profil

Zarządzanie przedsiębiorstwem

(134)
Wszystkie przedmioty
Pokaż więcej
Dodaj zadanie

Masz problem z pracą domową?
Pomożemy rozwiązać Twoje zadania

0 online
satysfakcja84%

Etapy negocjacji

NEGOCJACJE 1.CO TO SĄ NEGOCJACJE? -V.F.Birkenbihl definiuje iż: Negocjacje to każda rozmowa, której celem jest uzgodnienie wspólnego stanowiska w danej sprawie,czyli porozumienie się. Jak również taka rozmowa,w której przynajmniej jeden z...

satysfakcja70%

Omów gospodarcze i społeczne konsekwencje wielkich odkryć geograficznych.

SKUTKI GOSPODARCZE: * napływ produktów kolonialnych np. przyprawy, owoce oraz surowców, jakich w Europie brakowało. Zaczęto zakładać plantacje trzciny cukrowej - robotnicy, tubylcy, później murzyni w Ameryce. Początkiem przemysłu cukrowniczego w...

satysfakcja72%

McDonalds - koncepcje zarzadzania

Spis treści 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa 3 1.1 Przedmiot działalności 3 1.2 Cel firmy 3 1.3 Struktura organizacyjna 3 1.4 Mechanizmy zmian w przedsiębiorstwie 5 2. Przewaga konkurencyjna 6 2.1 Źródła przewagi konkurencyjnej 6 2.2...

satysfakcja78%

Biznes plan zagadnienia teoretyczne

Biznes plan zagadnienia teoretyczne

satysfakcja69%

Formy zrzeszania się przedsiębiorstw i ich charakterystyka.

Rozwój rynku, narastanie konkurencji, wzrost kosztów wprowadzania postępu technicznego i inne czynniki sprawiają, że nie zawsze ustalone cele gospodarcze mogą być osiągnięte przez pojedyncze przedsiębiorstwo i dlatego, w celu przezwyciężenia tych...

satysfakcja82%

Ocena ryzyka zawodowego florystyka

Identyfikacja zagrożeń Pracę florysty (pomimo występujących uciążliwości) można zaliczyć do prac lekkich, choć wymaga sprawności układu kostno-stawowego ze względu na wykonywanie czynności w pozycji stojącej lub też wymuszonej, niewygodnej...

satysfakcja65%
satysfakcja61%

Etyka biznesu.

Etyka biznesu – oksymoron czy potrzeba chwili. Etyka w biznesie jest nazwą ogólną dziedziny zajmującej się etycznym wymiarem działalności gospodarczej, spotyka się wiec nazwę etyka gospodarcza. Natomiast...

satysfakcja74%

Ochrona konsumenta w Polsce

Ochrona konsumenta w Polsce Ochrona konsumentów ma w Polsce duże znaczenie. Oprócz celów wyznaczonych przez rząd istnieją zobowiązania w ramach prawa Unii Europejskiej, które wymagają, aby w oparciu o przepisy prawne cele te były realizowane w...

satysfakcja86%

Treść normy ISO 9001:2000.

Układ treści normy ISO 9001:2000 przedstawiony jest poniżej [7,8]: a) Wprowadzenie 1.1. Postanowienia ogólne 1.2. Podejście procesowe 1.3. Powiązanie z ISO 9004 1.4. Kompatybilność z innymi systemami zarządzania 1. Zakres normy 1.1....