profil

obserwujący0
obserwuje0
liczba punktów
250
rozwiązanych / najlepszych
0 / 0
prac i notatek
0
poleca85%

Etapy negocjacji

1. CO TO SĄ NEGOCJACJE? - V.F.Birkenbihl definiuje iż: Negocjacje to każda rozmowa, której celem jest uzgodnienie wspólnego stanowiska w danej sprawie, czyli porozumienie się. Jak również taka rozmowa, w której przynajmniej jeden z partnerów próbuje osiągnąć...

poleca85%

Konflikt

KONFLIKT Definicje konfliktów: Konflikt ? to proces społeczny zachodzący między jednostkami, grupami, państwami lub organizacjami, wynikający ze sprzeczności interesów, celów, poglądów czy obowiązków, powodujący powstanie wrogości między nimi. (wg książki J....

poleca85%

Dług i deficyt budżetowy

ROZDZIAŁ I 1) DEFICYT BUDŻETOWY I JEGO RODZAJE Deficyt budżetowy występuje wówczas, gdy wydatki budżetu nie znajdują pełnego pokrycia w dochodach., czyli wydatki przewyższają dochody. Deficyt budżetowy ustalany jest w skali rocznej i może być z góry zaplanowany albo...

poleca85%

Implementacja, strategia, kontrola startegiczna, controlling menadżerski, analiza produktywności

Implementacja oznacza wdrożenie w życie rozwiązań teoretycznych i projektów użytkowych. Rolą jest wprowadzanie do praktyki wszelkiego rodzaju innowacji i usprawnień, czemu odpowiada realizacja określonych pomysłów i koncepcji. Proces ten wyraża całokształt prac...

poleca86%

Zagadnienia egzaminacyjne na zasady ustroju politycznego państwa

1. Pojecie państwa 2. Geneza państwa 3. Zasady ustroju politycznego państwa- pojęcie. 4. Przebieg prac nad Konstytucją RP z 2 kwietnia 1997r. 5. Katalog zasad ustroju w Konstytucji RP 6. Konstytucyjne zasady systemu źródeł prawa 7. Zasada nadrzędności konstytucji w...

poleca84%

System ochrony prawnej UE

SYSTEM OCHRONY PRAWNEJ UE 1) Hierarchia źródeł prawa UE W prawie wspólnotowym istnieje hierarchia źródeł prawa. Wiąże się ona z podziałem prawa na prawo pierwotne oraz prawo wtórne. Na szycie hierarchii źródeł prawa wspólnotowego znajdują się traktaty...

poleca88%

Rynek cukru

Praca w załączniku

poleca85%

Strategiczne planowanie marketingowe

Cele i strategia marketingowa Wybór celów i strategii marketingowej jest najważniejszym etapem w strategicznym planowaniu marketingowym. Proces formułowania celów i strategii marketingowej W procedurze planowania marketingowego etap formułowania strategii...

poleca88%

Różnice w komunikacji marketingowej

Różnice w komunikacji marketingowej (rynkami z kulturą wysokiego i niskiego kontekstu). We współczesnym świecie odległości znacznie "zmniejszyły się" - możliwość podróży samolotowych, komunikacji internetowej. Dzięki tym udogodnieniom, wiele osób wybiera...