profil

Administracja

Szczegóły kursu

Tematyka:Prawo i Administracja

Tryb: Niestacjonarne (zaoczne), Stacjonarne

Rodzaj:Studia I stopnia

Opis zajęć

Studia na specjalności Administracji samorządowej przygotowują studentów do pracy zawodowej na wszystkich poziomach samorządu terytorialnego. Absolwenci tej specjalności powinni bez trudu znaleźć zatrudnienie zarówno w urzędach gminnych, powiatowych jak i wojewódzkich. Studia o specjalności administracja samorządowa gwarantują swoim absolwentom nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: tradycyjnych i nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania podmiotami gospodarczymi, organami administracji publicznej, instytucji publicznych i organizacji "non - profit", polityki regionalnej i lokalnej, specyfiki zarządzania szeroko pojętą infrastrukturą, w tym przede wszystkim infrastrukturą samorządu terytorialnego, specyfiki finansów lokalnych, prawa, korespondencji samorządu terytorialnego - administracyjnej i merytorycznej oraz innych dziedzin bezpośrednio lub pośrednio związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego. W programie nauczania uwzględniono również informacje z zakresu prawa administracyjnego, zasady tworzenia prawa miejscowego, prawne formy działania administracji publicznej, nadzór nad samorządem terytorialnym, podatki i opłaty lokalne, działalność gospodarczą jednostek samorządu terytorialnego, podział zadań i kompetencji pomiędzy jednostki samorządu terytorialnego, itd.

  • Czas trwania: 6 semestrów
  • Opłata: 1600 PLN za semestr (niestacjonarne) 2400 PLN za semestr (stacjonarne)
  • Data rozpoczęcia: 2007-09-30 22:00:00
Kontakt

ul. Pułaskiego, 4/6
42-200 Częstochowa

+48 034 368 42 63
+48 034 324 96 62

Opcje dodatkowe

Odwiedź stronę WWW