profil

Zarządzanie

Szczegóły kursu

Tematyka:Marketing/Zarządzanie

Tryb: Niestacjonarne (wieczorowe), Niestacjonarne (zaoczne)

Rodzaj:Studia I stopnia

Opis zajęć

Współczesna gospodarka w coraz większym stopniu opiera się na komunikacji. Informacja i jej przekaz mają dziś kluczowe znaczenie w niemal wszystkich dziedzinach życia. Następuje wyjątkowo szybki rozwój technologii służących generowaniu, przenoszeniu i wymianie informacji. Marketing jest tym obszarem biznesu, w którym zdolności komunikacyjne firmy – m.in. rozległe rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań nabywców, przemyślana prezentacja marki i produktu na rynku oraz umiejętne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z odbiorcami – mają nierzadko decydujące znaczenie. Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych komunikacyjnymi aspektami marketingu i przyszłą pracą w działach marketingu, sprzedaży i promocji przedsiębiorstw oraz w agencjach reklamowych i badawczych. Studenci przygotowywani są także m.in. do pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem relacjami z klientem (CRM) oraz do pracy na styku organizacji i jej szeroko rozumianego otoczenia (public relations).

Zasadnicze treści kształcenia Studenci specjalności otrzymują rozległą, praktyczną wiedzę na temat szeroko rozumianej komunikacji marketingowej organizacji – od pozyskiwania informacji rynkowych po przeprowadzanie kampanii promocyjnych. Poza posiadaniem specjalistycznej wiedzy dotyczącej m.in. sprzedaży, reklamy, public relations oraz ilościowych i jakościowych badań marketingowych, absolwenci specjalności dysponują umiejętnościami w zakresie opracowywania projektów badawczych i sporządzania programów działań komunikacyjnych organizacji. W ramach specjalności szczególny nacisk jest kładziony na rozwijanie zdolności kreatywnego, ale i zdyscyplinowanego działania samodzielnie i w zespole.

Formy kształcenia Kształcenie odbywa się z aktywnym zaangażowaniem studentów, dominują zajęcia w formie ćwiczeń lub konwersatoriów. Analizowane są liczne krajowe i zagraniczne studia przypadków, prowadzone są dyskusje, odbywają się prace grupowe, realizowane są indywidualne lub grupowe projekty kreatywne i badawcze. Duża część zajęć prowadzona jest z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu audio-wizualnego i komputera, organizowane są wizyty gości z praktyki gospodarczej lub wizyty w agencjach badawczych.



  • Opłata: sem. 2400zł, mies. 480zł
  • Data rozpoczęcia: 2015-01-31 23:00:00
Kontakt

ul. Komandorska, 118/120
53-345 Wrocław

+48 71 36 80 100
+48 71 36 72 778

Opcje dodatkowe

Odwiedź stronę WWW