profil

Plan marketingowy

poleca 85% 234 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

PLAN MARKETINGOWY

1.Opis przedsięwzięcia
Pragniemy rozpocząć działalność gospodarczą w kategorii gastronomiczno-rozrywkowej. Realizację programu rozpoczniemy w mieście stołecznym Warszawie na osiedlu „Mokotów”, ze względu na ubogie zaplecze tego rejonu, w rozwijanej przez nas kategorii działalności. Przewidujemy, że założone przez nas bistro odniesie duży sukces finansowy, a także zyska popularność mieszkańców tej dzielnicy. Pragniemy zatrudnić pracowników z wysokimi kwalifikacjami, aby podwyższyć standard naszych usług.
2. Oferowane produkty i usługi
Do zakresu naszych usług należy przede wszystkim kwalifikować zaspokajanie potrzeb kulinarnych naszych gości. Dużą wagę przywiązujemy także do lokalizacji i aranżacji wnętrza naszego bistro. Atmosfera związana z umeblowaniem, muzyką i dostępnymi rozrywkami wpłyną korzystnie na wrażenia klientów. Od konkurencji pragniemy wyróżniać się oryginalnością formy przekazywania popularnych usług.
3.Rynek docelowy
Nie chcemy skupiać się na konkretnym odbiorcy. Postaramy się dostosować do potrzeb wszystkich klientów, bez względu na wiek, wyznanie, wygląd czy gust, aczkolwiek ukierunkowanie działalności w związku z jedną tematykę może przyczynić się do większej popularności naszego lokalu u osób preferujących jego styl.
4.Słabe strony
Ograniczenie działalności do jednego rejonu Warszawy.
5.Mocne strony
Przeciwstawiona słabej stronie przedsięwzięcia w małej dzielnicy możliwość dostawy zamówionych z menu dań szybko i z zachowaniem świeżości produktów.
6.Reklama
• Ulotki reklamowe, z ofertą i wybranymi daniami z menu
• Informacje w prasie
• Billboardy na osiedlu „Mokotów”
• Krótkie spoty w radiu

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 1 minuta