Tematyka:Marketing/Zarządzanie
Tryb: Niestacjonarne (wieczorowe), Niestacjonarne (zaoczne)
Rodzaj:Studia II stopnia
Program studiów II stopnia to przedmioty obejmujące treści podstawowe (Koncepcje zarządzania, Prawo cywilne i handlowe, Makroekonomia, Etyka w zarządzaniu, Statystyka ekonomiczna)* oraz przedmioty obejmujące treści kierunkowe, w tym: Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie procesami, Logistyka, Negocjacje, Badania operacyjne, Psychologia w zarządzaniu, Strategie i metody zarządzania, Projektowanie systemów zarządzania, Strategie marketingowe na rynkach międzynarodowych, Zarządzanie ugrupowaniami kapitałowymi, Rachunkowość zarządcza, Systemy informacyjne zarządzania i Inżynieria systemów zarządzania oraz przedmioty specjalnościowe.
* przedmioty wymagane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Muszą znajdować się w każdym programie studiów II stopnia, w każdej Uczelni uprawnionej do prowadzenia tego typu studiów.
Specjalność Przedsiębiorczość w sektorze MSP zorientowana jest na rozwój cechy przedsiębiorczości i przekazywanie praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania małą firmą. Absolwent specjalności przygotowany będzie do roli współczesnego przedsiębiorcy, umiejącego identyfikować i skutecznie wykorzystywać pojawiające się szanse rynkowe, zakładać własną firmę, wprowadzać innowacje, samodzielnie opracowywać i wdrażać biznes plany, skutecznie pozyskiwać środki finansowe na rozwój firmy oraz tworzyć zespół i sprawnie nim kierować. Specjalność przygotowuje również do pełnienia funkcji menedżera w kluczowych obszarach przedsiębiorstwa.
ul. Komandorska, 118/120
53-345 Wrocław
+48 71 36 80 100
+48 71 36 72 778