profil

Grafika
Filmy
Komentarze

Bruce jest człowiekiem, który bardzo lubi myśleć. Czasami zdarza mu się rozmyślać nawet kilkadziesiąt minut. Najczęściej rozmyśla w wieczorem, o dniu, który właśnie minął. Niekiedy rozmyślanie zaczyna już po powrocie do domu z pracy. Jest samotny i niezależny od nikogo, więc nic nie przeszkadza mu rozmyślać. Ten krótki tekst jest opisuje kilka dni przed wakacjami Bruca, i kilka dni po jego wakacjach. Tytuł może wydawać się niestosowny,lecz rozmyślania Bruca tak naprawdę opisują jego wakacje a nie dni poprzedzające .
Z budynku wyszło dwóch ludzi. Rozmawiali o swojej pracy. Jeden z nich użalał się nad zły traktowaniem go przez szefa . Drugi milczał lub dodawał coś na obronę szefa lub przyznawał rację mówiącemu. Raczej milczał. Po zakończeniu wypowiedzi przez pierwszego, drugi odszedł żegnając go słowami:
Przemyśl to. Drugim człowiekiem był Bruce. Kiedy wsiadał do autobusu zaczął rozmyślać:
Ach ten George on zawsze narzeka na naszego szefa. Ja na przykład wolę to przemyśleć. Samo narzekanie nic nie daje. No,bo co? Pogadam, pogadam a i tak mi to nic nie da. Kiedy się to przemyśli może nam to coś nowego przynieść , a mianowicie, jeżeli popatrzymy na ten problem z drugiej stron, zobaczymy błędy i po naszej stronie. Rzeczywiście nie musiałem robić tego lub tamtego albo mogłem zrobić coś, czego nie zrobiłem. Wydaje mi się, że Georgowi przydałby się urlop. Może na wakacjach poprawi mu się humor i do pracy wróci lepiej nastawiony do szefa. Ja nie narzekam na szefa ,bo zawsze, kiedy wieczorem kładę się spać myślę nad tym, co zrobiłem tego dnia. Dzisiaj też tak będzie i jutro i pojutrze ...

Bruce wysiadł z autobusu i udał się w stronę kiosku. Kupił w nim gazetę i zaczął ja przeglądać. Idąc do domu przeczytał kilka artykułów. Na klatce schodowej spotkał sąsiada, z którym zamienił parę słów . A później poszedł do domu. Wchodząc do domu zastał tam swoją siostrę. Okazało się ,że rodzice wyrzucili ją z domu za używanie narkotyków. Bruce nie wiedział, co robić, jego stosunki z rodzicami nigdy nie były zbyt dobre , a kiedy wyprowadził się z domu i zaczął żyć na własną rękę, totalnie się załamały. Jego siostra zawsze była „niegrzeczną dziewczynką”, więc nie zdziwiły go narkotyki. Jednak Bruce musiał się nią zająć , ponieważ była jego siostrą. Postanowił, więc wziąć urlop i wyjechać z siostra na wakacje, które by miał przywrócić ja do życia w społeczeństwie. Siostra nie brała już narkotyków, ale dalej była chuda, blada i nie potrafiła logicznie prowadzić dłuższej rozmowy. Jeszcze tego samego dnia zadzwonił do szefa prosząc o kilka dni urlopu. Szef mając na uwadze wysoką wydajność i sumienną pracę Bruca postanowił mu dać kilka dni wolnego. Bruce od razu zamówił dwa bilety samolotowe na Hawaje .
Wieczorem Bruce kładąc się do lóżka, przemyślał cały dzień.

Hmmm. Cóż za ciężki dzień . Najpierw George narzekał na szefa. Później rozmawiałem z sąsiadem o jego dziecku, które źle się uczy, a na dokładkę Emma. Ahhh. Georgowi powiedziałem, aby to wszystko przemyślał. Zobaczymy pewnie weźmie urlop i na wakacjach wszystko przemyśli. Ale czy szefa da mu te kilka dni wolnego. Wtedy oboje odpoczną od siebie i może oboje to przemyślą. Możliwe ,że szef na złość Georgowi nie da mu wolnego. Zresztą ma ważniejsze problemy niż nie dogadanie się szefa z Georgem . Emma !!! Biedna ta moja siostra najpierw narkotyki, później odwyk, a na końcu rodzice wyrzucili ją z domu. Nie ma mowy o rozmowie z rodzicami o powrocie Emmy do domu. Po pierwsze, jeżeli coś postanowili to i tak się nie ugną, po drugie nie chcą ze mną rozmawiać po przeprowadzce i prowadzeniu życia na własny rachunek. Na wakacjach coś wymyślę , może! Po nich trzeba będzie znaleźć pracę dla niej. U mnie w pracy szef poszukuje sekretarki. Zobaczymy!

Następnego dnia Oboje spakowali walizki i polecieli na lotnisko . Wsiedli do samolotu i zaczęli wakacje, które spowodowały wiele zmian w ich życiach.
Po wakacjach oboje przylecieli bardzo opaleni. Byli zadowoleni , ponieważ Emma wróciła już do życia. Na Hawajach poznała chłopaka, który też pochodził z Anglii, i zakochała się w nim bez pamięci. Po powrocie Bruca do pracy , podsunął on szefowi CV swojej siostry. Szef przyjął ją do pracy, na miejsce sekretarki. Bruce po kilku dniach wrócił do swojej tradycji przemyśliwania dnia , ponieważ przez wakacje zaprzestał swojej chlubnej tradycji. Wieczorem jak zwykle zaczął myśleć.

Oj ile się wydarzyło od czasu, kiedy Emma wyjechała ze mną na wakacje. Najpierw po przylocie Hawajscy policjanci wzięli nas za jakiś bandytów, później we hotelu nie mieli dla nas pokoju, który zarezerwowaliśmy wcześniej , a na końcu jakiś hawajski chłopak chciał pobić Emmę. Potem wszystko było już dobrze. Wygrzewaliśmy się na plaży, chodziliśmy na dyskoteki, i byliśmy zachwyceni gościnnością Hawajczyków. Na jednej z takich dyskotek Emma poznała Allana, chłopaka z Anglii, który na stałe mieszkał na Hawajach. Emma zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia jednak on na początku podchodził do tego sceptycznie. Później jednak też zakochał się w Emmie. Postanowił ,ze przeprowadzi się z powrotem do Anglii i zamieszkają razem z Emmą. Jestem z tego powodu zadowolony, ale najbardziej cieszę się z tego ,że Emmie bardzo przytyła i nie jest i tylko chudym patykiem, ale ładną i opaloną dziewczyną. A co najważniejsze znalazłem jej pracę. Teraz razem z Allanem, który znalazł pracę Anglii, mieszkają obok mnie.