profil

Reklama

(67)
Więcej przedmiotów
Pokaż więcej
Lista
Polecamy | Najnowsze
poleca83%

Rodzaje reklamy

Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące...

poleca88%

Opakowanie produktów

Opakowania dzielą się na: - Transportowe - Zbiorowe - Jednostkowe Opakowania spełniają ważną funkcję dystrybucyjną i promocyjną. Funkcje dystrybucyjne – umożliwienie przemieszczania produktów, magazynowania i użytkowania ze względu na...

poleca85%

Opakowanie i jego funkcje

Opakowanie – to wyrób, który stanowi zewnętrzną warstwę określonego towaru mającego chronić go, ułatwiać przemieszczanie, magazynowanie, jak również sprzedaż oraz ma oddziaływać na wyobraźnię nabywcy. Funkcje opakowań 1. Funkcja Ochronna...

poleca83%

Opakowanie

Większość produktów materialnych musi być zapakowana i opatrzona etykietą. Niektóre opakowania, jak butelka Coca – Coli czy pudełko pończoch L'eggs, są znane na całym świecie. Wielu specjalistów do spraw marketingu uznaje opakowanie za piąty, obok...

poleca81%

Symboliczne znaczenie barw

Symbole i barwy mają zróżnicowane formy w kulturach i wiążą się z uzewnętrznianiem uczuć, potrzeb, obyczajowością erotyczną (np. w kulturach Indii i Chin symbole i barwy są bardzo często odnoszone do seksualności) i sztuką. Różne barwy miały i...

poleca85%

Projekt kampanii reklamowej samochodu

I. KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA FIRMY CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU II. CZAS KAMPANII ZAŁOŻONY BUDZET OKREŚLENIE NOSNIKÓW REKLAMY HASŁO REKLAMOWE CEL PROMOCJI, ZASIĘG KAMPANII III. SCENARIUSZ FILMU CZAS EMISJI I KOSZTY KOSZTY PRODUKCJI...

poleca85%

Różnice między reklamą społeczną a komercyjną.

Różnice między reklamą społeczną a komercyjną. Charakter przekazu, rodzaj, korzyści, intencje przepisane nadawcy, budżet. Reklama społeczna, nadawcą są organizacje niedochodowe, instytucje publiczne i organizache profit. Reklama społeczna zwraca...

poleca85%

Analiza Reklamy: Zakazana reklama Danio - PL 2007 (Banned Commercial)

1)OPIS REKLAMY Akcja toczy się w domu. Bohaterami jest dziewczyna i Maskotka (mały głód). Kiedy Dziewczyna całuje się z chłopakiem, zaczyna jej burczeć w brzuchu w Tedy pojawia się mały głód i rozpoczyna brutalną walkę z mężczyzną z której po...

poleca85%

Ergonomiczne urządzenie miejsca pracy biurowej

Ergonomiczne biuro Ergonomiczne zaprojektowanie stanowiska pracy obejmuje dobór mebli i wyposażenia, a potem ich odpowiednie ustawienie i oświetlenie tak, by zapewnić pracownikom komfort, wydajność i bezpieczeństwo. Nowoczesne i ergonomiczne...

poleca83%

Slogany reklamowe

Jak zapewne wiadomo każdemu z nas ludzi, reklama jest niewątpliwie pewnym rodzajem twórczości i to z zasady takim, który wymaga wszechstronnej wiedzy z wielu dziedzin, do których zaliczyć trzeba przede wszystkim: ekonomię, psychologię oraz...

poleca85%

Stereotyp w reklamie

Specjaliści od reklamy twierdzą, że najprostszym sposobem pozyskania klienta jest odwołanie się do wyznaczających hierarchię i porządek społeczny stereotypów, które znajdują swe odbicie w codziennych zachowaniach, podziale obowiązków domowych i...

poleca89%
poleca89%

Reklama w internecie

Internet opanował już cały świat, nie ma siły która mogłaby powstrzymać rozwój internetu. Im więcej osób korzysta z niego tym większe jego znaczenie dla firm i biznesu rozumianego całościowo. Jako medium, internet jest najszybciej rozwijającym...

poleca85%

Opracowanie strategii reklamowej wybranego przez siebie produktu - psychologia reklamy

Oczywiście każda strategia ma swoje specyficzne zasady. Przede wszystkim, musimy uczyć się z doświadczeń, w tym wypadku przeszłych kampanii danej marki. Strategia reklamowa musi być dopasowana do strategii marketingowej i być związaną ze...

poleca85%

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna jest najstarszą formą komunikacji wizualnej. Znaki i malowidła znajdowano w ruinach Pompei i na średniowiecznych budowlach w europejskich miastach. Nośniki reklamy zewnętrznej cechuje duża różnorodność, należą do nich bowiem...

poleca89%

Plan reklamowy

Plan reklamowy opiera się na badaniach marketingowych, które mają na celu zbadanie rynku jak podobny produkt zachowuje się na rynku. Opracowanie takiego planu opiera się na ustaleniu celu reklamy, odpowiednio określić adresatów reklamy i na jej...

poleca85%

Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy.

Projekt założeń i ogólny schemat kampanii reklamowej dla „własnej” firmy. Krótka charakterystyka firmy. Działamy na rynku od 2006 r. W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy budowlani, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z...

poleca86%

Kampania reklamowa

1. Krótka charakterystyka sieci sklepów „Hebanowa Szafa” Sieć sklepów „Hebanowa Szafa” prowadzi sprzedaż markowej odzieży używanej sprowadzanej z Niemiec. Punkty sklepowe zlokalizowane są w centrum największych miast Śląska. Jest to odzież...

poleca85%

Ankieta reklamy i jej postrzegania przez polskich konsumentów

Ankieta reklamy i postrzegania jej przez polskich konsumentów.

poleca85%

Wizerunek firmy podstawą sukcesu

Wszechobecna fala obrazów – w reklamach, w telewizji, w gazetach, czy w filmach – zalewa nas do tego stopnia, że coraz rzedziej korzystamy z możliwości naszej fantazji. Sceny i sytuacje przedstawione przez fachowców od reklamy szybko i łatwo...

poleca85%

Kodeks etyki reklamy

Kodeks etyki reklamy - obejmuje całą działalność marketingową, reklamową, dystrybucyjną, sponsoringową oraz promocję sprzedaży. W potrzebie społecznej odpowiedzialności, świadomości wpływu, jaki działania marketingowe wywierają na rynek i...

poleca85%

„Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy

Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania;...

poleca85%

Przestrzeń w reklamie i aranżacja wnętrz wystaw, stoisk handlowych

Zagospodarowanie przestrzeni na wystawie sklepowej czy właściwe urządzenie stoiska handlowego jest nie lada sztuką. Należy w niej wykorzystać wiedzę psychologiczną, marketing, zasady kompozycji plastycznej i reklamę do tworzenia efektownych...

poleca85%

Dziecko w reklamie

Dziecko w reklamie Dziecko w reklamie jest zawsze "słodziutkie", "niewinne", "kochane". Z badań przeprowadzonych w 1943 roku przez laureata Nagrody Nobla, Konrada Lorenza, wynika, iż człowiek jest w szczególny sposób wrażliwy na pewne bodźce...

poleca85%

Nieuczciwa konkurencja w reklamie

Nieuczciwa konkurencja w reklamie I-reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami i uchybiająca godności człowieka Coraz częściej formułowane są zarzuty uchybiające godności człowieka i dyskryminacji ze względu na płeć wobec reklam, w których występują...

poleca85%

Za i przeciw reklamie

Uważam, że więcej argumentów przemawia przeciwko reklamie. Najważniejszy z nich to chyba niezrozumiałość. Reklamy są kolorowe, głośne, nabierają szybkiego tempa. Dlatego też wiele osób ich nie rozumie, nie może pojąć ich sensu, nie wiedzą nawet,...

poleca85%

Kwestionariusz „Odczucia konsumentów w odniesieniu do roli kobiety w reklamie telewizyjnej”

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Aby wypełnić kwestionariusz bardzo proszę napisać w komentarzach odpowiedzi. Z góry bardzo dziękuję. Celem bania jest wyodrębnienie roli kobiety, jaką odgrywa w...

poleca85%

Oferta hadlowa

SUPER OFERTY- JEDYNA TAKA OKAZJA!!! TYLKO U NAS MARKOWE PRODUKTY!!! Hurtownia Artykułów Drogeryjnych ~`BĄDŹ PIĘKNIEJSZA~` Warszawa 02-589 Ul. Hurtowników 97 tel./fax 022-8265477 NIP 696-120-54-99 REGON 259874589 PROMOCJA TRWA...

poleca87%

Super oferty- Jedyna taka okazja!

Hurtownia Artykułów Drogeryjnych ~`BĄDŹ PIĘKNIEJSZA~` Warszawa 02-589 Ul. Hurtowników 97 tel./fax 022-8265477 NIP 696-120-54-99 REGON 259874589 PROMOCJA TRWA 01.02-30.04.2006r I. Kremy na chłodne dni: 1. Krem do twarzy...

poleca85%

Tożsamość przedsiębiorstwa- A public relations

TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA A PUBLIC RELATIONS Podstawowym warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa w pewnym okresie czasu (zazwyczaj długim), jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej w stosunku do firm konkurencyjnych. Określić ją można na...

poleca85%

Kampania reklamowa Fundacji Itaka.

Kampania promująca Fundację Itaka. Zastrzegam sobie prawa autorskie do tej pracy, informacje ( z wyjątkiem adresów stron internetowych i loga) w niej zawarte są wymyślone na potrzeby pracy, przeze mnie.

poleca87%

Reklama

Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie...

poleca85%

Emocje w reklamie społecznej

Żeby zrozumieć emocje w reklamie społecznej trzeba najpierw wiedzieć co to jest reklama społeczna. Reklama społeczna to reklama mająca na celu wywołanie zmian społecznie pożądanych. W języku angielskim reklama społeczna określana jest jako social...

poleca82%

Reklama i jej wpływ na człowieka

Od jakiegoś czasu media zagościły na stałe w naszych domach. Obecnie nasze życie jest bardzo ściśle z nimi powiązane. Codziennie kupujemy gazety, oglądamy telewizję, czy nawet wychodzimy na spacer. Niemal wszędzie, gdzie się tylko...

poleca85%

Opakowania

Opakowanie jest jednym z elementów promotion - mix, spełniając funkcje estetyczne i informacyjne. Opakowanie stanowi równocześnie element produktu (funkcje użytkowe). W dzisiejszych czasach opakowanie pełni bardzo ważną funkcję - jest bardzo...

poleca85%

Wykorzystując znajomość nośników reklamy przedstaw rolę

Bez względu na treść i formę przekazu, reklama jest zjawiskiem wielowymiarowym, mającym związki z ekonomią, psychologią, socjologią, a także estetyką czy moralnością. Jako zjawisko społeczne ma swoich zwolenników i przeciwników. Reklama jest...

poleca85%

Dziecko jako odbiorca reklamy

Najbardziej radykalnym czynnikiem zmian jest prawdopodobnie rozpowszechnienie telewizji. Często w pokoju dziecka znajduje się drugi telewizor, który w wielu rodzinach traktowany jest jako członek rodziny, towarzyszący jej w ciągu całego...

poleca85%

Reklama TV pożyczki z Banku BKO BP SA

W reklamie przedstawiony jest duży sklep wypełniony towarami i to wszystko na wyciągnięcie ręki. Główną, najważniejszą postacią jest Pan zachęcający do zakupów i napełniający balony z nazwami grup artykułów. Obrazowo pokazuje, że każdy może...

poleca85%

Reklama i jej wpływ na życie człowieka

Na samym początku powinniśmy zadać sobie pytanie, co to jest reklama. Po co została wymyślona? Dlaczego jest taka ważna i ma tak dużą siłę perswazji? Przed XX wiekiem swoiste pojęcie reklamy nie istniało. Jednak samo zjawisko zaczęło kształtować...

poleca85%

Kompleksowe Przygotowanie przyjęcia

KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE IMPREZY BANKIET ZASIADANY 1. data: 14.06.2005 2. godz. 19.00-...

poleca85%

Analiza reklamy zestawu witamin „VIGOR”.

1)OPIS REKLAMY W reklamie przedstawiona jest szczęśliwa rodzina podczas wykonywania swoich codziennych czynności (takich jak np. robienie zakupów) na tle innych ludzi, którzy są szarzy (dosłownie i w przenośni), zdekoncentrowani i zmęczeni....

poleca85%

Ankieta- Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta

ANKIETA Skuteczność oddziaływania reklamy na konsumenta Szanowni Państwo!. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów...

poleca85%

Reklama- od histrorii reklamy po event marketing i ADVERTAINMENT

Formę komunikacji handlowej uznawane za najbardziej pierwotna prareklamę: · Krzyk to instrument promocji, medium reklamowe, · Rysunek, bo czytelny dla osób niepiśmiennych, · Ryty, symbole. Okres z którego pochodzi najstarsze znane ogłoszenie...

poleca85%

Zabiegi marketingowe w miejscu sprzedaży i ich wpływ na kupowanie

W czasach, gdy na rynku jest tyle wyrobów, produktów i usług, iż możemy swobodnie wybierać, producenci muszą ze sobą konkurować w zdobywaniu klientów, w przekonywaniu ich, że to właśnie ich produkt jest najlepszy. Według wielu przedsiębiorców to...

poleca85%

Reklama wydawnicza i jej formy

REKLAMA WYDAWNICZA obejmuje wszystkie poza prasą „druki reklamowe” np. książki z wkładkami lub stronami reklamowymi, prospekty, foldery, informatory, ulotki, książki telefoniczne(„żółte kartki”) i teleadresowe, gazetki handlowe, listy reklamowe...

poleca85%

Plan reklamy, jej adresaci

Mówi się, że reklama jest dźwignia handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu. Rynek robi się coraz bardziej konkurencyjny i firmy są skazane na...

poleca84%

Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo

Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz...

poleca85%

Reklama jako obraz, słowo i sztuka argumentacji.

1. Reklama jako obraz. Reklama jest dziś zjawiskiem masowym. Rozpowszechnia ja prasa, radio i telewizja, ale istnieje także w postaci ulotek, katalogów, prospektów. Analizując reklame nalezy zwrócic uwage na: -rodzaj reklamowanego produktu;...