1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do...
Kredyty dla firm 1. Dlaczego tak trudno o kredyt?Na polska specyfikę złożyło się wiele przyczyn.Główna to wysokie odsetki od kredytów.Nawet gdy stopy procentowe systematycznie idą w dół,co miało miejsce w 2002 r.Banki niechętnie obniżają oprocentowanie...
* Komunikacja niewerbalna - jest procesem przebiegającym spontanicznie, obejmującym subtelne nielingwistyczne zachowania, dokonującym się w sposób ciągły i często bez udziałuświadomości. Nawet jeżeli zdajemy sobie sprawę z emitowania poprzez własne ciało sygnałów...
Taniec –jest najdoskonalszym wyrazem stanu ludzkiej duszy. Ma różne znaczenie, może nieść ze sobą różne treści. Człowiek od dawna wyrażał nim swoją radość, uwielbienie, miłość jak i zachwyt. Do dziś wśród plemion mieszkających w afrykańskich dżunglach taniec to...
Rodzaje ubezpieczeń: · osobowe – podlegają mu dobra osobiste człowieka, a więc przed wszystkim życie i zdrowie oraz zdolność do wykonywania pracy zarobkowej. Ubezpieczyciel zobowiązuje się do wypłaty określonych kwot w przypadku utraty ubezpieczonego życia...