profil

Zarządzanie

Szczegóły kursu

Tematyka:Marketing/Zarządzanie

Tryb: Niestacjonarne (wieczorowe), Niestacjonarne (zaoczne)

Rodzaj:Studia II stopnia

Opis zajęć

Program studiów II stopnia to przedmioty obejmujące treści podstawowe (Koncepcje zarządzania, Prawo cywilne i handlowe, Makroekonomia, Etyka w zarządzaniu, Statystyka ekonomiczna)* oraz przedmioty obejmujące treści kierunkowe, w tym: Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie procesami, Logistyka, Negocjacje, Badania operacyjne, Psychologia w zarządzaniu, Strategie i metody zarządzania, Projektowanie systemów zarządzania, Strategie marketingowe na rynkach międzynarodowych, Zarządzanie ugrupowaniami kapitałowymi, Rachunkowość zarządcza, Systemy informacyjne zarządzania i Inżynieria systemów zarządzania oraz przedmioty specjalnościowe.

* przedmioty wymagane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Muszą znajdować się w każdym programie studiów II stopnia, w każdej Uczelni uprawnionej do prowadzenia tego typu studiów.


Absolwent specjalności Zarządzanie innowacjami potrafi kierować przebiegiem procesów innowacyjnych, kształtować proinnowacyjne zachowania pracowników, kreować klimat do generowania nowych pomysłów oraz stwarzać warunki dla ich realizacji.



  • Czas trwania: 4 semestry
  • Opłata: sem. 2600zł, mies. 520zł
  • Data rozpoczęcia: 2015-01-31 23:00:00
Kontakt

ul. Komandorska, 118/120
53-345 Wrocław

+48 71 36 80 100
+48 71 36 72 778

Opcje dodatkowe

Odwiedź stronę WWW