profil

Zakład pogrzebowy - biznesplan

drukuj
satysfakcja 66 % 32 głosów

Treść
Obrazy
Wideo
Opinie

BIZNESPLAN

Zakład Pogrzebowy
? Apokalipsa ?

STRESZCZENIE
1.Zakład Pogrzebowy ?Apokalipsa? będzie się zajmować produkcją i sprzedażą trumien oraz nagrobków, profesjonalnym przygotowaniem pochówków, organizacją obrzędów pogrzebowych oraz przyjęć. Zakład pogrzebowy będzie zapewniał fachowy pochówek z godnością i szacunkiem dla zmarłego. Nad całością pieczę sprawować będzie wykwalifikowana kadra stolarzy, kamieniarzy, grabarzy, kosmetyczek, kierowców konduktów pogrzebowych oraz muzyków wchodzących w skład orkiestry pogrzebowej ?Głos Apokalipsy?. Współpracujemy również z okolicznymi parafiami. W obrębie zakładu znajduje się kaplica.

2.Dane właścicieli- wspólników.
Właściciele- wspólnicy posiadają wykształcenie wyższe filozoficzne. Są członkami Międzynarodowego Stowarzyszenia Eschatologów.

3.Rodzaj działalności: działalność usługowo- handlowa.

4. Biuro umieszczone jest bardzo korzystnie. W okolicy znajduje się krematorium, prosektorium oraz cmentarz w bardzo malowniczej, spokojnej dzielnicy.

DZIAŁANIA MARKETINGOWE
reklama na terenie miasta, ulotki w kościołach i urzędach, billboardy,
rozpisanie ankiet wśród respondentów powyżej 60. roku życia odnośnie oczekiwań wobec charakteru pochówku,
reklama w telewizji, prasie i radiu,
strona internetowa: www.apokalipsa.com


CHARAKTERYSTYKA KLIENTÓW
Nasza oferta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. W przeciwieństwie do innych zakładów pogrzebowych zajmujemy się pochówkiem osób, które zmarły w różnych, niespodziewanych okolicznościach:
samobójcy,
dzieci do lat 3,
ofiary tragicznych/ masakrycznych wypadków,
ofiary klęsk żywiołowych.

KONKURENCJA
Inne zakłady pogrzebowe, które w swojej ofercie mają organizację pochówków.

CENA
Konkurencyjna wobec oferty innych zakładów pogrzebowych ze względu na niskie koszty produkcji nagrobków oraz zorganizowany mechanizm urządzania pochówków.

ORGANIZACJA FIRMY
lokal- powierzchnia użytkowa 120 m?, cena wynajmu raz z placem oraz halą produkcyjną o powierzchni 400 m?- 3 000 zł,
wyposażenie informatyczne- komputer, sieć telefoniczna- 2 000 zł,
pracownicy- 5 współwłaścicieli, 50 pracowników (kamieniarze, stolarze, grabarze, kosmetyczki, kierowcy, sekretarka, monterzy, muzycy, księża)- 75 000 zł,
korzystanie z profesjonalnego biura rachunkowego, firmy sprzątającej, firmy ochroniarskiej- 3 000 zł
razem: 83 000 zł

PLAN FINANSOWY
1.Koszty uruchomienia działalności gospodarczej:
wpis do rejestru- 250 zł,
opłaty skarbowe (NIP, REGON, odpowiednie rejestracje w urzędach)- 200 zł,
opłata za otwarcie rachunku bankowego- 30 zł,
pieczątki- 100 zł,
certyfikat- 300 zł,
2.

Przydatna praca? Tak Nie
Komentarze (1) Brak komentarzy zobacz wszystkie
9.7.2011 (09:36)

szukam pracy w zakładzie pogrzebowym

Typ pracy


Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.