profil

jak napisać list oficjalny

poleca b/d

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Jak napisać list oficjalny.
List ofiacjalny pisze się do kogoś w ważnej sprawie jak na przykład: do burmistrza, do prezydenta. A pisze się go tak miejce zamieszakania imię i nazwisko w prawym górnym rogu,a w lewym górnym rogu pisze się datę kiedy się pisze do kogoś pisze, później w nagłówku pisze się tak np. Szanowny prezydencie. Później jak się skończyło pisać nagłówek to piszemy wstęp, np. Jaki mamy problem czy mamy jakiś problem. W 2-3 zdaniach później jak się skończyło pisać wstęp to piszę się rozwinięcie w 7-10 zdań. W tym przypadku w rozwinięciu opisuję się co i jak. A na końcu piszę się zakończenie. A na samym samiótkim końcu się pisze z poważnieniem kto.

Czy tekst był przydatny? Tak Nie
Jak napisać
Wypowiedzi pisemne
Gramatyka
Ortografia i interpunkcja