profil

Program nauczania dla klasy 4.

drukuj
satysfakcja 37 % 563 głosów

Treść
Obrazy
Wideo
Komentarze

Mnożenie pisemne przez liczby z zerami na końcu
uczeń odtwarza brakujące cyfry w mnożeniu pisemnym
uczeń rozwiązuje zadania tekstowe stosujące to działanie
11b.Mnożenie pisemne przez liczby wielocyfrowe
uczeń zna algorytm tego działania
uczeń umie mnożyć pisemnie, powiększać liczbę n razy, odtwarzać brakujące cyfry, obliczać dzielną mając dany dzielnik i iloraz
uczeń rozwiązuje zadania tekstowe stosujące to działanie
12.Dzielenie pisemne przez liczby jednocyfrowe
uczeń odtwarza brakujące cyfry w dzieleniu pisemnym
uczeń rozwiązuje zadania tekstowe stosujące to działanie
12a.Dzielenie pisemne przez liczby wielocyfrowe
uczeń umie pomniejszać liczbę n razy
uczeń oblicza czynnik mając dany drugi, dzielnik mając dana dzielną
uczeń odtwarza brakujące cyfry w mnożeniu pisemnym
uczeń rozwiązuje zadania tekstowe stosujące to działanie
13.Działania łączne na liczbach naturalnych. Rozwiązywanie zadań tekstowych.
uczeń zna kolejność działań w których występują nawiasy i potęgi
uczeń umie obliczać wartość wyrażeń arytm. wielodziałaniowych z uwzględnieniem kolejności wykonywania działań, nawiasów i potęg
uczeń tworzy wyrażenia na podstawie treści zadań i oblicza ich wartości
Własności liczb naturalnych
13.Wielokrotności liczb naturalnych
uczeń wskazuje wspólne wielokrotności i dzielniki liczb naturalnych
14.Cechy podzielności przez 2,4,5,10,25,100,3 i 9
uczeń umie znajdować brakujące cyfry w liczbie tak, aby była ona podzielna przez dana liczbę
15.Rozkład liczby na czynniki pierwsze
uczeń zna sposób rozkładu na czynniki pierwsze
uczeń rozkłada liczbę na czynniki pierwsze
Proste, odcinki, kąty
16.Kąty
uczeń zna rodzaje kątów: pełny i półpełny
Prostokąty i koła
17.Obwody prostokątów i kwadratów
uczeń oblicza bok prostokąta przy danym obwodzie i drugim boku
18.Skala i plan
uczeń kreśli prostokąty i okręgi w skali
uczeń oblicza długości odcinków w skali lub w rzeczywistości
uczeń oblicza skalę
Ułamki zwykłe
19.Równość ułamków
uczeń odczytuje współrzędne ułamków na osi liczbowej
uczeń podaje liczbę przez którą podzielono lub pomnożono licznik i mianownik jednego ułamka aby otrzymać drugi
uczeń uzupełnia brakujący licznik lub mianownik w równościach ułamków zwykłych
uczeń zapisuje ułamki w postaci nieskracalnej
20.Porównywanie ułamków
uczeń rozwiązuje zadania z zastosowaniem porównywania ułamków
21.Liczby mieszane
uczeń zaznacza na osi liczbowej i odczytuje z niej liczby mieszane
22.Ułamki właściwe i niewłaściwe
uczeń zna algorytm zamiany liczb mieszanych na ułamki niewłaściwe
uczeń zamienia liczby mieszane na ułamki niewłaściwe
uczeń zaznacza ułamki właściwe i niewłaściwe na osi liczbowej
23.

Przydatna praca? Tak Nie
Komentarze (18) Brak komentarzy
7.9.2011 (17:35)

poker wam wszystkim xd

27.4.2011 (19:58)

dobra gdzie te sciagi niechce mi sie liczyc

28.1.2011 (13:03)

wejdzie tez na ALEGRRO



Zadania z Matematyki
zxcvmnbvcxz0 rozwiązanych zadań
Matematyka 70 pkt wczoraj o 20:52

Proszę o rozwiązanie tych zadań pilne! zad1 a) |5-2x| ≤1 b) |x-4| + |5-x|=1 c) 3 |x-3|≤ |3-x|+2 d) |2-x| -3x =1 zad2 a) 2 |4-x| -6=3 |4-x| -11 b) |...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 53
Rozwiązuj

125957190 rozwiązanych zadań
Matematyka 250 pkt wczoraj o 20:24

Mam rozwiązana ale potrzebuję wiedzieć jak je rozwiązać... Potrzebuję tego bardzo szybko... Dam 250pkt nie mam więcej... Proszę tylko o prawidłowe...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 188
Rozwiązuj

damian56756750 rozwiązanych zadań
Matematyka 10 pkt wczoraj o 19:45

Objętość sześcianu jest równa 125cm3 czyli A-12,5l B-1,25l C-0,125L D-12,5dm3 E-1,25dm3 F-0,125dm3 proszę z obliczeniami i pilnie szybko z góry...

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 8
Rozwiązuj

drajwid0 rozwiązanych zadań
Matematyka 15 pkt wczoraj o 18:00

Zapisz w notacji wykładniczej a)12050000    b)3‚6*10¹³/0‚6*10¹7           c)  51000:0‚017

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 12
Rozwiązuj

edyta1233450 rozwiązanych zadań
Matematyka 10 pkt wczoraj o 17:28

Oblicz wartość wyrażeń : 58 + 33a , dla  a =8 510a -7m,dla  a=5 ,m=12 30x-5k,x=18 , k=8 pomocy !!!!  

Rozwiązań 0 z 2
punktów za rozwiązanie do 8
Rozwiązuj

Masz problem z zadaniem?

Tu znajdziesz pomoc!
Wyjaśnimy Ci krok po kroku jak
rozwiązać zadanie.

Zadaj pytanie

Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.