profil

Biznesplan firmy JMŻ Electro

poleca 85% 808 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Biznesplan firmy JMŻ Electro

Wykonały:
 Justyna Iksińska
 Monika Igrekowska
 Żaneta Zetowska


Grójec dnia 8.maja. 2007
Spis treści:

1. Informacje o firmie
2. Opis działalności
3. Spis produktów
4. Charakterystyka firmy
 Położenie
 Personel
5. Wyposażenie
6. Cele firmy
7. Strony firmy
8. Szanse firmy i zagrożenia


1. Informacje o firmie

Nazwa firmy: Firma Elektroniczna JMŻ Electro Spółka z o.o.
Właściciel: Justyna Iksińska
Adres: ul. Lipowa 18, 05-600 Grójec
Telefon: 0(48) 664-90-22 , 505 617 261
E-mail: [email protected]
NIP: 8472842210



2. Krótki opis działalności

Zajmujemy się detaliczną sprzedażą sprzętu radiowo - telewizyjnego, komputerowego, telekomunikacyjnego, fotograficznego.
Nasze produkty są najwyższej jakości, konkurują z największymi zagranicznymi firmami.
Spółka została zawarta na podstawie umowy do prowadzenia wspólnej działalności gospodarczej, między:
- panią Justyną Iksińską (wykształcenie wyższe, ukończona Administracja)
- panią Moniką Igrekowską (wykształcenie wyższe, Marketing i Zarządzanie),
- panią Żanetą Zetowską (wykształcenie wyższe, Elektroniczne),


3. Opis produktów
Sprzęt :
radiowo - telewizyjny :
- radia
- magnetowidy
- odtwarzacze DVD
- kina domowe
- głośniki, subwoofery
- telewizory CRT i LCD
- odtwarzacze CD, magnetofony kasetowe,


komputerowy :
- komputery, notebooki
- klawiatury, myszki
- napędy CD/DVD
- głośniki
- wszelkiego rodzaju akcesoria komputerowe


telekomunikacyjny :
- telefony komórkowe, stacjonarne
- wszelkiego rodzaju akcesoria komórkowe


fotograficzny :
- aparaty cyfrowe, analogowe
- statywy do kamer, aparatów
- karty pamięci


4. Charakterystyka

 Położenie
Główna siedziba naszej firmy mieści się w Grójcu na ulicy Lipowej 18. Pracujący tam personel załatwia wszelakie formalności, zajmuje się także prowadzeniem statystyk oraz badaniem opinii klientów o nas (ankiety). Miejsce produkcji zaś mieści się we wsi Mirowice.
Stosujemy najnowocześniejsze środki produkcji, które nie przyczyniają się do zmian środowiskowych. Nie ma zatem obaw, że przez naszą działalność będziemy zatruwać środowisko naturalne.

 Personel

W dniu dzisiejszym nasz personel liczy ok. 500 osób. Są to pracownicy z wykształceniem technicznym elektronicznym. 20% pracowników to osoby ze średnim wykształceniem technicznym, a reszta - 80% posiada wyższe wykształcenie techniczne. Zamierzamy powiększyć firmę i zatrudnić nowych pracowników.

5. Wyposażenie

 7 samochodów firmy OPEL Vectra (rocznik 1996)
 15 samochodów firmy Mercedes Benz (rocznik 2002)
 10 samochodów ciężarowych firmy Mercedes 1120 (rocznik 1999 i 2003)
 2 budynki (jeden znajdujący sie w Grójcu, ul. Lipowa 18, drugi - produkcyjny znajdujący się w Mirowicach)
 maszyny do produkcji
 materiały do produkcji

6. Cele firmy

Głównym celem naszej firmy jest hasło "Klient nasz pan". Uważamy, ze tylko dzięki temu klient będzie zadowolony i my także. Dlatego badamy opinie naszych nabywców po to, aby nasza firma szła do przodu, rozwijała się, a także była dobrze widziana na rynku. Chcemy, aby nasza firma została rozreklamowana na cały świat, tak, aby cudzoziemcy wiedzieli, że Polska jest też bardzo dobrze rozwiniętym krajem pod względem technologii. Mamy zamiar jeszcze w tym roku przyjąć do naszej firmy ok. 200 nowych osób (wyższe wykształcenie techniczne), po to, aby nasza firma była jeszcze bardziej doskonała i aby zapewnić pracę chociaż tak nielicznej garstce osób bezrobotnych. Chcemy być także liderem wśród producentów sprzętu elektronicznego na rynku krajowym.

7. Strony firmy

 Mocne strony firmy :
- niskie ceny
- szeroki asortyment produkcji
- sprawne zarządzanie
- najwyższa jakość produktów
- najnowocześniejsza technologia
- odpowiednio dobrany personel

 Słabe strony firmy :
- mała reklama
- mała liczba pracowników
- potrzeba rozwoju


8. Szanse firmy i zagrozenia
Szanse firmy
- nowe segmenty na rynku krajowym
- otwarcie się rynków zagranicznych na polskie produkty
- dobre wskaźniki w gospodarce krajowej

Zagrożenia firmy
- mocna pozycja zagranicznej konkurencji na polskim rynku
- podniesienia cła
- spadek wartości złotówki

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 3 minuty