profil

Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Szczegóły kursu

Tematyka:Komunikacja/Media

Tryb: Niestacjonarne (zaoczne)

Rodzaj:Studia I stopnia

Opis zajęć

Zapisy
od 2014-05-15 12:00:00 do 2014-09-26 23:59:00
Liczba osób zapisanych na kierunek
10
Limit miejsc
60

Kierunek o nazwie komunikacja promocyjna i kryzysowa powstał jako odpowiedź na realne potrzeby współczesnego rynku pracy. Dlatego studia nie tylko oferują wiedzę z zakresu podstaw komunikowania społecznego, ale przede wszystkim kształtują praktyczne umiejętności i dzięki temu przygotowują kompetentne kadry rzeczników i specjalistów od promocji.

Trudno sobie też dziś wyobrazić jakikolwiek podmiot gospodarczy czy organizację, społeczną, rządową, pozarządową, która mogłaby się obejść bez dobrze przygotowanego rzecznika prasowego, którego zdaniem jest sformułowanie właściwego komunikatu, kreowanie wizerunku organizacji, umiejętne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji, rzecznika, który potrafi współdziałać z mediami, zorganizować profesjonalną konferencję prasową, zaaranżować wywiad, umieścić dobrze napisany komunikat we właściwie dobranym medium.

Podmioty gospodarcze potrzebują nadto specjalistów od promowania wizerunku, ale też promowania towarów i usług, a nawet idei, gdy mamy do czynienia z organizacjami o charakterze politycznym lub charytatywnym. Nie może dziś na rynku funkcjonować firma bez dobrze zaplanowanej reklamy (promocji), która nie tylko nakłania, ale też dobrze informuje o usługach lub towarach. Wymaga to myślenia strategicznego, ale i praktycznej umiejętności stworzenia, zaplanowania i poprowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej, zgodnej z zasadami zintegrowanego marketingu gospodarczego lub politycznego oraz zasadami prawa, psychologii społecznej, komunikacji międzyludzkiej, a w globalnej gospodarce także komunikacji międzykulturowej.

  • Czas trwania: 3 lata
  • Data rozpoczęcia: 2015-01-31 23:00:00
Kontakt

ul. Bankowa 12
40-007 Katowice

+48 032 258 82 11

Opcje dodatkowe

Odwiedź stronę WWW