profil

satysfakcja 73 % 58 głosów

Projekt badań marketingowych mających na celu określenie jakimi kryteriami kierują się klienci przy wyborze proszku do prania

drukuj
Treść
Obrazy
Wideo
Opinie

Spis treści 1. Wprowadzenie 2. Zakres badań 3. Metoda doboru próby, jej wielkość i charakterystyka 4. Szacunkowy kosztorys i harmonogram badań 5. Ankieta 1.Wprowadzenie Celem tego badania jest przeprowadzenie badania marketingowego mającego odpowiedzieć na pytanie: jakimi kryteriami kierują się klienci przy wyborze proszku do prania. Jakie są ich oczekiwania i w jakim kierunku należy poszukiwać dalszych dróg rozwoju. Hipotezy do zweryfikowania Głównymi kryteriami klientów przy wyborze proszku do prania są: ? Świadomość społeczna spowodowana intensywną kampanią reklamową ? Skuteczność prania, ? Cena proszku, ? Rodzaj pakowania, ? Przyzwyczajenie do konkretnej marki proszku, ? Wydajność proszku, ? Dodatki w postaci: o substancji zmiękczających wodę, o substancji zachowujących kolory, o substancji dbających o materiał, o substancji dbających o przyjemny zapach. 2. Zakres badań ? przedmiotowy Kryteria klientów w wyborze proszku do prania: Substancje zmiękczające wodę stosuje się aby przedłużyć żywotność pralek automatycznych. Dodajemy substancje podtrzymujące kolory by dłużej były jak nowe. Dzięki substancją dbającym o materiał możemy dłużej cieszyć się naszymi ulubionymi częściami garderoby. Natomiast substancja dbająca o przyjemne długotrwałe utrzymanie zapachu pozwolą na dłużej cieszyć miłym zapachem. ? podmiotowy Badającymi podmiotami są kobiety powyżej 23 roku życia. ? czasowy Badanie dotyczy półrocznego okresu użytkowania proszków przez klientów. Ogólny program ankiety definiuje kierunek rozwoju na następne 2 -3 lat. ? przestrzenny Ogólnopolski 3. Metoda dobru próby jej wielkość i charakterystyka. W ankiecie brało udział 1000 losowo wybranych respondentów spełniających wcześniej ustalone kryteria dotyczących wieku i płci. 4. Szacunkowy kosztorys i harmonogram badań Koszty badania marketingowego: 1. opracowanie ankiety pośredniej 500 zł 2. druk ankiety pośredniej 66 szt. x 1,50 zł/szt. = 99 zł 3. wysłanie ankiety pocztą do respondentów 40 zł 4. przetworzenie i opracowanie danych 500 zł 5. pozostałe koszty 2000 zł Razem 3139 zł Harmonogram badań 1) 5.I-25.II-przygotowanie projektu ? w tym czasie sporządzamy kwestionariusz oraz przeprowadzamy próbę pilotażową w celu wyeliminowania błędów i niejasności. Następnie rozsyłamy ankiety. 2) 1.III.- 10.IV ? czas rozsyłania i zbierania ankiet, zgodnie z założeniem, ankieterzy powinni wypełnić ankietę w ciągu 7 dni od daty otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi ze strony ankieterów wysyłamy wiadomość z prośbą o wypełnienie załączonej ankiety. 3) 10.IV-1.

Autor marzenka585
Przydatna praca? Tak Nie
(0) Brak komentarzy
Typ pracy


Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Serwis stosuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej szczegółów w polityce prywatności.