profil

Przenosniki

poleca 85% 388 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

1.Przenośnik, środek transportu bliskiego o ograniczonym zasięgu i ruchu ciągłym, służący do przemieszczania materiałów (np. surowców, półfabrykatów, podzespołów) w stanie sypkim luzem lub w postaci ładunków jednostkowych wzdłuż ściśle określonej trasy.
Przenośniki napędzane są głównie silnikami elektrycznymi , rzadko spalinowymi, w górnictwie stosowany jest również napęd hydrauliczny i pneumatyczny. W zależności od konstrukcji przenośniki dzieli się na trzy podstawowe grupy: przenośniki cięgnowe, przenośniki bezcięgnowe i przenośniki z ośrodkiem pośredniczącym.
Przenośniki cięgnowe przenoszą materiały za pośrednictwem cięgna, zalicza się do nich przenośniki: taśmowe (z taśmą elastyczną lub metalową) - najczęściej stosowana grupa przenośników, członowe (płytowe, korytowe, wózkowe, półkowe i kołyskowe), podwieszone (jednotorowe i dwutorowe), kubełkowe (grawitacyjne, odśrodkowe i okrężne) oraz zabierakowe (zgarniakowe, zgrzebłowe i zaczepowe).
Przenośniki bezcięgnowe przenoszące materiały bez użycia cięgien, przy wykorzystaniu innego organu mechanicznego, dzielą się na przenośniki: impulsowe i grawitacyjne (zsuwnie i samotoki), śrubowe (poziome i pionowe), wałkowe i krążkowe napędzane, wstrząsowe (wstrząsane i wibracyjne) oraz miotające (taśmowe i bębnowe).
Przenośniki z ośrodkiem pośredniczącym przenoszą materiały w strumieniu gazu (zwykle powietrza) lub cieczy (zwykle wody), zalicza się do nich: przenośniki pneumatyczne (ssące i ciśnieniowe) oraz przenośniki hydrauliczne (ciśnieniowe i grawitacyjne).



2.PRZENOŚNIKI śrubowe :
-ślizgowe prowadzenie ślimaka w korpusie , pozwala na wykonywanie przenośników o znacznych długościach (do 12 m) i pracujących pod dużymi kątami pochylenia (do 450), bez konieczności stosowania łożysk środkowych podpierających ślimak. Ma to istotne znaczenie przy transporcie materiałów mocno ścieralnych, agresywnych i bardzo pylistych .

-połączenie przenośnika z silosem poprzez przegub kulisty , bardzo ułatwiający montaż przenośnika, przy zachowaniu dużej trwałości połączenia i jego szczelności.
3.PRZENOŚNIKI TAŚMOWE :

Przenośniki taśmowe służą do transportu technologicznego mięsa, ryb bądź pojemników z tymi surowcami. Znajdują też zastosowanie przy transporcie słoików i butelek. Ramy przenośnika wykonane są ze stali kwasoodpornej a taśmy posiadają atest PZH.
W przenośnikach oferujemy taśmy :
-segmentowe
-standardowe

4.Przenośniki taśmowe ślizgowe typ 50, 80, 100 .
a) Zakres zastosowania :
Przenośniki taśmowe ślizgowe przeznaczone są do wewnątrzzakładowego transportu drobnicy. Jako samodzielne urządzenia lub pracujące w systemach transportowych ułatwiają komisjonowanie, sortowanie i rozdział towarów, a także mogą służyć do powiązania poszczególnych stanowisk montażowych lub maszyn produkcyjnych. Stosowane są także jako:
· -przenośniki wznoszące lub opadające do powiązania różnych poziomów w budynkach produkcyjnych
· do bezpiecznego transportu elementów podatnych na uszkodzenia
· do transportu elementów których na skutek swoich właściwości nie można transportować przenośnikami rolkowymi i wałkowymi
b) Rodzaje elementów transportowanych :
· -Wszelkiego rodzaju drobnica a także: pojemniki stalowe i z tworzyw sztucznych, kartony, torebki, worki itp.
· -Przenośniki te ze specjalnym wyposażeniem mogą służyć także do transportu materiałów sypkich.
c) Rodzaje taśm :
Standardowo stosowane są gładkie, antystatyczne taśmy z zewnętrznymi powierzchniami z PCW co zaspokaja większość spotykanych przypadków. Dla przypadków specjalnych jak np. transport skośny, produkty spożywcze, zwiększona odporność na uszkodzenia mechaniczne lub wysoką temperaturę oferowane są taśmy specjalne. Dlatego prosimy o dokładny opis szczególnych warunków w jakich ma pracować przenośnik:
d) Część wstępna : jest wymagana przy :
· -
przejściu z transportu poziomego do skośnego o kącie pochylenia większym niż 15 w zależności od elementów transportowanych
· łagodnym podawaniu elementów podatnych na uszkodzenia
· opadającej trasie przenośnika jako urządzenia magazynowe elementów
· Część wstępna wymaga każdorazowo zastosowania napędu środkowego.

e) Część końcowa jest wymagana przy :

· konieczności łagodnego przejścia trasy przenośnika ze skośnej do poziomej
· jako urządzenie magazynowe elementów

f) Napęd środkowy jest wymagany przy :
· dużych długościach przenośnika, w zależności od szerokości taśmy i obciążenia całkowitego, do regulacji napięcia taśmy
· wymaganej stałej długości przenośnika (odległość osi bębnów) przy połączeniach transportowych maszyn
· występującej w przenośniku części wstępnej.

5. Lekkie przenośniki wałkowe z wałkami o średnicy 20 mm :

a) rozróżniamy typy:
Typ: AA 122R...(wałki z tworzywa sztucznego)
Typ: AA 121R...(wałki stalowe, ocynkowane)
Typ: AA 123R...(wałki aluminiowe
b) zastosowanie;
Lekkie przenośniki rolkowe zalecane są do transportu materiałów drobnych na zasadzie grawitacyjnej.
c)Dla uzyskania prawidłowych warunków ruchu, element powinien spoczywać w każdej chwili na co najmniej 3 wałkach. Minimalna długość lub wymiar transportowanych elementów powinien wynosić 75 mm.
c)wykonanie części przenośnika wałkowego:
- Rama: Wykonana jest z profili stalowych zimnogiętych (przekrój ceowy) o wymiarach 20x60x20 mm, ocynkowanych z przykręcanymi wzmocnieniami poprzecznymi.
- Wałki nośne: Bieżnia wałków wariantowo wykonana z:
· - rury stalowej ocynkowanejf 20x1,0 mm
· -rury z tworzywa sztucznegof 20x1,5 mm
· -rury aluminiowejf 20x1,0 mm
ułożyskowana jest na elementach tocznych (korpusy z tworzywa sztucznego) na przelotowej osi stalowej, ocynkowanej.
- Łuki:
· promień wewnętrzny 800 mm
· wałki dla każdej szerokości przelotowe lub dzielone
· przy szerokości 100 do 300 mm -przelotowe
· przy szerokości 400 mm - 2 częściowe
· przy szerokości 500 mm - 3 częściowe .
Wyposażenie specjalne:
· rama wykonana z aluminium
o wykonanie podzespołów lub kompletnych przenośników ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej.
6. Przenośnik rolkowy łukowy z napędem łańcuchowym Typ: K/800/DK :
a)budowa:
- rama: Solidna konstrukcja wykonana z płaskowników i malowana .
- rolki nośne: Cylindryczna rolka bazowa wykonana z rury stalowej f 50x1,5 ocynkowana, ze stożkowymi segmentami z tworzywa sztucznego. Z dwurzędowym kołem łańcuchowym o podziałce 1/2\\\"x5/16\\\" oraz 14 zębach, na promieniu zewnętrznym .
Napęd: Motoreduktor z silnikiem prądu przemiennego
- napięcie - 230/400 V
- częstotliwość - 50 Hz
- stopień ochrony - IP 54
Rolki napędzane łańcuchem rolkowym
-prędkość: Stała o wartości v=0,3 m/s.
Ruch w jednym kierunku.
-promień łuku: wewnętrzny promień łuku 800 mm
- nośność: dla elementów do 100 kg/szt
- malowanie: Lakier w kolorze niebieskim RAL 5015
- - liczba podpór: 2 szt. dla łuku 90; 2 szt. dla łuku 45
b) Wyposażenia dodatkowe:
· wyłącznik silnikowy dla jednego kierunku ruchu
wyłącznik silnikowy obrotowy dla napędu rewersyjnego
przetwornik częstotliwości w obudowie do 0,37 kW, kabel o długości 3 m z wtyczką
kabel przyłączeniowy o długości 3 m z wtyczką CEE
prowadzenie boczne profil ceowy 28x15x2,3, wysokość 100 mm, na promieniu zewnętrznym
dwustronne prowadzenie boczne, profil ceowy 28x15x2,3, wysokość 100 mm.
7. PRZENOŚNIKI DO TRANSPORTU PIONOWEGO Z TAŚMĄ GUMOWĄ :
przeznaczony jest do transportu różnych materiałów sypkich i mokrych (żwir, piasek, kamień, węgiel, ziarno)
elementem roboczym podnośnika jest wysokiej jakości taśma nośna firm niemieckich, szwedzkich, austriackich posiadająca odpowiednio dobrany profᳺ宐癩᣾⻕侓瓕leżności od transportowanego materiału,
podnośnik umożliwia pokonywanie dużej różnicy wysokości na małej przestrzeni (brak punktów przeładunkowych) w różnych kierunkach (poziomie, pionie, pod kątem),
charakteryzuje się większą żywotnością i niższym zapotrzebowaniem energii w stosunku do tradycyjnych podnośników kubełkowych,
zastosowanie taśmy gumowej-profilowej wpływa na znaczne obniżenie poziomu hałasu,
cechuje go niski koszt eksploatacji przy minimalnej obsłudze.

a)MOŻLIWOŚCI TECHNICZNE PODNOŚNIKA
· wydajność do 2000 T/h,
· możliwość podnoszenia na wysokość do 200 m,
· szerokość taśmy od 600 do 2000 mm,
· średnia prędkość przesuwu taśmy ok 2 m/s,
· moc napędu podnośnika z taśmą gumową stanowi 60 % mocy tradycyjnych stalowych podnośników kubełkowych
· żywotność taśmy podnośnika od 8 do 10 lat eksploatacji
6. Przenośnik ślimakowy :

8.Przenośnik ślimakowy
Przenośniki ślimakowe są przenośnikami ogólnego przeznaczenia stosowanymi do transportu materiałów sypkich, drobnoziarnistych, wilgotnych, lepkich, zbrylających się, podlegających wymiszaniu.
Transport może odbywać się w płaszczyźnie poziomej lub nachylonej pod niewielkim kątem.
Załadunek i rozładunek transportowanego nosiwa zależnie od potrzeb może odbywać się w dowolnych miejscach przenośnika.
a)Przenośniki mogą pełnić funkcję:
· mieszadeł - w przypadku konieczności wymieszania nosiwa w czasie transportu,
· dozowników objętościowych materiałów sypkich - w przypadku zastosowania ich jako urządzenia wybierające nosiwo z różnego rodzaju zasobników.
Organem roboczym jest ślimak o kształcie dostosowanym do rodzaju transportowanego materiału, który umieszczony jest wewnątrz szczelnego stalowego koryta i podpory na końcach przenośnika w łożyskach. W zależności od mocy silnika napędu stosowane są napędy stacjonarne lub podwieszone.

b)CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
· wydajność do 400 m3/m
· moc napędu - od 2,2 do 55 kW
· średnica ślimaka do D=1000 mm
· długość przenośnika do L=50 m.
9. Przenośnik rurowy :
Służy do przemieszczania różnych materiałów sypkich i mokrych, w tym kruszyw mineralnych (piasku, żwiru), nawozów, odpadów przemysłowych itp.
Cechuje go duża elastyczność dająca możliwość wykonywania skrętów pionowych i poziomych, dzięki czemu eliminuje punkty przesypowe na trasie.
Posiada system zamykający, pozwalający na przejście od taśmy transportującej do rury i odwrotnie.
Umożliwia załadunek i rozładunek w różnych miejscach trasy poprzez system otwierania i zamykania taśmy
charakteryzuje go mniejsza przestrzeń zajmowana w porównaniu z przenośnikami konwencjonalnymi.
Eliminuje straty nosiwa na skutek transportu w zamkniętym profilu taśmy.
Chroni środowisko naturalne przed zanieczyszczeniem.
Chroni materiał transportowany przed wpływem zewnętrznych czynników atmosferycznych (deszcz, kurz, wiatr, temperatura).
Osiąga wydajność od 50 do 800 m 3/h przy średnicach rur od 150 do 600 mm uzyskiwanych ze zwinięcia taśm o szerokości odpowiednio od 600 do 2250 mm .
10.Przenośniki kubełkowe:
Przenośniki kubełkowe przeznaczone są do transportu pionowego zboża, maki, soli, cukru, miału węglowego, granulatów, nawozów sztucznych oraz innych materiałów sypkich. Produkujemy przenośniki ze stali jakościowych, nierdzewnych oraz kwasoodpornych. Przenośniki kubełkowe osiągają następujące wydajności PK-10 do 12t/h, PK-30 do 33t/h, PK-50 do 50t/h oraz PK-100 do 120 t/h. Przenośniki kubełkowe posiadają zdolność przenoszenia materiałów na wysokość do 30 metrów.
11. Przenośniki ślimakowe korytkowe :
Przenośniki ślimakowe korytkowe T-1414 przeznaczone do transportu zbóż, cementu i innych materiałów sypkich o wydajności i zdolności przenoszenia na odległość do 16 metrów. Przenośniki w zależności od średnicy spirali uzyskują wydajność od 6 do 35t/h. Oferujemy napęd przenoszony z silnika poprzez przekładnie pasową lub motoreduktor, moc silnika dopasowana jest do wydajności i długości przenośnika.
12. Przenośniki ślimakowe rurowe:
Przenośniki ślimakowe rurowe T-414/1 przeznaczone do transportu ukośnego i poziomego zbóż, cementu i innych materiałów sypkich o wydajności i zdolności przenoszenia na odległość do 16 metrów. Produkowane przez nas przenośniki mają wydajności w zakresie od 6 do 40 t/h. Istnieje możliwość dostosowania przenośnika do indywidualnych potrzeb klienta np. wzmocnienie spirali, wykonanie za stali kwasoodpornej. Oferujemy napęd przenoszony z silnika poprzez przekładnię pasową lub motoreduktor; moc silnika dopasowana jest do wydajności i długości przenośnika.
13.Przenośniki łańcuchowe:
Częstym przypadkiem jest konieczność transportu elementów o stosunkowo dużej masie i wymiarach ale o małej lub nierównej powierzchni na której może się dany przedmiot opierać. Stosownym rozwiązaniem takich problemów jest zastosowanie przenośnika łańcuchowego.
Bardzo często przenośniki łańcuchowe wykorzystywane są do transportu palet wzdłuż krótszego wymiaru - deski na których opiera się paleta są ustawione poprzecznie względem kierunku przesuwu.
Łańcuch prowadzony po specjalnych prowadnicach z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości na naciski a jednocześnie o dobrych własnościach ciernych, zapewnia bezpieczny transport zarówno ciężkich jak i lekkich elementów.
a)Zastosowanie pneumatycznego lub mimośrodowego mechanizmu podnoszącego przenośnik do góry, czyni zeń idealne urządzenie do poprzecznego wyprowadzania transportowanych elementów z przenośników rolkowych. Znajdujące się poniżej rolek cięgna przenośnika łańcuchowego, po odpowiednim ustawieniu transportowanego elementu na przenośniku rolkowym, podnoszą się unosząc transportowany element ponad rolki. Po włączeniu napędu przenośnika łańcuchowego następuje wyprowadzenie transportowanego medium z przenośnika rolkowego, po czym cięgna przen. łańcuchowego z powrotem opadają poniżej rolek i są gotowe do wyprowadzenia kolejnego elementu.
b)Podstawowe zalety przenośnika łańcuchowego:
- możliwość transportu elementów o znacznych wymiarach i masie a nieznacznych wymiarach wzdłużnych powierzchni podparcia (np. transport palet wzdłuż krótszego boku)
- możliwość transportu materiału przy znacznym nachyleniu przenośnika,
- możliwość wykorzystania do poprzecznego wyprowadzania transportowanych przedmiotów z przenośnika rolkowego,
- prosta i zwarta konstrukcja,
- cicha praca przenośnika.
c)Standardowe podstawowe wymiary i dane techniczne przenośników. łańcuchowych:
-długość całkowita przenośnika - do 6000 mm
-rozstaw i liczba cięgien- dobierana do szerokości i rodzaju transportowanego elementu
-wysokość - przy standardowej konstrukcji od 270 mm do 1000 mm.
-zakres regulacji wysokości - regulowana stopkami +/- 30 mm
-prędkość przesuwu - od 4 do 20 m/min
-łańcuch transportowy - dobierany w zależności od obciążenia: 5/8\\\"; 3/4\\\"; 1\\\", 1\\\" podwójny.
-prowadzenie łańcucha - specjalna prowadnica z wytrzymałego na naciski i ścieranie tworzywa sztucznego
-regulacja napięcia łańcucha - napinaczami w stacji napędowej
-dopuszczalne obciążenie - zależnie od konstrukcji
-wykończenie przenośnika - malowany
14. PRZENOŚNIKI ROLKOWE NIENAPĘDZANE :
Prosta i niezawodna konstrukcja przenośników rolkowych nienapędzanych umożliwia tanim sposobem usprawnienie procesu przemieszczania produktów wewnątrz zakładu. Niebagatelne znaczenie ma oszczędność czasu, energii i humanizacja warunków pracy. Przenośniki rolkowe nienapędzane znajdują szerokie zastosowanie wszędzie tam gdzie możliwe jest ręczne lub grawitacyjne przemieszczanie przedmiotów na przenośniku.
Grupa ta obejmuje szereg przenośników rolkowych różniących się wymiarami, rodzajem profili bocznych, rodzajem i rozstawem rolek w zależności od przeznaczenia, masy i rodzaju transportowanego elementu.
Standardowe podstawowe wymiary i dane techniczne przen. nienapędzanych:
- długość przenośnika - do 6000 mm
-szerokość - dobierana do szerokości transportowanego elementu
-wysokość - dowolna
-zakres regulacji wysokości - regulowana stopkami +/- 30 mm
-rozstaw rolek - dobierany do rodzaju, masy i wymiarów transportowanego elementu
-typ rolek - RT0, RT1, RT2
- wykończenie rolek - bez powłok, cynkowane galwanicznie, z naciągniętym wężem PVC, z przyspawanymi kołnierzami prowadzącymi
15. PRZENOŚNIKI ROLKOWE NAPĘDZANE:
W grupie przenośników rolkowych napędzanych oferujemy przenośniki:
- z zastosowaniem rolek z podwójnym kołem łańcuchowym
- z zastosowaniem rolek z pojedynczym kołem łańcuchowym
a)Przenośniki rolkowe napędzane z rolkami z podwójnym kołem łańcuchowym
W przenośnikach rolkowych z podwójnym kołem łańcuchowym napęd przekazywany jest z motoreduktora przez przekładnie łańcuchową na dwie rolki od których z kolei napęd jest przekazywany na kolejne rolki - od rolki do rolki. Duży kąt opasania kół łańcuchowych przez łańcuch sprawia, że na zęby kół działają małe naciski. Z tego względu system ten stosowany jest szczególnie w przenośnikach przenoszących duże obciążenia - do kilku, a nawet w specjalnym wykonaniu kilkunastu ton na metr bieżący przenośnika. Precyzyjnie dobrany rozstaw rolek dopasowany do długości łańcucha, zapewnia stabilną i równomierną pracę. Rama przenośnika w wykonaniu standardowym z profilu U-120 zapewnia mocną i stabilną konstrukcję. Regulowane stopki przenośnika umożliwiają wypoziomowanie przenośnika i dopasowanie do nierówności podłoża.
Przenośniki tego typu stosuje się przede wszystkim do transportu palet i skrzyń oraz ciężkich produktów jak np. odlewy w hutach, materiały budowlane, czy części w przemyśle maszynowym.
b) Standardowe podstawowe wymiary i dane techniczne przen. napędzanych z rolkami z podwójnym kołem łańcuchowym:
- długość przenośnika - do 6000 mm
-szerokość robocza- dobierana do szerokości transportowanego elementu - max ok. 2000 mm.
-wysokość - przy standardowej konstrukcji od 400 mm do 1000 mm. Przy górnym umieszczeniu stacji napędowej wysokość minimalna wynosi 120 mm.
-zakres regulacji wysokości - regulowana stopkami +/- 30 mm
-rozstaw rolek - 150, 200, 250, 300 mm
-prędkość przesuwu - zależna od prędkości obrotowej motoreduktora w granicach od 6 do 20 m/min
-rolki - z podwójnym kołem łańcuchowym 5/8\\\" x 3/8\\\" z-14. Możliwe średnice rolek 50x1,5; 60x2; 80x2; 8pionowych,2; 108x3,6 mm
-wykończenie rolek - bez powłok, cynkowane galwanicznie, z naciągniętym wężem PVC, z przyspawanymi kołnierzami prowadzącymi
-wykończenie przenośnika - malowany
c)Przenośniki rolkowe napędzane z rolkami z pojedynczym kołem łańcuchowym
W tego typu przenośnikach napęd na rolki jest przekazywany od jednego łańcucha prowadzonego po specjalnej prowadnicy stycznie do kół łańcuchowych. Zaletą tego systemu jest równoległe przekazanie napędu od jednego łańcucha na wszystkie rolki - nie występuje opóźnienie przekazania napędu na ostatnie rolki charakterystyczne dla szeregowego przekazywania napędu w przenośnikach z rolkami z podwójnym kołem łańcuchowym, wynikającym z luzów poszczególnych łańcuchów. Kolejną zaletą tego systemu jest większa swoboda w doborze rozstawu rolek - nie ma ograniczenia wynikającego z podziałki łańcucha. Dlatego ten system stosuje się między innymi w przypadku gęstego rozstawu rolek w przenośniku.
16. PRZENOŚNIKI PASKOWE :
Przenośniki tego typu znajdują głównie zastosowanie do transportu elementów podatnych na uszkodzenia mechaniczne (np. lakierowane elementy w przemyśle meblarskim). Podobnie jak przenośniki łańcuchowe po wyposażeniu w mechanizm podnoszący można stosować je przy poprzecznym wyprowadzaniu transportowanych elementów z przenośników rolkowych.
Zębaty pasek prowadzony po specjalnej prowadnicy zapewnia pewny transport delikatnych produktów, bez ryzyka uszkodzenia mechanicznego.
a) Standardowe podstawowe wymiary i dane techniczne przen. paskowych
- długość całkowita przenośnika - do 6000 mm
-rozstaw i liczba cięgien- dobierana do szerokości i rodzaju transportowanego elementu
-wysokość - przy standardowej konstrukcji od 270 mm do 1000 mm.
-zakres regulacji wysokości - regulowana stopkami +/- 30 mm
-prędkość przesuwu - od 4 do 20 m/min
-pasek transportowy - dobierany w zależności od rodzaju transportowanego elementu i obciążenia
-wykończenie przenośnika – malowany
17. PRZENOŚNIKI ROLKOWE NAPĘDZANE AKUMULACYJNE :
Często oprócz samego transportu przenośniki muszą mieć zdolność akumulowania transportowanych elementów na przenośniku.
Idealnym rozwiązaniem w takim przypadku jest zastosowanie napędzanych przenośników akumulacyjnych. Przenośniki akumulacyjne mają zdolność akumulowania transportowanych elementów bez wyłączania napędu przenośnika. Zastosowanie specjalnych rolek, w których napęd jest przekazywany od koła łańcuchowego na rurę rolki poprzez specjalne sprzęgiełko cierne sprawia, że po natrafieniu transportowanego elementu na zwiększony opór (blokada, lub zderzak końcowy przenośnika) znajdujące się pod nim rolki przestają się kręcić. I tak bez problemów można akumulować szereg transportowanych elementów na całej długości przenośnika. Po zwolnieniu blokady przepływu transportowanych elementów, rolki automatycznie powracają do normalnego trybu pracy i transportowane elementy przesuwają się dalej aż do napotkania kolejnej blokady.
W tego typu przenośnikach napęd na rolki jest przekazywany od jednego łańcucha prowadzonego po specjalnej prowadnicy stycznie do kół łańcuchowych rolek. Koła łańcuchowe rolek wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego, odpornego na ścierania i obciążenia mechaniczne, osadzone przesuwnie na sześciokątnej osi zapewniają płynną i cichą pracę przenośnika. Ze względu na stosowaną oś rolek i sposób łożyskowania oferujemy dwa rodzaje przenośników:
- z osią rolki o średnicy 12 mm mocowaną na stałe do profili bocznych przenośnika - rura rolki łożyskowana na osi;
- z osią rolki sześciokątną 19 mm łożyskowaną w profilach bocznych przenośnika.
a)Standardowe podstawowe wymiary i dane techniczne przen. napędzanych akumulacyjnych:
-długość przenośnika - do 6000 mm
-szerokość robocza- dobierana do szerokości transportowanego elementu - max ok. 2000 mm.
-wysokość - przy standardowej konstrukcji od 270 mm do 1000 mm.
-zakres regulacji wysokości - regulowana stopkami +/- 30 mm
-rozstaw rolek - A - z osią o średnicy 12 mm: 68, 102, 136...272 mm. B - z osią ----sześciokątną 19 mm 85, 100, 150, 200, 300 mm
-prędkość przesuwu - zależna od prędkości obrotowej motoreduktora w granicach od 6 do 20 m/min
-rolki - RT4 z pojedynczym kołem łańcuchowym 5/8\\\" x 3/8\\\" z-14 z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości. Możliwe średnice rolek: A - z osią o średnicy 12 mm - 50x1,5; 60x2; 80x2 mm. B - z osią sześciokątną 19 mm - 50x1,5; 60x2; 80x2; 80x3; 89x3,2 mm
- dopuszczalne obciążenie - A - z osią o średnicy 12 mm: do 150 kg na metr bieżący przenośnika B - z osią sześciokątną 19 mm: do 900 kg na metr bieżący przenośnika
-wykończenie rolek - bez powłok, cynkowane galwanicznie, z naciągniętym wężem PVC
-wykończenie przenośnika - cynkowany galwanicznie





-









Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 19 minut