profil

Max Ernst

poleca 85% 534 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Streszczenie
Max Ernst był niemieckiego pochodzenia, którzy pomagali surrealistyczny kształt powstanie ekspresjonizmu abstrakcyjnego w Ameryce po II wojnie światowej. Uzbrojony w rozumieniu akademickim Freuda Ernst często zwrócił się do swojej pracy, czy rzeźba, malarstwo, kolaż, lub jako sposób przetwarzania jego doświadczenie w I wojnie światowej i rozpakowaniu jego uczucia wywłaszczenia w jego wyniku.

Klucz Pomysły / Informacje
Prace Ernsta powołane spontanicznością (zestawienia materiałów i obrazów) i podmiotowości (inspirowanych jego osobistych doświadczeń), dwóch twórczych idei, które weszły do ​​określenia abstrakcyjnego ekspresjonizmu.
Chociaż prace Ernsta są głównie graficznego, jego unikalne techniki artystyczne wstrzyknąć miarę abstrakcyjności na fakturze jego pracy.
Praca Maxa Ernsta było bardzo ważne w rodzącym ekspresjonizmu abstrakcyjnego ruchu w Nowym Jorku, w szczególności dla Jacksona Pollocka.

Dzieciństwo
Max Ernst urodził się w rodzinie z klasy średniej z dziewięciu dzieci w dniu 02 kwietnia 1891 w Brühl, Niemcy, w pobliżu Kolonii. Ernst dowiedział malarstwo od jego ojca, nauczyciela z zapalonym zainteresowanie malarstwem akademickim. Inne niż to wprowadzenie do amatorskiego malowania w domu, Ernst nigdy nie otrzymał formalnego wykształcenia w dziedzinie sztuki i kute własnych technik artystycznych w sposób samouka zamiast. Po ukończeniu studiów w filozofii i psychologii na Uniwersytecie w Bonn w 1914 roku, Ernst spędził cztery lata w armii niemieckiej, służący na obu frontach zachodnich i wschodnich.

Wczesne szkolenie
Okropności wojny światowej miały głęboki i trwały wpływ na zarówno przedmiot i wizualnej tekstury artysty, który wydobywa rosnące swoje osobiste doświadczenia do zobrazowania absurdalne i apokaliptyczne sceny. Ta wywrotowa tendencja pozostała silna w Ernst całej jego karierze, ponieważ świat jest dosłownie do góry nogami, w wielu jego pracach. Po powrocie do Niemiec po I wojnie światowej, Ernst został przywódcą ruchu Dada w Kolonii, utrzymując bliskie stosunki z paryskiej awangardy. Zaczął tworzyć swoje pierwsze kolaże w 1919 roku, przerabianie materiałów przyziemne, takie jak podręczniki na botanice, aby stworzyć wspaniałe, fantastyczne obrazy.

Okres dojrzały
W 1922 roku Ernst opuścił swoją pierwszą żonę, aby uciec do Paryża, gdzie pozostał do 1941 roku. W tym czasie, Surrealizm przyszedł do wyparcia dadaizmu z publikacją André Bretona "Pierwszy surrealistycznego Manifestu" w 1924 roku, oraz Ernst stał się jednym z powstania tego ruchu członków. Opracował technikę frottage (francuskiego słowa "tarcie"), kładąc papier na podłodze i otarcia na nim ołówkiem, aby utworzyć tekturowych efekt drewna. Ten nacisk na styku między materiałami, jak również przekształcenie materiałów codziennego dojść do obrazu, który oznaczał jakieś świadomości zbiorowej, stanie się centralnym ideału Surrealizm w automatyzmu. To pomysł, który losowo i wolne interakcji między artystą i materiałów tworzy obraz stanu podświadomości i wewnętrznej artysty okazała się niezbędna do abstrakcyjnych ekspresjonistów, zwłaszcza Jacksona Pollocka.

Późnym okresie i Śmierć
Wojna i faszyzm, a następnie Ernst do Francji i został wysłany do obozów internowania trzy razy przed ucieczką do Stanów Zjednoczonych w 1941 roku. Ernst znalazł swoją trzecią żonę w Peggy Guggenheim, ekstrawagancki ekonomista i mecenasa sztuki, który dał jej mąż doskonałą dostęp na scenie sztuki w Nowym Jorku. To tutaj, że Ernst wraz z kręgu europejskich surrealistów, zaczęła inspirować powstawanie ekspresjonizmu abstrakcyjnego w konkretny sposób. Dopiero długo, Ernst przeniesiony do Sedona w Arizonie z jego czwartą żoną, malarz amerykański Dorothea Tanning. Ernst i solaria wrócił do Francji, gdzie w 1953 roku Ernst pracował aż do śmierci w Paryżu w 1976 roku.

Dziedzictwo
Max Ernst osiągnął rzadki wyczyn w życiu artysty, który ma nawiązać świecącą reputację i krytyczny następuje w trzech krajach (Niemcy, Francja i Stany Zjednoczone) na przestrzeni swojej kariery. Chociaż Ernst jest artystą, który jest lepiej znany przez historyków sztuki i pracowników naukowych, niż ogół społeczeństwa dziś, jego wpływ na kształtowanie kierunku połowy wieku Sztuka amerykańska Ekspresjonizm abstrakcyjny (w szczególności) jest łatwo rozpoznawalny.

Artysty WPŁYW NA abstrakcyjnego ekspresjonizmu RUCHU
Przyjazd Maxa Ernsta w Nowym Jorku w czasie II wojny światowej (1941), wraz z innymi europejskimi awangardowych malarzy, takich jak Marcel Duchamp, zelektryfikowana pokolenie artystów amerykańskich. Odrzucenie Ernst tradycyjnego malarstwa (czego symbolem klasycznego stylu pracy ojca) na rzecz swoich własnych unikalnych technik (kolaż, frottage, grattage) zachwycił młodych amerykańskich malarzy, którzy w podobny sposób starali się wykuć świeże i niekonwencjonalne podejście do malarstwa. Miał szczególnie duży wpływ na kierunku malarstwa Jacksona Pollocka, który zainteresował się aspektów kolaż prac Ernsta, a także jego skłonność do korzystania z jego sztuki jako uzewnętrznienia swojego stanu wewnętrznego.

Syn Maxa Ernsta, Jimmy Ernst stał się znany niemiecki / amerykański Streszczenie ekspresjonizmu po wojnie, i pomógł umocnić zaangażowanie ojca w kształtowaniu ruchu, jak on zapewnił mu dostęp do wszystkich swoich kluczowych graczy, w tym Pollock De Kooning.

Cytaty
"Malarstwo nie jest dla mnie zarówno dekoracyjne rozrywki, lub z tworzywa sztucznego według wynalazku z filcu rzeczywistości, to musi być za każdym razem: wynalazek, odkrycie, odkrycie."

Na jego kolaże: "Byłem zaskoczony gwałtownym zaostrzeniu moich wizjonerskich zdolności i przez halucynogennego rzędu sprzecznych obrazów nakładanych, jedna na drugiej, z trwałości i charakterystyki szybkości miłosnych wspomnień."

"Rola malarza ... jest do projektu, co widzi się w nim."

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 4 minuty