profil

satysfakcja 64 % 41 głosów

Siódmy dzień po akcie stworzenia świata.

drukuj
Treść
Obrazy
Wideo
Opinie

Ksiega rodzaju dotyczy aktu stworzenia swiata, ktorego Bog dokonal w szesc dni.
Pierwszego dnia stworzyl niebo i ziemie, a widzac, ze wszedzie panuje ciemnosc i pustka, Bog stworzyl ziemie, morza i oceany. Wowczas nakazal, by ziemia wydala rosliny, rodzac wedlug swego gatunku. Pozniej Stworca uczynil dzien i noc, wyznaczyl pory roku, dni i lata. Wola Boga bylo rowniez, by zwierzeta wodne zapelnily wode, a zwierzeta ladowe - ziemie. Szostego dnia Bog stworzyl czlowieka na swoje podobienstwo, a widzac, ze mezczyzna czulby sie samotnie, uczynil mu pomoc w postaci niewiasty. Poblogoslawil im, by sie rozmnazali i zaludnili ziemie. Zadbal On rowniez o pokarm dla ludzi. I tak rosliny, drzewa i ziarna mialy dawac owoce sluzace czlowiekowi i zwierzetom.
Siodmego dnia, kiedy Bog ukonczyl swe dzielo, postanowil odpoczac i uczynic go swietym. Stworca ciagle przygladal sie swemu swiatu. A byl to piekny obraz. Wspaniale piaszczyste plaze, zielone doliny oraz zamykajace horyzont tecze i malownicze wybrzeza klifowe, cudownie polyskujace lasy cedrowe, drzewa figowe, palmy i wielokolorowe, egzotyczne kwiaty. Obszar byl zaludniony tylko przez dwie istoty, wiec byl niemal nietkniety. Blyszczace liscie drzew sprawialy wrazenie brylantow, a gesta, zlocisto-zielona trawa upiekszala caly krajobraz. Drobne rosliny rosly w cieniu wiekszych. Pnacza, dazac do swiatla, okrecaly sie wokol pni drzew, wspinaly sie w gore. Krzewy bogate w piekne kwiaty sprawialy wrazenie idealnie pasujaca do siebie pare.

Niesamowite wodospady i strumyki miedzy dolinami ozywialy dzielo i udoskonalaly widoki, a ogromne fale morza dodawaly uroku calemu obrazu. Powietrze bylo delikatne jak jedwab, a klimat sprzyjal kazdemu gatunkowi, natomist morska bryza lagodzila sloneczny zar.
Piekny, nieskazitelny swiat Bog podarowal czlowiekowi, by ten sprawowal piecze nad nim i troszczyl sie o Jego dzielo. Jest to wwyraz zaufania i milosci, jaka Stworca obdarzyl ludzi.


Przydatna praca? Tak Nie
Komentarze (7) Brak komentarzy zobacz wszystkie
5.3.2009 (17:54)

@Paulineczka94 Super praca, naprawdę polecam tylko żeby nikt nie miał takiej samej.!.^^

20.9.2008 (14:50)

troszkę pomieszam z innymi pracami i bedzie super;)ładna praca

9.10.2007 (22:04)

@izus15000 praca jest idealna :) mam nadzieje, że nikt z klasy nie będzie miał podobnie :) :p

2.10.2007 (20:26)

@lolusienka16 praca w miare poprawna:):)

22.9.2007 (19:27)

@lmouto no i o to chodziło... troche się zmieni i będzie git,,, thx :)))



Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.