Tematyka:Marketing/Zarządzanie
Tryb: Niestacjonarne (wieczorowe), Niestacjonarne (zaoczne)
Rodzaj:Podyplomowe
Zajęcia odbywają się Jeleniej Górze ul. Nowomiejska 3
Celem studiów podyplomowych jest pogłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu:
· praktycznych i teoretycznych aspektów budowania relacji z klientami i współpracownikami, w szczególności w odniesieniu do: tworzenia prawidłowego nastawienia i komunikacji w kontaktach interpersonalnych, prowadzenia skutecznych negocjacji, kreowania właściwych relacji z klientami, obsługi i monitorowania poziomu zadowolenia klientów, a także sprawnego zarządzania zespołem w organizacji i tworzenia skutecznych praktyk treningowych dla pracowników,
· praktycznych i teoretycznych aspektów zarządzania dotyczących: koncepcji, zasad, międzynarodowych i krajowych standardów, metod i technik doskonalenia działania zarówno na szczeblu całej organizacji, jak i na konkretnym stanowisku pracy, zwłaszcza w odniesieniu do zarządzania projektami, zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego, zarządzania bezpieczeństwem informacji, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, zarządzania ryzykiem i ciągłością działania w organizacji oraz jej zintegrowanej odpowiedzialności (ekonomiczno-finansowej, prawnej, środowiskowej, społecznej i etycznej),
· praktycznych i teoretycznych aspektów doskonalenia funkcjonowania organizacji przy zastosowaniu: controllingu, Six Sigma, technik rozwiązywania problemów, analizy procesów biznesowych i instrumentów finansowych służących realizacji przyjętej polityki środowiskowej.
ul. Komandorska, 118/120
53-345 Wrocław
+48 71 36 80 100
+48 71 36 72 778