profil

Byliśmy na wycieczce w Warszawie.

poleca 84% 1730 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

2 lutego cała klasa wyjechała na dwudniową wycieczkę do Warszawy. Zgodnie z planem spotkaliśmy się o godzinie 8.00 przed budynkiem szkoły. Po półgodzinie wszyscy siedzieliśmy grzecznie. W autokarze. Wyruszyliśmy punktualnie o 8.30. Na drodze nie było dużego ruchu, dlatego dojechaliśmy bardzo szybko. Bez problemu zdążyliśmy na pierwsze spotkanie.
Już o godzinie byliśmy umówieni na zwiedzanie redakcji ‘’Niedziela’’ . Dowiedzieliśmy się jak się robi gazety. Złożyliśmy swoje zamówienia na artykuły . Dostaliśmy również pamiątkowe egzemplarze z autografami.
Potem pojechaliśmy do młodzieżowego schroniska zostawić swoje rzeczy i zjeść obiad. O godzinie 17.00 wyruszyliśmy do kina na ‘’Tańczącego Chrzecijana’’. Było mnóstwo ludzi, ale my mieliśmy zarezerwowane bilety, dlatego bez problemu weszliśmy na seans. Film skończył się o godzinie 20.00 więc szybko wróciliśmy do schroniska na kolację i nocleg.
Następnego dnia zwiedziliśmy miasto. Najpierw spotkaliśmy się się z przewodnikiem, który pokazał nam Stare Miasto. Potem pojechaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki, żeby podziwiać Warszawę z wysokości 114 m. Obejrzeliśmy również wystawę figur woskowych.
O 15.00 poszliśmy na obiad. Tym razem byliśmy w McDonaldzie. Po obiedzie szybko wróciliśmy do autokaru, żeby zdążyć dojechać do teatru. Wybraliśmy Teatr Lalek Guliwer i pt. ‘’Tygrys Pietrek’’. Po spektaklu, który bardzo nam się podobał, wsiedliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną. O 22.00 byliśmy już przez naszą szkołą
Szkoda, że ta wycieczka trwa tak krótko, bo była naprawdę ciekawa. Zobaczyliśmy kilka interesujących miejsc… było cudownie. Byliśmy grzeczni, więc może wkrótce znów gdzieś wyjedziemy.