profil

obserwujący0
obserwuje0
liczba punktów
250
rozwiązanych / najlepszych
0 / 0
prac i notatek
0
poleca85%

Reklama

1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do...

poleca90%

Kredyty

Kredyty dla firm 1. Dlaczego tak trudno o kredyt?Na polska specyfikę złożyło się wiele przyczyn.Główna to wysokie odsetki od kredytów.Nawet gdy stopy procentowe systematycznie idą w dół,co miało miejsce w 2002 r.Banki niechętnie obniżają oprocentowanie...

poleca88%

Komunikacja niewerbalna

* Komunikacja niewerbalna - jest procesem przebiegającym spontanicznie, obejmującym subtelne nielingwistyczne zachowania, dokonującym się w sposób ciągły i często bez udziałuświadomości. Nawet jeżeli zdajemy sobie sprawę z emitowania poprzez własne ciało sygnałów...

poleca85%

Taniec

Taniec –jest najdoskonalszym wyrazem stanu ludzkiej duszy. Ma różne znaczenie, może nieść ze sobą różne treści. Człowiek od dawna wyrażał nim swoją radość, uwielbienie, miłość jak i zachwyt. Do dziś wśród plemion mieszkających w afrykańskich dżunglach taniec to...

poleca88%

Ubezpieczenia

Rodzaje ubezpieczeń: · osobowe – podlegają mu dobra osobiste człowieka, a więc przed wszystkim życie i zdrowie oraz zdolność do wykonywania pracy zarobkowej. Ubezpieczyciel zobowiązuje się do wypłaty określonych kwot w przypadku utraty ubezpieczonego życia...