profil

Projekt badań marketingowych mających na celu określenie jakimi kryteriami kierują się klienci przy wyborze proszku do prania

drukuj
satysfakcja 73 % 58 głosów

Treść
Obrazy
Wideo
Opinie

Spis treści 1. Wprowadzenie 2. Zakres badań 3. Metoda doboru próby, jej wielkość i charakterystyka 4. Szacunkowy kosztorys i harmonogram badań 5. Ankieta 1.Wprowadzenie Celem tego badania jest przeprowadzenie badania marketingowego mającego odpowiedzieć na pytanie: jakimi kryteriami kierują się klienci przy wyborze proszku do prania. Jakie są ich oczekiwania i w jakim kierunku należy poszukiwać dalszych dróg rozwoju. Hipotezy do zweryfikowania Głównymi kryteriami klientów przy wyborze proszku do prania są: ? Świadomość społeczna spowodowana intensywną kampanią reklamową ? Skuteczność prania, ? Cena proszku, ? Rodzaj pakowania, ? Przyzwyczajenie do konkretnej marki proszku, ? Wydajność proszku, ? Dodatki w postaci: o substancji zmiękczających wodę, o substancji zachowujących kolory, o substancji dbających o materiał, o substancji dbających o przyjemny zapach. 2. Zakres badań ? przedmiotowy Kryteria klientów w wyborze proszku do prania: Substancje zmiękczające wodę stosuje się aby przedłużyć żywotność pralek automatycznych. Dodajemy substancje podtrzymujące kolory by dłużej były jak nowe. Dzięki substancją dbającym o materiał możemy dłużej cieszyć się naszymi ulubionymi częściami garderoby. Natomiast substancja dbająca o przyjemne długotrwałe utrzymanie zapachu pozwolą na dłużej cieszyć miłym zapachem. ? podmiotowy Badającymi podmiotami są kobiety powyżej 23 roku życia. ? czasowy Badanie dotyczy półrocznego okresu użytkowania proszków przez klientów. Ogólny program ankiety definiuje kierunek rozwoju na następne 2 -3 lat. ? przestrzenny Ogólnopolski 3. Metoda dobru próby jej wielkość i charakterystyka. W ankiecie brało udział 1000 losowo wybranych respondentów spełniających wcześniej ustalone kryteria dotyczących wieku i płci. 4. Szacunkowy kosztorys i harmonogram badań Koszty badania marketingowego: 1. opracowanie ankiety pośredniej 500 zł 2. druk ankiety pośredniej 66 szt. x 1,50 zł/szt. = 99 zł 3. wysłanie ankiety pocztą do respondentów 40 zł 4. przetworzenie i opracowanie danych 500 zł 5. pozostałe koszty 2000 zł Razem 3139 zł Harmonogram badań 1) 5.I-25.II-przygotowanie projektu ? w tym czasie sporządzamy kwestionariusz oraz przeprowadzamy próbę pilotażową w celu wyeliminowania błędów i niejasności. Następnie rozsyłamy ankiety. 2) 1.III.- 10.IV ? czas rozsyłania i zbierania ankiet, zgodnie z założeniem, ankieterzy powinni wypełnić ankietę w ciągu 7 dni od daty otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi ze strony ankieterów wysyłamy wiadomość z prośbą o wypełnienie załączonej ankiety. 3) 10.IV-1.

Przydatna praca? Tak Nie
(0) Brak komentarzy
Typ pracy


Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.