profil

Charakterystyka elementow marketingowych mix
Bardzo prosze o pomoc ;)

5 pkt za rozwiązanie + 3 pkt za najlepsze rozwiązanie - 11.10.2019 (17:07) - przydatność: 100% - głosów: 1
Odpowiedzi
frala_flara
11.10.2019 (18:58)

produkt- właściwości użytkowe, jakość, atrakcyjność wizualną danego produktu, opakowania, markę, sposób naprawy oraz zakres gwarancji;

dystrybucja- przedsiębiorstwa zmierzają do tego, aby wytwarzany produkt był w pełni dostępny dla klientów w dogodnym miejscu, odpowiednim czasie, w pożądanych ilościach oraz po racjonalnych kosztach transportu;

promocja- jest bardzo ważnym czynnikiem marketingu mix. Dzięki niej klient dowiaduje się o danym przedsiębiorstwie czy produktach, które wytwarzają;

cena- jest elementem znacznie ułatwiającym kreowanie wizerunku produktu w oczach klientów oraz skutecznym narzędziem konkurencji na rynku zbytu.
To do firmy należy bowiem ostateczne przygotowanie odpowiedniego produktu zgodnego z potrzebami potencjalnych klientów oraz ustalenie ceny zapewniającej największe korzyści dla firmy; to ona najbardziej zachęca klienta do nabycia danego produktu;
Przydatne rozwiązanie? Tak Nie