CURRICULUM VITAE
DANE OSOBOWE:
Zosia Franciszkiewicz
Ul. Stroma 90
77-777 Zbąszynek
tel: 0000000
e-mail: xxx@xxx
CEL:
Odpowiedzialne stanowisko w dziale sprzedaży lub marketingu w rozwijającej się firmie o profilu medycznym lub farmaceutycznym.
WYKSZTAŁCENIE:
- doktor nauk ekonomicznych – 1993, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, kierunek: marketing i zarządzanie
- magister ekonomii – 1991, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, kierunek: zarządzanie przedsiębiorstw
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBYCH:
- płynna znajomość w piśmie i mowie języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego
OBSŁUGA KOMPUTERA:
- zaawansowana
- ukończony kurs obsługi komputera
- w pełni opanowane programy użytkowe Microsoft Office Small Bisnes
INNE KWALIFIKACJE:
- ukończony kurs prawa jazdy
- liczne kursy, m.in. asertwyność, komunikacja międzyludzka, public relations
- doskonała zdolność komunikacji
- solidność w wykonywaniu poleceń
- umiejętność współpracy w zespole
- zdolność do pracy w warunkach stresu oraz bez nadzoru przełożonego
- pozytywny stosunek do firmy
- akceptacja założeń i celów firmy
ZAINTERESOWANIA:
- ekonomia, komputery
- psychologia
- języki obce
- podróże
PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ:
1993 do chwili obecnej – Matchel Medical Corp., Katowice
Kierownik handlowy okręgu (1996 do chwili obecnej)
- jestem odpowiedzialna za usprawnienie całości koncepcji marketingu w swoim okręgu
- kieruję pięcioma pracownikami działu sprzedaży specjalistycznego sprzętu medycznego
- przemyślana strategia sprzedaży i doskonałe umiejętności handlowe w ciągu trzech lat potroiły wartość sprzedaży do 1 200 000 zł rocznie
Kierownik działu sprzedaży (1994-1996)
- byłam odpowiedzialna za wzrost całości sprzedaży wyposażenia gabinetów lekarskich, sal operacyjnych oraz zaopatrzenia medycznego
- rozwinęłam sieć klientów przez kontakty telefoniczne, referencje i listy reklamowe
- zastosowałam komputery ze specjalistycznym oprogramowaniem
- wykorzystałam znajomość trzech języków obcych
- często wyjeżdżałam służbowo
Przedstawiciel handlowy ( 1993-1994)
- z powodzeniem sprzedawałam sprzęt medyczny w szerokim asortymencie
- osobiście kontaktowałam się ze szpitalami, zakładami dla nieuleczalnie chorych, lekarzami. Osiągnęłam znakomite rezultaty: liczba odbiorców zwiększyła się o ponad 50%
- otrzymywałam premie i nagrody za całość wykonywanej pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego