profil

Konspekt biznesplanu Agencji Reklamowej

poleca 85% 383 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Agencja reklamowa

I Streszczenie projektu
Cel projektu: analiza mającej powstać na rynku lubelskim agencji reklamowej, prezentacja wachlarzu usług oferowanych przez agencję

Najważniejsze elementy projektu: zakres działania agencji będzie obejmował m.in. usługi kreatywne z zakresu tworzenia haseł, sloganów, argumentów i pomysłów poszczególnych rodzajów reklamy i całej kampanii reklamowej, projekty graficzne, wynajem powierzchni reklamowej, organizację stoisk wystawienniczych.

Kompetencje twórców projektu: jako pomysłodawca i główny twórca projektu mam w planach ukończenie kierunku prawo i administracja oraz ukończenie specjalistycznych kursów przygotowujących do prowadzenia własnej działalności gospodarczej

II Opis firmy

Forma organizacyjno-prawna: Firma powstanie na zasadzie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Przedmiot działalności: Agencja będzie starać się dostarczać kompleksowy zakres usług marketingowych i doradczych opartych na najnowocześniejszych rozwiązaniach nie zapominając również o tradycyjnych i sprawdzonych formach reklamy i promocji.
Konkurencja: Przeprowadzona analiza konkurencji, pozwalająca określić atuty i słabości
innych agencji reklamowych i przygotować się do analizy marketingowej.


III Zarządzanie firmą

Podsumowanie i analiza doświadczenia zawodowego pracowników, rozpisanie poszczególnych ról, jakie będą oni odgrywać w firmie, rozważenie propozycji zatrudnienia doradców pomagających w zarządzaniu firmą


IV Plan marketingowy

Składać się na niego będą :

• analiza rynku
• ustalenie potencjalnych klientów
• lokalizacja przedsiębiorstwa
• promocja firmy
• polityka cenowa


V Plan organizacyjny

Czynności niezbędne do przeprowadzenia projektu

Uściślenie kwestii pracowników:
• planowane zatrudnienie
• wynagrodzenia
• szkolenie i jego koszty

Kwestia księgowości


VI Analiza rynkowa

• szanse
• zagrożenia
• planowane działania mające na celu eliminację zagrożeń i wykorzystanie szans


VII Plan finansowy

• rachunek zysków i strat
• bilans
• rachunek przepływów


VIII Podsumowanie projektu


IX Załączniki do projektu

Czy tekst był przydatny? Tak Nie
Przeczytaj podobne teksty

Czas czytania: 1 minuta