profil

Proszę pomóżcie, spóźniam się z pracą już 2 tygodnie, nie mam szans tego sam zrobić
Podczas pobytu w Anglii

zaprosiłeś do siebie rodzinę z Polski i zabrałeś ją do eleganckiej restauracji. Jakość usług pozostawiała jednak wiele do życzenia. Napisz skargę do właściciela restauracji, a w niej :
-opisz czas, miejsce i okoliczności zdarzenia
-wymień przynajmniej dwa elementy, które nie spełniły Twoich oczekiwań
-opisz swoje doświadczenie z innych restauracji
-zasugeruj zadowalające cię rozwiązanie sprawy
(limit słów 120-150)
Dzięki :)
150 pkt za rozwiązanie + 75 pkt za najlepsze rozwiązanie - 31.12.2015 (15:28) - przydatność: 100% - głosów: 1
Odpowiedzi
mmaarryy
1.1.2016 (20:46)
Byłam w restauracji dnia 2.01.2016r. Siedziałam w restauracji 2 godziny i w ciągu tego czasu dostałam dopiero jedno danie.Kiedy przyniesiono mi danie powiedziała kelnerowi, że czekam na to danie bardzo długo. Kelner był dla mnie bardzo nie miły. W restauracji podano mi jedzenie na czas. Dania okazały się być zimne po ich podaniu. Dania również nie były dopieczone i były surowe. Byłam w innych restauracjach i niektóre dania były takie same a były o wiele lepsze. Były ciepłe dobre i były dobrze doprawione. Dania które otrzymałam w tej restauracji były przesolone i przepieprzone. Były ostre a prosiłam żeby były łagodne ponieważ ja nie lubię ostrych dań. Mięso w tej restauracji były twarde i znalazłam w nich kilka kości co nie była komfortowe. Dania mięsne które podawano mi w innych lokalach były kruche i nie było w nich ani jednej kości. Kelnerzy w innych restauracjach w których były byli mili i kulturalni a na danie czekałam zaledwie 30 minut. Wydaje mi się, że najlepsze wyjście z tej sytuacji która mnie spotkała byłoby pouczenie kelnera i odebranie mu połowę pensji za ten miesiąc. Kelnerzy powinni być mili moim zdaniem a ten pan który podaje dania w tej restauracji okazał się być nie kulturalnym i nie miłym człowiekiem dla klientów przychodzących do restauracji w której on podaje dania. Jeśli takie będzie podejście personelu do klientów obawiam się, że niedługo nie będziecie mieli ani jednego klienta bo nikt by nie chciał czekać na danie 2 godziny.
                                                                                             Z poważaniem pani Kowalska
Przydatne rozwiązanie? Tak Nie