profil

Bomba w naszej szkole- skutki fałszywego alarmu

drukuj
satysfakcja 70 % 36 głosów

Treść
Obrazy
Wideo
Komentarze

Kilka dni temu a dokładnie 15.03.2006 roku w gmachu naszej szkoły, rozegrały się dramatyczne wydarzenia.
Trójka piętnastolatków- uczniów tej placówki- wymyśliło wspaniały ( ale tylko w ich ocenie) sposób na uniknięcie sprawdzianu z matematyki. Na długiej przerwie, tj. 10:55-11:10, owi młodzieńcy zadzwonili z budki telefonicznej stojącej na jednym z korytarzy po numer alarmowy 997. Dyżurny oficer, który przyjął te zgłoszenie, tak wspomina zdarzenie"Był zwykły dzień, żadnych poważniejszych zgłoszeń. Kolo godziny 11:00 zadzwonił młody mężczyzna i zaczął wykrzykiwać do słuchawki coś o jakiejś bombie. Na początku pomyślałem, że to żarty, ale rozmówca był tak przekonywujący, iż zdałem sobie sprawę z powagi sytuacji. Bez zwłoki powiadomiłem pogotowie ratunkowe, straż pożarną i najbliższy oddział saperów". Po dziesięciu minutach służby pojawiły się na miejscu zagrożenia. Wszystkich uczniów wyprowadzono na boisko znajdujące się w oddali 30 metrów od budynku. Zrobiło się duże zamieszanie, które z trudem opanowali nauczyciele. Następnie rozpoczęły się poszukiwania bomby. Dwóch saperów, metr po metrze, korytarz po korytarzu, szukało tego "sprawcy" zamieszania. Akcja ta trwała ponad cztery godziny i zakończyła się fiaskiem. Kosztowała prawie pięćdziesiąt tysięcy złotych. Dyrektorka tej placówki tak podsumowuje to zdarzenie: "Jest mi bardzo wstyd, że to uczniowie naszego gimnazjum są tak bezmyślni i nieodpowiedzialni. Zapewniam państwa, że zostaną ukarani adekwatnie do wielkości wyrządzonej szkody". Te głupie zachowanie mogło kosztować życie osoby, które naprawdę potrzebowały pomocy.
Wszelkimi kosztami zostaną obarczeni rodzice tych młodzieńców. Niech ta kara będzie przestrogą dla wszystkich, którzy w przyszłości będą próbować uniknąć jakiegoś sprawdzianu.


Przydatna praca? Tak Nie
Komentarze (1) Brak komentarzy
10.2.2010 (19:09)

hmm, zamieściłaś to w dziale reportaż więc: reportarz to nie rozprawka ma być obiektywny, zero komentarzy, podsumowań, ewentualnie sugiestie, ogólnie dobrze tylko mogłaś wkomponować jakąś charakterystykę.

Formy wypowiedzi


Zadania z Języka polskiego
Nsk176 rozwiązanych zadań
Język polski 500 pkt wczoraj o 22:04

10. Do podanych filozofów i szkół filozoficznych dopisz odpowiednie hasła: Epikur, uczeń Sokratesa, dobro-wiedza, dobro-doskonalenie swojej duszy,...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 375
Rozwiązuj

nowy22220 rozwiązanych zadań
Język polski 300 pkt wczoraj o 20:01

Opisz co to sawanna

Rozwiązań 2 z 2
punktów za rozwiązanie do 225
Rozwiązuj

nowy22220 rozwiązanych zadań
Język polski 10 pkt wczoraj o 20:00

Opisz co to sawanna

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 8
Rozwiązuj

robert844440 rozwiązanych zadań
Język polski 60 pkt wczoraj o 19:40

Temat:Czy człowiek jest w literaturze i sztuce przedstawiony jako istota mająca wpływ na swoje życie ,czy jako marionetka w rekach losu?Rozważ...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 45
Rozwiązuj

djbartek0 rozwiązanych zadań
Język polski 10 pkt wczoraj o 18:10

Z podanych tematów wybierz jeden i opracuj w formie rozprawki lub eseju: 1. Ludowe prawdy moralne i ich funkcje w literaturze. Omów problem na...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 8
Rozwiązuj

Masz problem z zadaniem?

Tu znajdziesz pomoc!
Wyjaśnimy Ci krok po kroku jak
rozwiązać zadanie.

Zadaj pytanie

Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.