frala_flara2 rozwiązane zadania
frala_flara
11.10.2019 (18:58)
produkt- właściwości użytkowe, jakość, atrakcyjność wizualną danego produktu, opakowania, markę, sposób naprawy oraz zakres gwarancji;
dystrybucja- przedsiębiorstwa zmierzają do tego, aby wytwarzany produkt był w pełni dostępny dla klientów w dogodnym miejscu, odpowiednim czasie, w pożądanych ilościach oraz po racjonalnych kosztach transportu;
promocja- jest bardzo ważnym czynnikiem marketingu mix. Dzięki niej klient dowiaduje się o danym przedsiębiorstwie czy produktach, które wytwarzają;
cena- jest elementem znacznie ułatwiającym kreowanie wizerunku produktu w oczach klientów oraz skutecznym narzędziem konkurencji na rynku zbytu.
To do firmy należy bowiem ostateczne przygotowanie odpowiedniego produktu zgodnego z potrzebami potencjalnych klientów oraz ustalenie ceny zapewniającej największe korzyści dla firmy; to ona najbardziej zachęca klienta do nabycia danego produktu;
Przydatne rozwiązanie?
Tak
Nie