profil

Podstawy Zarządzania Ktoś pomoże muszę wysłać to dzisiaj do godziny 24.
1. Email
2. Płeć:
3. Staż pracy:
4.

Wiek:
5. Województwo siedziby.
6. Jak długo organizacja funkcjonuje na rynku:
7. Średnie zatrudnienie w ciągu roku:
8. Forma organizacyjna przedsiębiorstwa:
9. Czym zajmuje się organizacja? Przyporządkuj wartości od 1 do 5, gdzie 5 to duże nasilenie a 1
to brak usług.
10. Jaki atrybut modelu biznesu Twojej organizacji przesądza o jego skuteczności?
11. Jakie znaczenie mają poszczególne elementy modelu biznesu Twojej organizacji?
12. Jaki model biznesu najbardziej pasuje do Twojej organizacji?
13. Jaki rodzaj aktywów dominuje w sprzedaży?
14. Jakie materiały są publikowane za pomocą mediów społecznościowych?
15. Jakie treści są najczęściej publikowane za pomocą mediów społecznościowych?
16. Jaki typ aplikacji używa się w Twojej organizacji do utrzymywania relacji z klientami?
17. Czy w mediach społecznościowych pojawia się oferta (np. reklama) Twoich usług, a jeśli tak to
jaki typ aplikacji w tym celu używasz?
18. Czy sama usługa jest dostarczana za pomocą jakiegoś typu mediów społecznościowych?
19. Jaki typ aplikacji pomaga w Twojej organizacji w zwiększeniu mierzonych zysków?
20. Których klientów obsługuje Twoja organizacja pod kątem ich lokalizacji?
21. Jaki charakter ma Twoja organizacja?
22. Jaki rodzaj klientów obsługuje Twoja organizacja wg skali rynku?
23. Do jakiego typu klientów dociera Twoja organizacja poprzez media społecznościowe?
24. Wskaż rodzaje relacji nawiązywanych za pomocą mediów społecznościowych.
25. Co w Twojej ocenie decyduje, że usługi świadczone przez Twoją organizację znajdują
nabywców?
26. Oceń intensywność danej formy kontaktów z klientem w Twojej organizacji.
27. Oceń intensywność formy dystrybucji usług.
28. Wskaż, jaką rolę w kanale dystrybucji mają wymienione narzędzia.
29. Jaki występuje w Twojej organizacji typ generowania przychodów z usług?
30. To samo pytanie, ale z drobną równicą: który typ generowania przychodów z usług oparty jest
o media społecznościowe?
31. Wskaż dostępne formy płatności:
32. Jakie znaczenie w Twojej organizacji mają poszczególne zasoby?
33. Jakie zasoby są objęte outsourcingiem (tzn. odpowiada za nie organizacja z zewnątrz)?
34. Jakie cechy charakteryzują Twoją organizację?
35. Jakie działania najlepiej charakteryzują Twoją organizację?
36. Jakie działania w twojej organizacji są objęte outsourcingiem?
37. Jeśli Twoja organizacja łączy usługi, to w jaki sposób?
38. Jakie typy sojuszy występują w Twojej organizacji?
39. Jakie grupy procesów już teraz są udoskonalane za pomocą potencjału i możliwości mediów
społecznościowych?
40. Jakie twierdzenie pasuje do Twojej organizacji?
41. Jaka wiedza o mediach społecznościowymi dominuje w organizacji?
42. Jaka wiedza, kluczowa dla Twojej organizacji, jest treścią dialogów w mediach
społecznościowych?
43. Jaka społeczność Twojej organizacji korzysta z mediów społecznościowych?
44. Na których etapach procesu tworzenia wiedzy Twoja organizacja korzysta z mediów
społecznościowych?
45. Oszacuj jak kosztowne poszczególne zasoby w Twojej organizacji.
46. Jakie z poniższych zasobów w Twojej organizacji kosztują mniej dzięki mediom
społecznościowym?
47. Wskaż jak bardzo kosztowne są działania w Twojej organizacji.
48. Które działania w Twojej organizacji kosztują mniej dzięki potencjałowi i możliwościom
mediów społecznościowych?
49. Z jakimi podmiotami współpracuje Twoja organizacja w ramach wytworzenia nowych lub
ulepszonych usług/procesów (innowacji)?
50. Jaki atrybut modelu biznesu przyczynił się do nawiązania takiej współpracy?
51. Jakim rodzajem innowacji zaowocowała taka współpraca?
52. Jakie zmiany wniosło skorzystanie z zewnętrznych źródeł innowacji we współpracy z innymi
podmiotami (tzw. owarte innowacje) w zakresie rynku i oferty?
53. Z jakimi podmiotami Twoja organizacja współpracuje w ramach badań naukowych lub
działań inżynieryjnych (tzw. przedsiębiorczość technologiczna)?
54. Jakie założenia przedsiębiorczości technologicznej cechują Twoją organizację?
55. Jaki atrybut modelu biznesu przyczynił się do nawiązania współpracy w
ramach przedsiębiorczości technologicznej?
56. Kto w Twojej organizacji zainicjował przedsiębiorczość technologiczną?
57. Jeśli wystosowano otwarte zaproszenie do szerszego grona w mediach o wsparcie ludzkie czy
materiałowe (tzw. crowdsourcing), to jakich zasobów ono dotyczyło?
58. Jakiem działaniom w Twojej organizacji towarzyszyła kampania crowdsourcingowa?
59. Innym rodzajem kampanii jest crowdfunding czyli zaproszenie wielu inwestorów (donatorów)
wpłacających niewielkie kwoty. Jeśli taka zbiórka funduszy miała miejsce, to w jaki sposób była
realizowana?
60. Uważam, że tokeny czyli krypto-waluty tworzone przez przedsiębiorców (np. bitcoin) będą
zyskiwały na znaczeniu w sektorze usług profesjonalnych?
61. Jakie znaczenie mają cele, które może Twoja organizacja osiągnąć za pomocą tokenów?
62. Jakie znaczenie w Twojej organizacji mają narzędzia do analizy danych pochodzących z mediów
społecznościowych?
63. Wskaż działania, których Twoja organizacja planuje wdrożyć w przyszłości.
64. Krótko scharakteryzuj Siebie.
250 pkt za rozwiązanie + 125 pkt za najlepsze rozwiązanie - 20.1.2019 (15:37)
Znasz odpowiedź?