profil

Program imprezy

poleca 85% 2589 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

PROGRAM FESTYNU REKREACYJNO-SPORTOWEGO
W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KNYSZYNIE
Z OKAZJI ZAKOŃCZENIA FERII ZIMOWYCH

A) etap przygotowawczy:

Cel imprezy:
Festyn za Szkołą Podstawową w Knyszynie zostanie przeprowadzony w dniu 15.02.2005r.
Celem naszej imprezy była integracja szkoły ze środowiskiem, kształtowanie nawyku aktywnego wypoczynku, propagowanie zdrowego stylu życia, prezentacja dorobku artystycznego uczniów plastycznego liceum w Knyszynie, promowanie dziecięcej i młodzieżowej twórczości artystycznej, tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi muzyki dziecięcej i młodzieżowej, wyszukiwanie i promocja młodych talentów, radość wspólnego muzykowania.


Terminarz festynu:
Festyn rozpocznie się dnia 15.02.2005 r. o godz. 8.30 ( konkursem dla najmłodszych uczestników festynu na najładniejszą budowlę z „klocków LEGO”) w świetlicy szkolnej w budynku szkoły podstawowej w Knyszynie, a zakończy się ok. godz. 20.00 kiedy to rozstrzygnie się finałowy mecz turnieju w piłce halowej chłopców w wieku 14 - 19 lat.

Warunki uczestnictwa :
a) w konkursie muzycznym „wyskakane nutki”:
w konkursie muzycznym biorą udział soliści, zespoły wokalne oraz wokalno-instrumentalne z terenu gminy Knyszyn
dolna granica wieku uczestnika wynosi 6 lat
wiek uczestników nie może przekroczyć 19 lat ( decyduje rok urodzenia )
liczebność zespołów nie zostaje poddana ograniczeniom, jednak informujemy, iż optymalne warunki zapewniamy dla grup ( w ramach jednego wykonawcy ) nie większych niż 35 osób.
b) w turnieju piłki halowej :
w turnieju mogą wziąć udział 6 osobowe drużyny chłopców podzielone na następujące kategorie wiekowe : Zespoły: do 9 lat 10 - 13 lat 14 - 19 lat
c) w innych zabawach (tj. układanie puzzli , biegi na czas, malowanki itp. )
dzieci i młodzież szkolna w wieku 9 - 19 lat
w przypadku zabaw rodzinnych, udział mogą brać także rodzice dzieci ( rodzinny konkurs koszykówki ).






Miejsce :
Cały festyn odbędzie się na terenie szkoły podstawowej w Knyszynie. Konkursy sportowe zostaną rozegrane na terenie sal gimnastycznych szkoły wewnątrz budynku, użytkowane będą także obiekty sportowe znajdujące się poza budynkiem( biegi na czas).Liczne zabawy i konkursy odbywać się będą w „świetlicy”, a konkurs muzyczny „wyskakane nutki odbywał, się będzie na holu 1-wszego piętra.


Regulamin imprezy :
organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania materiałem audiowizualnym z koncertu, uwzględniając obowiązujące prawo autorskie ( tj. dysponowania materiałem z imprezy na następujących polach eksploatacji: utrwalenie - rejestracja i emisja ),
oceny członków jury i sędziów są niepodważalne i ostateczne
sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator festiwalu,
organizatorzy nie zapewniają uczestnikom noclegu, ani posiłków
uczestnicy ponoszą koszty przejazdu we własnym zakresie,
na miejscu istnieje możliwość zakupienia posiłku na szkolnej stołówce.
PODCZAS FESTYNU OBOWIĄZUJE ZAKAZ HANDLU I SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH


System rozgrywek piłki nożnej halowej:
W turnieju wezmą udział wszystkie drużyny 6-osobowe których wszyscy zawodnicy mieszczą się w danej kategorii wiekowej. Zapisy drużyn odbywać się będą od początku ferii do dnia festynu włącznie. Nad regulaminowym przebiegiem zawodów czuwać będą wyznaczeni nauczyciele W-F , a ich decyzje będą ostateczne.


Nagrody:
-wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy pamiątkowe
- nagrody rzeczowe dla zdobywców trzech pierwszych miejsc w konkursach indywidualnych: za I miejsce torba lub plecak, za II torebka, za III portfel
- we współzawodnictwie sportowym, zespołowym i artystycznym: dyplomy dla zdobywców I-VI miejsca, okolicznościowe plakietki i słodycze dla wszystkich uczestników imprezy.


Program imprezy:
8.30 Rozpoczęcie festynu i powitanie przybyłych gości
Blok konkursów i zabaw dla najmłodszych:(Świetlica)
9.00 Konkurs na najładniejszą budowle zbudowaną klockami „LEGO”
10.00 Rozpoczęcie zabawy puzzlami , układankami , malowankami, innymi zabawkami mieszczącymi się w „świetlicy” , oglądanie filmu animowanego „Shrek 2”,,rybki z ferajny” ,,kurczak mały” ,,mustang z dzikiej doliny”
12.30 stanowiska komputerowe w sali informatycznej udostępnione dla dzieci.
Blok estradowy: (Hol, I piętro).
13.30 Rozpoczęcie konkursu malowania farbami plakatowymi.
14.30 Występ kapeli podwórkowej Zza winkla
14.50 Występ grupy tanecznej „Fajniutki bouncik”
15.15 Koncert życzeń „Piosenka dla...”
16.00 Oglądanie wystawy namalowanych przez dzieci obrazów.
Wystawa pot tytułem ”Moje ferie w mieście”
16.30 Rozpoczęcie wokalnego konkursu „wyskakane nutki”.
19.00 Konkursy wiedzy dla dzieci i młodzieży
Blok sportowo rekreacyjny:(Sala gimnastyczna, obiekty sportowe):
13.15 Pokaz ratownictwa medycznego
14.00 Rodzinne zawody koszykówki
14.30 Start zawodników biorących udział w zawodach biegowych
15.00 Zawody sportowe dla dzieci, młodzieży (rowerowy tor przeszkód, turniej tenisa stołowego, rzuty na odległość oponą , piłką lekarską oraz beretem.
15.30 Start rozgrywek piłkarskich w turnieju halowej piłki nożnej chłopców.
20.00 Zakończenie turnieju piłkarskiego meczem finałowym
20.15 Wręczenie nagród i oficjalne zakończenie festynu.

Opracowanie scenariuszu otwarcia i zamknięcia:
a) uroczystość otwarcia
Podczas części oficjalnej wszystkich uczestników powitają pracownicy szkoły podstawowej w Knyszynie, następnie głos zabiorą: Przewodnicząca Rady rodziców, oraz przedstawiciel sponsorów.
Następnie po uroczystych powitaniach rozpoczną się zabawy i konkursy wg programu festynu.
b) uroczystość zamknięcia
Oficjalne podziękowanie za wspaniałą współpracę z Radą Rodziców i nauczycielami wychowania fizycznego, historii, plastyki, muzyki, techniki, języka polskiego, nauczania początkowego, sponsorom, którzy przyczynili się do sprawnego przeprowadzenia imprezy wygłosi dyrektor szkoły. Podziękowania zostaną także zaadresowane do wszystkich młodych uczestników festynu, a w ich ręce trafią pamiątkowe dyplomy po tej imprezie.



Sponsorzy i koszt imprezy :
Patron medialny nad festynem objęła
radio „Białystok”. Sponsorzy imprezy (którzy pokrywają całkowity koszt organizacyjny festynu) :
1. Betex –producent napojów
2. Radio „Białystok”


B) Etap realizacyjny :
Zespół organizacyjny inicjuje, organizuje, koordynuje i nadzoruje działalność poszczególnych jednostek w zakresie imprezy. Prowadzi system współzawodnictwa w turnieju piłki nożnej halowej, oraz konkursu muzycznego a także innych gier i zabaw. Wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego pełnią swe funkcje społecznie.
Podczas trwania imprezy prowadzony będzie punkt informacyjny, znajdujący się w sekretariacie szkoły. Oficjalny program festynu wywieszony zostanie także przed budynkiem szkolnym oraz przy wejściu na salę gimnastyczną.
Nad bezpieczeństwem uczestników pod względem medycznym czuwa dyplomowana pielęgniarka szkolna.

PODCZAS FESTYNU OBOWIĄZUJE ZAKAZ HANDLU I SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH .





Właściciel programu :
Kulikowski Maciej

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 5 minut

Typ pracy