profil

Logo

poleca 25% 4 głosy

rzecz. n nieodm.

charakterystyczny znak graficzny lub słowno-graficzny, mający kojarzyć się z firmą, instytucją, regionem itp. i być łatwo rozpoznawalny przez odbiorcę; logo zazwyczaj wspiera przekaz reklamowy, aby w umyśle odbiorcy wytworzyć szybkie skojarzenie z firmą, do której jest przypisane.

 

Pani Kazimiera jest plastyczką i grafikiem komputerowym. Firma, w której pracuje właśnie otrzymała zlecenie na opracowanie logo dla nowego producenta lodów. Pani Kazimiera zajmuje się wymyśleniem i przygotowaniem logotypu, który przedstawi zleceniodawcom. Logo będzie przedstawiało śnieżnego bałwanka z unoszącym się na wietrze szalikiem, na którym umieszczona zostanie nazwa firmy.

 

KOMENTARZ
Za synonim (SPJ) słowa logo często uważa się logotyp, choć specjaliści twierdzą, że określenie logotyp powinno odnosić się tylko do znaku słownego (zazwyczaj nazwa firmy, wyróżniająca się kolorem i charakterystycznym krojem liter).

Podoba się? Tak Nie
Więcej informacji:
Podobne teksty:

Materiał opracowany przez eksperta

Spis treści
  • Logo