawieni tym, co dzieje się na co dzień w tym budynku. Po zwiedzaniu sejmu udaliśmy się do innych miejsc w Warszawie, m.in. na Krakowskie Przedmieście przed Pałac Prezydencki i do Belwederu. Ponieważ zbliżał się wieczór, postanowiliśmy wybrać się do kina na edukacyjny film w formacie 3D. Wszyscy byli zachwyceni efektami specjalnymi i tym, co wydarzyło się na ekranie. Dla niektórych był to pierwszy raz na takim seansie, co dodatkowo podgrzało atmosferę.

Nadszedł czas zakończenia naszej wycieczki, ale w drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze w Pałacu w Wilanowie. Zachwycały nas tamtejsze wnętrza i dekoracje. Po zwiedzaniu wróciliśmy do autobusu i ruszyliśmy w drogę powrotną do Turku. Powrót nastąpił około godziny 23:00. Uważam, że wycieczka była udana i mam nadzieję, że będziemy mieli okazję uczestniczyć w podobnych wyjazdach więcej razy.

Czy tekst był przydatny? Tak Nie
Opracowania powiązane z tekstem
Komentarze (10) Brak komentarzy

MEGA

Bardzo się przydało dzięki:)